En wat met de mensen die Aseksueel zijn danquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maagdelijke kankernerds, allemaal!
Vanavond allemaal rukken in bed!
wel de normale 'jullie begrijpen het niet, iedereen is tegen mij' houding van mensen met een IQ van 80 (heb er nog maar 10 afgehaald want volgens mij dikte TS zijn bnn test resultaten wat aan)quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Little_Dolls het volgende:
Dus omdat wij het niet met jou eens zijn zijn wij ook nerds?![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel de normale 'jullie begrijpen het niet, iedereen is tegen mij' houding van mensen met een IQ van 80 (heb er nog maar 10 afgehaald want volgens mij dikte TS zijn bnn test resultaten wat aan)
Nee want als je zon hoog iq hebt snap je ook dat gangster gevonden worden door je matties, niet gelijk staat aan succesquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef kiezer het volgende:
[..]
Als je zo bent, en je hebt zo'n hoog IQ. Dan moet je toch ook kunnen snappen dat je op alle vlakken meer succes kunt hebben als je ook wat aan je voorkomen doet? Ze snappen toch zelf ook wel dat ze er debiel bij lopen?
Haha en dat zeg je tegen mij? Ik heb een fijne baan, een leuke vriendin, vrienden...quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Jij gaat het nog moeilijk krijgen in je verdere leven.
Zo'n discussie hoef je hier in het vervolg ook niet te beginnen als je gaat schelden en minachtend gaat doen tegenover users.quote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef kiezer het volgende:
Modjes, pleur maar dicht johvolgens mij heb ik hier 50 maagdelijke nerds op de tenen getrapt
Geen normale discussie mogelijk dus.
Nee, jij bent een hele bos haren beter wil je zeggen door je beter te moeten voelen door dit soort topics op een internetforum te openen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef kiezer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij ook zo'n wanhopig type als die gasten in de OP, en ben je blij met alles wat je kan krijgen
quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo'n discussie hoef je hier in het vervolg ook niet te beginnen als je gaat schelden en minachtend gaat doen tegenover users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |