abonnement Unibet Coolblue
pi_121541452
Wat een geweldige knuffels :D

Ik heb gefaald met het badpak :') (ok, ik ben 4 dagen ziek geweest dus niks gedaan), dus nu moet dochter vanavond naar zwemles met een badpak met gat :@
  maandag 14 januari 2013 @ 12:54:38 #277
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_121542606
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:26 schreef Tink89 het volgende:
Tof! Overigens kan de neushoorn zonder hoorns best voor nijlpaard door :)
dat wilde ik ook net zeggen. :)
in de haak.
  maandag 14 januari 2013 @ 13:10:57 #278
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121543248
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef Incognita het volgende:
Wat een geweldige knuffels :D

Ik heb gefaald met het badpak :') (ok, ik ben 4 dagen ziek geweest dus niks gedaan), dus nu moet dochter vanavond naar zwemles met een badpak met gat :@
Ik maak sowieso nooit iets waar tijdsdruk achter zit, juist voor het geval dat het misgaat...

Hoe oud is je dochter? Bij Decathlon hebben ze al badpakken voor 5,- euro, net als bij de Zeeman enzo. Misschien handig om last-minute een badpak te kopen en dan verder te gaan aan het zelfgemaakte?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121543555
thnx allemaal! Ik heb hier ook al een collega die m zonder hoorns wil want die wil inderdaad een nijlpaard haha.
Hij is overigens echt huge! Hij is 40 cm lang en 20 x 20 dik. en hij eet heeeeeel veel vulling hihi.

Ik heb alleen nog een beetje moeite met bepalen wat ik er voor kan vragen. 15 euro misschien?
  maandag 14 januari 2013 @ 13:19:14 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121543616
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef annelotje het volgende:
thnx allemaal! Ik heb hier ook al een collega die m zonder hoorns wil want die wil inderdaad een nijlpaard haha.
Hij is overigens echt huge! Hij is 40 cm lang en 20 x 20 dik. en hij eet heeeeeel veel vulling hihi.

Ik heb alleen nog een beetje moeite met bepalen wat ik er voor kan vragen. 15 euro misschien?
Als 't voor het goede doel is en hij zo groot is en je hem eventueel op bestelling in een bepaalde kleur of met een naam erop zou kunnen maken, maggie best wel wat meer kosten. Wat ben je kwijt aan materiaal?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121545040
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik maak sowieso nooit iets waar tijdsdruk achter zit, juist voor het geval dat het misgaat...

Hoe oud is je dochter? Bij Decathlon hebben ze al badpakken voor 5,- euro, net als bij de Zeeman enzo. Misschien handig om last-minute een badpak te kopen en dan verder te gaan aan het zelfgemaakte?
Ze is 4. Toen ik het gaatje ontdekte ben ik als een gek alle winkels af geweest, maar het enige wat ze nog hadden in haar maat was 35 euro en dat vond ik erg prijzig. Verder kreeg ik overal te horen 'het is niet het goede seizoen voor badpakken'. Dus toen maar besloten er eentje zelf te maken, en dat verliep heel voorspoedig tot ik van het weekend ziek was :').
  maandag 14 januari 2013 @ 14:54:39 #282
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121547477
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:58 schreef Incognita het volgende:

[..]

Ze is 4. Toen ik het gaatje ontdekte ben ik als een gek alle winkels af geweest, maar het enige wat ze nog hadden in haar maat was 35 euro en dat vond ik erg prijzig. Verder kreeg ik overal te horen 'het is niet het goede seizoen voor badpakken'. Dus toen maar besloten er eentje zelf te maken, en dat verliep heel voorspoedig tot ik van het weekend ziek was :').
Op zich een prima plan ^O^ Jammer van het ziek zijn...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 15:21:21 #283
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_121548606
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Als 't voor het goede doel is en hij zo groot is en je hem eventueel op bestelling in een bepaalde kleur of met een naam erop zou kunnen maken, maggie best wel wat meer kosten. Wat ben je kwijt aan materiaal?
Ja idd! 20 kan makkelijk hoor!
Koop je er speciaal materiaal voor?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_121549132
Ik had op het werk een oproep geplaatst en twee bananendozen met stof gekregen. En mijn ouders hebben de bank opgeruimd en daar zat heeeeeel veel kussenvulling in dus qua materiaal heb ik er bijna niets voor hoeven betalen.
Alleen het patroon en tijd dus.

Ik heb een borduurmachine dus een naam er op zetten is geen probleem maar ik weet niet of mijn kennis ook op bestelling wil gaan werken. Dat zou ik met haar nog moeten overleggen.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:43:00 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121549475
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef annelotje het volgende:
Ik had op het werk een oproep geplaatst en twee bananendozen met stof gekregen. En mijn ouders hebben de bank opgeruimd en daar zat heeeeeel veel kussenvulling in dus qua materiaal heb ik er bijna niets voor hoeven betalen.
Alleen het patroon en tijd dus.

Ik heb een borduurmachine dus een naam er op zetten is geen probleem maar ik weet niet of mijn kennis ook op bestelling wil gaan werken. Dat zou ik met haar nog moeten overleggen.
Het was ook maar een idee, het lijkt mij heel leuk om een gepersonaliseerd nijlpaard voor m'n (toekomstige, ooit dan he) kindje te kopen voor het goede doel...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 15:43:06 #286
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121549482
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef annelotje het volgende:
Ik had op het werk een oproep geplaatst en twee bananendozen met stof gekregen. En mijn ouders hebben de bank opgeruimd en daar zat heeeeeel veel kussenvulling in dus qua materiaal heb ik er bijna niets voor hoeven betalen.
Alleen het patroon en tijd dus.

Ik heb een borduurmachine dus een naam er op zetten is geen probleem maar ik weet niet of mijn kennis ook op bestelling wil gaan werken. Dat zou ik met haar nog moeten overleggen.
De shop zelf verkoopt ze voor 26 euro dus als je daar iets onder zit is het prima lijkt me...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 14 januari 2013 @ 19:31:32 #287
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121559551
Hoi hoi! Ik wil beginnen met naaien en zag dat de Lidl komende week een naaimachine in de aanbieding heeft... (denk niet dat het linkje werkt omdat je een postcode in moet vullen, maar http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_36103.htm ). Zou dat wat zijn voor een beginner? Of is het van zulke slechte kwaliteit dat het zonde van het geld is?
pi_121567802
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Het was ook maar een idee, het lijkt mij heel leuk om een gepersonaliseerd nijlpaard voor m'n (toekomstige, ooit dan he) kindje te kopen voor het goede doel...
die ooit klinkt nog niet als klandizie hihi
pi_121567923
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoi hoi! Ik wil beginnen met naaien en zag dat de Lidl komende week een naaimachine in de aanbieding heeft... (denk niet dat het linkje werkt omdat je een postcode in moet vullen, maar http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_36103.htm ). Zou dat wat zijn voor een beginner? Of is het van zulke slechte kwaliteit dat het zonde van het geld is?
Ik heb de lockmachine van de lidl en die is prima! En ik heb zelf al jaren n hele goedkope naaimachine. Die doet t prima!
  maandag 14 januari 2013 @ 21:54:03 #290
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_121568045
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef annelotje het volgende:

[..]

Ik heb de lockmachine van de lidl en die is prima! En ik heb zelf al jaren n hele goedkope naaimachine. Die doet t prima!
Oke, dankjewel! Dan ga ik die denk ik maar halen :)
pi_121604495
Het nijlpaard is af en ik heb besloten dat het een nijlpaard blijft. Het moest eigenlijk een neushoorn worden maar als nijlpaar is ie veel schattiger!
Nu eerst een paar dagen aan de carnavalspakjes werken en dan mag ik naar de volgende! Ik heb gisteren ook de uil, walvis en draak gekocht. Welke ga ik eerst maken... keuzes keuzes...

@kwiwi.. heb je m al? En zo ja heb je m al getest?
pi_121808006
Hoihoi,

Zouden jullie hier CRE / Welke goedkope naaimachine voor een beginner? eens willen kijken? Iemand zoekt een naaimachine en jullie heven vast goede tips!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 20 januari 2013 @ 18:22:57 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121810881
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoi hoi! Ik wil beginnen met naaien en zag dat de Lidl komende week een naaimachine in de aanbieding heeft... (denk niet dat het linkje werkt omdat je een postcode in moet vullen, maar http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_36103.htm ). Zou dat wat zijn voor een beginner? Of is het van zulke slechte kwaliteit dat het zonde van het geld is?
ik heb een naaimachine v d lidl en ben er heel blij mee. Je moet alleen uitkijken, ik zag dat de lidl bij ons Singer machines had staan en die zou ik niet kopen. De silvercrest naaimachine wel, dat is een prima ding?
***
  zondag 20 januari 2013 @ 19:30:02 #294
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121813956
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

ik heb een naaimachine v d lidl en ben er heel blij mee. Je moet alleen uitkijken, ik zag dat de lidl bij ons Singer machines had staan en die zou ik niet kopen. De silvercrest naaimachine wel, dat is een prima ding?
ik zou juist eerder een singer kopen..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 20 januari 2013 @ 19:50:27 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121814944
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zou juist eerder een singer kopen..?
Nee, de singerfabriek is overgenomen en ze halen het in kwaliteit nog niet half bij de oude Singers. Verkijk je dus in dit geval niet op de naam.
***
  maandag 21 januari 2013 @ 09:34:19 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121833897
Klopt, oude Singers zijn fijn, nieuwe zijn waardeloos...

Ik werk op een Husqvarna uit het jaar nul, nog nooit zo'n fijne machine gehad! Mijn lockmachine is ook uit het jaar nul, maar is een Easylock (goed merk, weet even niet uit m'n hoofd welk) en inrijgen van dat ding is echt hopeloos.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121834679
Hallo allemaal!

Ik ben ook begonnen met naaien :) Mijn moeder heeft een paar jaar geleden gratis een naaimachine gekregen bij een abonnement op de Knip, maar ze naait liever op haar oude Singer, en dus heb ik de nieuwe gekregen. :)

Ben nu pas bezig met de basis, recht leren naaien en in het juiste tempo enzo (onder het toeziend oog van moeders ;)) Nu wil ik een pinguïnknuffel gaan naaien, en ik had als stof vilt in gedachten. Is dat een goed idee, of kan ik beter een andere stof nemen?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 21 januari 2013 @ 10:15:16 #298
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_121834750
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:12 schreef essnhills het volgende:
Hallo allemaal!

Ik ben ook begonnen met naaien :) Mijn moeder heeft een paar jaar geleden gratis een naaimachine gekregen bij een abonnement op de Knip, maar ze naait liever op haar oude Singer, en dus heb ik de nieuwe gekregen. :)

Ben nu pas bezig met de basis, recht leren naaien en in het juiste tempo enzo (onder het toeziend oog van moeders ;)) Nu wil ik een pinguïnknuffel gaan naaien, en ik had als stof vilt in gedachten. Is dat een goed idee, of kan ik beter een andere stof nemen?
Vilt kun je beter gewoon met de hand verwerken.
Ik heb een pinguinknuffel van badstof en heb ik als kind zijnde veel plezier van gehad. Anders kun je natuurlijk katoen nemen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_121834778
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Vilt kun je beter gewoon met de hand verwerken.
Ik heb een pinguinknuffel van badstof en heb ik als kind zijnde veel plezier van gehad. Anders kun je natuurlijk katoen nemen.
Oké bedankt! Dan ga ik wel voor katoen, het gaat er namelijk om om met de naaimachine te oefenen ;)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 21 januari 2013 @ 10:17:36 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121834809
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Vilt kun je beter gewoon met de hand verwerken.
Ik heb een pinguinknuffel van badstof en heb ik als kind zijnde veel plezier van gehad. Anders kun je natuurlijk katoen nemen.
Canvas is dan fijn, dat scheurt niet zomaar, kan tegen een stootje... Ik zou trouwens eerder beginnen met iets anders dan een knuffel. Da's toch behoorlijk priegelwerk. Ik ben zelf begonnen met rokjes van stretstof, elastiek bovenin, zijkanten dicht, omzomen. Dan heb je snel resultaat en leer je ook al een hoop :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')