SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Komt wel iets terug, maar ga denk toch maar even de laatste 2 eps kijken van S4quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker van de nieuwe aflevering van Fringe
Heb je vanmiddag weer gezopen danquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet ik stuur je morgen een mail ben net wakker na een epische kater
Helemaal prima ouwe,heeft geen haastquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Piet ik stuur je morgen een mail ben net wakker na een epische kater
Nee hele middag geslapen. Ik kan er niet meer tegen vrees ik vroeger ging ik 4/5 dagen achter elkaar nu ben ik half dood na een avondjequote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag weer gezopen dan?
Ga nu uiensoep maken en motd 2 kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helemaal prima ouwe,heeft geen haastNu ook echt wakker of direct weer tukken?
Was al zo lekker rustig hier.quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hele middag geslapen. Ik kan er niet meer tegen vrees ik vroeger ging ik 4/5 dagen achter elkaar nu ben ik half dood na een avondje
Welkom in de wereld van het ouder wordenquote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hele middag geslapen. Ik kan er niet meer tegen vrees ik vroeger ging ik 4/5 dagen achter elkaar nu ben ik half dood na een avondje
Boh uiensoepquote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga nu uiensoep maken en motd 2 kijken
herkenbaarquote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als ik bier drink heb ik nergens last van maar zodra er sterk aan te pas komt voel ik me de dag erna zo kut.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van het ouder wordenAls ik een avond gezopen heb ben ik ook onnoemlijk brak,vroeger was het opstaan,douchen en doorgaan. Maar brak zijn is ook leuk,beetje eieren bikken,beetje Giovanni kijken
Mijn pa heeft een grote pan uiensoep gemaakt gisteren. Stokbroodje met kaas erbij en genieten maarquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh uiensoep,helemaal zelf maken of een blik Unox opentrekken?
Precies,epische brakheid. Tauch,geniet nog even van de voordelen die je als 18-jarige hebt. Zuip jezelf een leverfaal nu het nog kan!quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als ik bier drink heb ik nergens last van maar zodra er sterk aan te pas komt voel ik me de dag erna zo kut.
Schattig.quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is gewoon saai als ik er niet ben kousebandknager van me
Hohohoooooo genieten,eet smakelijk. Ik heb een drievoudige hamburger gegeten vanavond,met kaaskroketten en salade. Deze jongen heeft zijn calorieën en vet voor een week wel weer binnenquote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een grote pan uiensoep gemaakt gisteren. Stokbroodje met kaas erbij en genieten maar
Bij jagermeister is het helemaal erg als ik dat drink is het einde verhaal.quote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies,epische brakheid. Tauch,geniet nog even van de voordelen die je als 18-jarige hebt. Zuip jezelf een leverfaal nu het nog kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |