Hintje?...quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Wyccie zou zeggen dat zijn naam helemaal niet bij een Nigeriaan past.
Ik vind het prachtig hoe hij drumt. Als je 'm ziet zitten lijkt het net of er niets gebeurt, als je echt gaat zitten luisteren welke ritmes hij speelt, dat is zo complex en tegelijkertijd zo basic alsof je het geluid in een trein hoort. Die manier van drummen heeft hij bedacht. Geniaalquote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef pos het volgende:
Heerlijke muziek maar ken hem, geloof ik, echt niet
Dag lieve schat van mequote:
Volgens wyccie niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Tony Allen is niet echt een Nigeriaanse naam?
Ola Dipo, het lijkt wel een ijsje.quote:Hij heeft volgens Google dan wel weer een mooie doopnaam: Tony Oladipo Allen.
Ben je chagrijnig of zo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens zal het me worst wezen dat alle Bondfilms voor het eerst samen zijn uitgebracht.
Ik vind het wel een geniale denker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:05 schreef pyl het volgende:
Deze is wel heel erg 'close up'. Denksporter wellicht?
Oud plaatje idd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:21 schreef pyl het volgende:
Is het een Nederlandse geniale denker en leeft deze Nederlandse of buitenlandse geniale denker nog (het plaatje is uit de jaren zestig, vermoedelijk)?
Wie had je in gedachten ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:32 schreef pos het volgende:
Ik denk dat ik hem ken maar dan moet het een acteur zijn...anders heb ik het mis.
Wilde net zeggen dat van Basten Gullit en Rijkaard niet in zijn boeken voorkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:35 schreef pyl het volgende:
Hmmm ... ja, dan zal het wel Milan Kundera zijn.
Is dat een ja of een nee?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat van Basten Gullit en Rijkaard niet in zijn boeken voorkomen
Kundera is goed. De acteur is Derek de Lindt.quote:
En krijgen we weer een reaggea negerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:47 schreef pyl het volgende:
Schiet eens een beetje op met dat plaatje, pos - dadelijk wordt Scrutinizer weer chagrijnig.
Jezus wat snel. Ja het is Stevequote:
Waarschijnlijk iemand die niet lijkt op wie hij isquote:
Denk eerder een gitarist die ook een nummertje mocht zingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef pyl het volgende:
Ik gok op een zanger van Amerikaanse makelij; de voorman van een groep die, tot zijn spijt (dat zie je zo) niet naar hem is genoemd.
Noop, acteur Meneer pylquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:04 schreef pyl het volgende:
Ik gok op een zanger van Amerikaanse makelij; de voorman van een groep die, tot zijn spijt (dat zie je zo) niet naar hem is genoemd.
Hoezo? Was hier in geen jarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |