abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117879342
quote:
2s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarom zou je je wel zorgen moeten maken als je geen "lieve" seks meer hebt?
Dat zeg ik niet... maar ik zou me zeker geen zorgen maken als je ook nog lieve seks hebt.

Daarbij wil jij ook niet elke dag stamppot neem ik aan.. al zijn er veel stamppotten.
Kortom.. sleur doodt alles.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:55:03 #52
386528 Stileta
Crossdresser
pi_117890751
Mijn vriend(in) en ik doen al jaren sm, ook de extreme. Voorbeeld: standje 69, hakken op elkaars keel drukken en elkaar klaarmaken. Zéér bevredigend!
Gaat graag vrouwelijk gekleed, vooral met hoge naaldhakken aan, en kickt op sadistische fantasieën.
pi_118212540
Ik heb de reacties niet gelezen, maar wil toch ingaan op je topictitel/vraag.

Op een kinky facebook-variant heb ik inmiddels meer dan vaak genoeg hoe mensen een goede en heftige BDSM-relatie kunnen hebben, en dat dat zeker niets af doet aan de gewone relatie. Het liefde aspect is in vele van deze relaties misschien nog wel belangrijker dan de seks, of BDSM.

Zelf denk ik dat als SM een vervanging wordt voor echte liefde in een relatie er iets fundamenteels mis aan het gaan is in de relatie. BDSM moet een toevoeging zijn, tenminste, als jullie een liefdesrelatie willen. Daarbij wil ik wel aantekenen dat BDSM wel echt een behoefte kan zijn, maar deze kan je ook buiten je primare relatie bevredigen. Ik heb op dit moment iets ingewikkelds met een vanilla ex, maar tegelijkertijd heb ik ook een BDSM relatie met mijn Mevrouw, waarvan ik ook heel veel hou.

Wil niet zeggen dat dit voor jou de oplossing hoeft te zijn, maar er zijn een hoop meer dingen mogelijk dan alleen maar vanilla monogame liefde en seks ;)
Terug van weggeweest!
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:11:19 #54
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_118263622
Ik heb je verhaal gelezen en ik snap het intieme gedeelte en de bijhorende lusten en nieuwsgierigheid heel goed. Spannende dingen samen ontdekken is leuk en spannend, wat het ook mag zijn.

Het feit dat het in dit geval om SM gaat lijkt me niet de reden de relatie minder word. Dat hoort juist iets toe te voegen voor beiden.

Waar het meer op lijkt is dat jullie de liefde verschuiven en de focus leggen op de lusten i.p.v. knusse aspecten van jullie relatie. Ik oordeel uiteraard niet, maar ik speculeer wat het kan zijn als ik dit zo lees.

Denk er overna of dat de fysieke of mentale aantrekkingskrach is uitgewerkt. Samen sm delen en dingen ontdekken is prachtig. Maar is het een toevoeging of vervanging? Praat erover en geniet van elkaar. Succes. :)
"Thats how we roll in the Shire!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')