nee, ik zit te kakkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Zit iedereen boer zoekt vrouw te kijken ofzo?
Nee, Spooks.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Ik speelde elders hier taalnazi.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik speelde elders hier taalnazi.
Is nergens voor nodigquote:
Eigenwijs dingquote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nahja ik was gestopt met medicatie altogether dus het was mijn eigen schuld...
Dat, maar goed dat je nu weer on meds bent, is blijkbaar voor nu toch echt wel beter. Succes meis!quote:
Heb je mooi ruimte voor babymeukjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Maar t blijft een maffe taal, dat Fries
Ik was vandaag in Twente, heb heerlijk in de tuin gezeten bij mn moeder, daar was volop zonWe hebben netjes alle kampeerspullen weer teruggebracht, dus eindelijk al die troep hier uit huis weg. Ruimte
Oh, nee dat duurt nog wel even hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je mooi ruimte voor babymeukjes
Ik zou echt 9 maanden lang gaan shoppen, onder het mom van 'het is voor die kleine'.quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, nee dat duurt nog wel even hoor
Ach, je kunt de ruimte maar vast in huis hebben toch? Hier kwam het shoppen voor de ruimtequote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, nee dat duurt nog wel even hoor
Ja, haha die neiging heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou echt 9 maanden lang gaan shoppen, onder het mom van 'het is voor die kleine'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |