2 atlassen en een anatomieboek? Dat klinkt alleen al zwaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
WheheWeer wat geleerd!
Morgen twee tassen meeEentje voor m'n boeken (twee atlassen en een anatomieboek) en eentje voor etui, portemonnee en m'n voedselvoorraad. Whiehoee!
Ja en dan zijn die atlassen bij ons nog in drie delen, vorige druk was één dikkequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 atlassen en een anatomieboek? Dat klinkt alleen al zwaar.
Al een verlanglijstje gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef iBenny het volgende:
*ziet een sinterklaasboek XXXXXXXXXXXXXXXL voor zich*
Zo'n grote bosatlas x 10?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en dan zijn die atlassen bij ons nog in drie delen, vorige druk was één dikkeDan moet je echt denken aan tien centimeter dik en twee A4 groot.
En twaalf uur van huis dus een flinke voedselvoorraad.
Whahahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik heb mijn schoen al gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja preciesquote:
Oeeeeuuuuwwwh!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies
Geen kluisjesAlleen bij de bieb en de snijzaal maar die zijn voor daar.
Ach je zit toch bijna altijd, het is alleen even met fietsen en naar school lopen. Valt wel mee!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik heb mijn schoen al gezet
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahahahaik speel al 10 jaar Klaas op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SintphonicJuin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
WhahahahaIk heb met iemand afgesproken om in de sinterklaastijd een keer als zwarte piet een hoorcollege bij te wonen. Gewoon randomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen idee of daar ook werkelijk iets van zal komen![]()
Over 2,5 week naar Symphonica in Rosso. De dresscode is rood, dus eigenlijk moet ik dan gewoon als SInterklaas gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb met iemand afgesproken om in de sinterklaastijd een keer als zwarte piet een hoorcollege bij te wonen. Gewoon random.
Geen idee of daar ook werkelijk iets van zal komen
Dooeeenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb met iemand afgesproken om in de sinterklaastijd een keer als zwarte piet een hoorcollege bij te wonen. Gewoon random.
Geen idee of daar ook werkelijk iets van zal komen
Ja, dan doe ik het niet hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Collega van Pat heeft nog wel een pak te koop Ben, zonder mayo helaas!
Waarom niet als Roodkapje?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over 2,5 week naar Symphonica in Rosso. De dresscode is rood, dus eigenlijk moet ik dan gewoon als SInterklaas gaan
Ze gaan hier blind voor die goedkope met groene dop. Geen idee hoe die heetquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je wel voor de yoghurtmayo kiezen, die is veel lekkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
Zaanse mayonaise bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mayo ineens niet meer lekkerZo zuur.. M'n smaken veranderen ontzettend, echt vreemd?
Zat al een tijdje aan de yoghurtmayo omdat minder eigeel, maar meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |