quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar die passen goed bij je neon pumps!
Zelfinseminatie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
ote][ afbeelding ] Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende: Maar even serieus, wat nou als je bij die ene keer niet gelijk zwanger bent. WAT DAN![]()
die zijn geconsumeerdquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar die passen goed bij je neon pumps!
"De eerste mislukt altijd..."quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen om de pannenkoeken van Masja
Ja, ik heb ze al wel op een engelse site gezien maar ik wil graag bij TD bestellen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daarom maar omdat er al meerdere meldingen zijn dat ze in de verkoop gegaan zijn!
half dagje kan toch wel? Hele dagen idd niet, das too much...quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zelfinseminatie.
SQ, in het begin kan dat idd wel, gaat er wel vrij snel vanaf dat dat lukt. Tenzij je die uren dan weer in kunt halen in de avonden, maar mijn lief was dat vrij snel zat
score!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en als ze dan nog familie in china heeft kunnen die ons lakjes shippen
Is die goude daar ook te koop?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze al wel op een engelse site gezien maar ik wil graag bij TD bestellen.
Ja maar al haar pannenkoeken zijn mislukt, want ze zijn allemaal nog half vloeibaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"De eerste mislukt altijd..."
JA TRUT. ALS JE PAN NIET HEET GENOEG IS.
De eerste zoveel maanden zeker wel hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
half dagje kan toch wel? Hele dagen idd niet, das too much...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |