Ja, maar dat moet je toch aanvragen? Dat stopzetten? Anders kan dat toch niet? Dan staat er toch niks klaar?quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Dan moet je dat even veranderen bij DUO en je kan hem zelf ook soberso stopzetten via zo'n automaat
Volgens mij kan je producten die op je OV staan altijd stopzetten. Maar anders moet je dat ff opzoekenquote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je toch aanvragen? Dat stopzetten? Anders kan dat toch niet? Dan staat er toch niks klaar?
we zitten op dezelfde website lolquote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef Dwyn het volgende:
1. Je kunt je studentenreisproduct online stopzetten door met je DigiD in te loggen op je persoonlijke gegevens. Ga naar 'Mijn gegevens' en ga vervolgens naar het scherm 'Reizen'. Je kunt je studentenreisproduct ook per direct stopzetten door te bellen met (088) 424 76 99. Reizen is dan vanaf de eerste dag na je telefoontje niet meer mogelijk.
[ afbeelding ]
WAAR?!
Nee, dan krijg je alleen een uitleg. Vraagteken is ook niks.quote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
we zitten op dezelfde website lol
euhm klikken op weekabbonement?
Handyquote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je alleen een uitleg. Vraagteken is ook niks.
Ja dat weet ik. Maar ik dacht dat je de 'stopzet-bestelling' die je ophaalt bij zo'n automaat moest aanvragen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef princess-a het volgende:
Dwyn je moet sowieso nog iets bij een laadpunt doen hoor.. ik kreeg boze mail toen van DUO, maar weet de exacte procedure niet meer
Gewoon proberen morgenquote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Dwyn het volgende:
Want die zal wel niet standaard op de automaat staan.
lolwhutquote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
Wacht dat nummer is de stopzetlijn.Ik heb de computer aan de lijn.
quote:
oke dan. chill. probleem opgelostquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
![]()
BSN intoetsen, naam en woonplaats inspreken. Je abo is stopgezet. Je krijgt hierover bericht.
Heel apart. Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oke dan. chill. probleem opgelost
Nee ik ook niet hahaquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heel apart. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Bleeeh. Ik moest eigenlijk stofzuigen, maar ik ben alleen even met de swiffer door de kamer geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik ook niet haha![]()
ugh moet nog dweilen en strijken.geen zin
M'n broer heeft al gestofzuigd en hij mag zo afwassen dus de verdeling is nog wel ok hierquote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bleeeh. Ik moest eigenlijk stofzuigen, maar ik ben alleen even met de swiffer door de kamer geweest.Ik heb wel de was gedaan. De afwas staat nog en ik moet zo mijn haar nog verven. Een nieuwe kleur dus ik ben benieuwd.
Bleeeh. Ik heb een hekel aan zondagavonden.quote:Op zondag 30 september 2012 18:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
M'n broer heeft al gestofzuigd en hij mag zo afwassen dus de verdeling is nog wel ok hieren moet nog wat huiswerk doen maar daar heb ik al helemaal geen zin in
Dat heb ik ook altijd ja.quote:Op zondag 30 september 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op de eerste nagel natuurlijk een te dikke laag.
Maar verder ziet het er prima uit!
Het moet ECHT kurkdroog zijn. Ik deed ´m eens bovenop Péridot die ik niet meer kon smudgen en nog had ik crackles.quote:Op zondag 30 september 2012 19:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Een half uur je nagellak laten drogen is wel lang genoeg om Spotted eroverheen te doen toch?
Ik heb alleen crackles in degene waarbij de laag te dik is.quote:Op zondag 30 september 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het moet ECHT kurkdroog zijn. Ik deed ´m eens bovenop Péridot die ik niet meer kon smudgen en nog had ik crackles.
Raarquote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb alleen crackles in degene waarbij de laag te dik is.
CG neons.quote:Op zondag 30 september 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Raar. Waar zit 'ie over heen trouwens
?
Valt mee, valt meequote:Op zondag 30 september 2012 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs wat is de nagellakschade uit Amerika?
quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Valt mee, valt mee. 19 lakjes. Geen CG en geen OPI en geen Essie want dat was te duur/vrijwel nergens te vinden. Vooral Icing, Wet 'n Wild en zulks
. Van de wee maak ik er (uiteraard) een post over.
Hoe heb ik trouwens jouw blog kunnen missen?!quote:
Omdat ik nog niet zo goed ben, haha!quote:Op zondag 30 september 2012 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe heb ik trouwens jouw blog kunnen missen?!
We supporten al onze meisjes tochquote:Op zondag 30 september 2012 20:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet zo goed ben, haha!
Thanksquote:Op zondag 30 september 2012 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We supporten al onze meisjes toch? En ervaring helpt
. Overigens heb ik nog geen post gelezen maar je staat nu wel in m'n leeslijst (waar zo'n 800 posts inzitten.. vakantie is slecht
).
quote:Op zondag 30 september 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Valt mee, valt mee. 19 lakjes. Geen CG en geen OPI en geen Essie want dat was te duur/vrijwel nergens te vinden. Vooral Icing, Wet 'n Wild en zulks
. Van de wee maak ik er (uiteraard) een post over.
Shoplogquote:Op zondag 30 september 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ook een nieuw horloge, nieuwe jeans, Naked palette, een groot Wet 'n Wild palette en een kleintje.
Hahaha neeeeeee ik haat haat haat mezelf op video. Mijn wenkbrauwen zijn scheef. Als ik al een shoplog doe dan spreek ik 'm heel stom in en roep ik heel de tijd NEEJquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha neeeeeee ik haat haat haat mezelf op video. Mijn wenkbrauwen zijn scheef. Als ik al een shoplog doe dan spreek ik 'm heel stom in en roep ik heel de tijd NEEJ.
Een dronken shoplog makenquote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha neeeeeee ik haat haat haat mezelf op video. Mijn wenkbrauwen zijn scheef. Als ik al een shoplog doe dan spreek ik 'm heel stom in en roep ik heel de tijd NEEJ.
En mijn horloge, hopelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat! Morgen wordt wel mijn pc verzonden.
Maar dan wil ik mensen knuffelen en ik denk niet datquote:
Ik had gisteren de verkeerde gemaakt, nog geen kaaspopcorn opquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huisgenoot heeft popcorn gemaakt zo te ruiken. Nu heb ik helemaal honger!!
En een van de kadders dan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan wil ik mensen knuffelen en ik denk niet datin mijn shoplog wil
.
Kaaspopcorn klinkt echt lekker!quote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had gisteren de verkeerde gemaakt, nog geen kaaspopcorn op
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Met Herman voor de camera en dan doe ik net alsof de kadder alles heeft gekocht.
Overigens heb in de Grand Canyon ook een kad gezien. Zonder klauwen. Aan een tuigje. Arme beest werd er aan opgetild.
Het is een beetje de kaas van Doritos achtig. SUPER NOMquote:Op zondag 30 september 2012 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kaaspopcorn klinkt echt lekker!
Jaaaaquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Debsterr het volgende:
Met Herman voor de camera en dan doe ik net alsof de kadder alles heeft gekocht.
Overigens heb in de Grand Canyon ook een kad gezien. Zonder klauwen. Aan een tuigje. Arme beest werd er aan opgetild.
EAT IT WHILE IT'S HOTquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
De kadder dan. De popcorn klinkt niet echt als mijn ding.
Ja echt he. Schijt Amerikaan die haar kad mee neemt naar de Grand Canyon en 'm aan het tuigje in iedereens armen gooit. Beest kan niet eens krabben als 'ie 't wilquote:
Dan heb je het echt niet begrepen nee.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja echt he. Schijt Amerikaan die haar kad mee neemt naar de Grand Canyon en 'm aan het tuigje in iedereens armen gooit. Beest kan niet eens krabben als 'ie 't wil.
Hehehequote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EAT IT WHILE IT'S HOT
dus als een malle naar binnen schuiven als t uit de magnetron komt!!
Mental image.quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EAT IT WHILE IT'S HOT
dus als een malle naar binnen schuiven als t uit de magnetron komt!!
Ik bats toch nooit.quote:
Non casual mondayquote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Diconnected het volgende:
Nog maar 400 woorden voor phonetics te gaan![]()
![]()
Geloof dat ik er nog 100 doe ofzo en dan vind ik het wel best voor vandaag![]()
Oh en trouwens we hebben morgen op school 'non casual monday' dus dan is het wel een goede dag om m'n swing dress aan te doen toch?
Ja dus allemaal netjes in jurk enzo. En de heren in pakquote:
Wel een goeie reden om dat spul van stal te trekken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dus allemaal netjes in jurk enzo. En de heren in pak
Omdat het kan
Tofquote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dus allemaal netjes in jurk enzo. En de heren in pak
Omdat het kan
Preciesquote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een goeie reden om dat spul van stal te trekken.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar dan kan mijn bloemen swing dress wel toch?
quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef Debsterr het volgende:
In San Francisco vroeg de verkoopster die achter ons aan bleef zwermen bij de Lush aanof hij een color reading wilde. Als in serieus. Raar kind.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef Debsterr het volgende:
In San Francisco vroeg de verkoopster die achter ons aan bleef zwermen bij de Lush aanof hij een color reading wilde. Als in serieus. Raar kind.
Met dat gekke kleurenwiel, zodat ze je make-up kunnen aansmerenquote:
Aan een gozert?quote:Op zondag 30 september 2012 22:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met dat gekke kleurenwiel, zodat ze je make-up kunnen aansmeren.
Dus ik zo kijken naar swatches om te kijken welke kleur dat ook alweer is. Krijg ik dit plaatje tussen de search results. WTF DUDE!quote:
Kleurlenzenquote:Op zondag 30 september 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dus ik zo kijken naar swatches om te kijken welke kleur dat ook alweer is. Krijg ik dit plaatje tussen de search results. WTF DUDE!
[ afbeelding ]
![]()
die ogen
![]()
voor levende standbeelden.... damn....quote:Op zondag 30 september 2012 22:26 schreef Dwyn het volgende:
Er waren vanmiddag 230.000 mensen hier in de binnenstad.
Ja ernstig he.quote:Op zondag 30 september 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor levende standbeelden.... damn....
mijn beeld van de gemiddelde Nederlander wordt er met de dag slechter op...quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn beeld van de gemiddelde Nederlander wordt er met de dag slechter op...![]()
Alhoewel, sommige mensen zijn ook gewoon tof, ik trok van de week een superoud dossier uit de kast, van mevr. Capitein - Haak, dat vond ik dan weer briljantik moest er keihard hardop om lachen
OMG EPIC!quote:Op zondag 30 september 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn beeld van de gemiddelde Nederlander wordt er met de dag slechter op...![]()
Alhoewel, sommige mensen zijn ook gewoon tof, ik trok van de week een superoud dossier uit de kast, van mevr. Capitein - Haak, dat vond ik dan weer briljantik moest er keihard hardop om lachen
sorry voor de post boven jequote:
geef es een linkje danquote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Dwyn het volgende:
Noos, ik vind die nieuwe twilight lakjes van essence leuk.
doe eens wat foto'squote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Dwyn het volgende:
Noos, ik vind die nieuwe twilight lakjes van essence leuk.
Vier van die dingen hebben ook dezelfde naam?quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Die donkere lakjes vind ik leuk
Rest lijkt me bagger. Beetje jammer ook van de namen, alhoewel ik Twilight wel leuk vind
oh ik heb het alweer weg geklikt, maar die marketingdingen vind ik altijd zo lomp. Vraag me af hoeveel ze betalen/krijgen voor die naamgeving.quote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vier van die dingen hebben ook dezelfde naam?
lekker! Met wat?quote:
Ja dat is zo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik heb het alweer weg geklikt, maar die marketingdingen vind ik altijd zo lomp. Vraag me af hoeveel ze betalen/krijgen voor die naamgeving.
mehquote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.beautyscene.nl(...)eaking_dawn_-_part_2
quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat is zo.
Zowel een van de pigmenten, als een eyeliner, als een lipgloss en een lakjes heet 'Alice had a vision'.
lekkâh!quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Overigens boycot ik twilight, dus ik zou deze lakjons niet eens kopen als ik ze wél mooi zou vinden.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Overigens boycot ik twilight, dus ik zou deze lakjons niet eens kopen als ik ze wél mooi zou vinden.
Toepasselijkquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
Hehehe mijn autocorrect maakt geiligheid van twilight.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
Hehehe mijn autocorrect maakt geiligheid van twilight.
trutquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou moet ik niet zeuren want ik heb morgen vrij, maar het principe ken ik wel
Fietsen naar Amsterdam is zo verquote:
ik dacht ik wrijf het er even inquote:
ik moet iets minder als een uur fietsenquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Fietsen naar Amsterdam is zo ver
Hopelijk vanaf janari/februari met de fiets
6 uur op, 7 uur naar het wekr, 8 uur daar!quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht ik wrijf het er even in
Begin jij zo vroeg Sjaan, of heb je veel reistijd?
damn woman! respectquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet iets minder als een uur fietsen
vandaag 2 uur en 20 min gefietst!
aha, vroeg beginnen én best wat reistijd dus. Wat goed dat jij met de fiets gaat joh, een uur vind ik teveel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
6 uur op, 7 uur naar het wekr, 8 uur daar!
ik smokkel, elektrische fiets he! maar alsnog aardig hard trappen hoor, ben kapot :pquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
damn woman! respect![]()
ik heb na 20 minuten fietsen al pijnwou dat ik ook zoveel kon fietsen, zou echt helpen met afvallen maja.
ja snap ikquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik smokkel, elektrische fiets he! maar alsnog aardig hard trappen hoor, ben kapot :p
BEEEEEEEESTJESquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
We kijken Snow White and the Huntsman, euwwww, ik word helemaal naar van al die insecten en zulks in beeld
Donderdagavond! eigenlijk al eerder maar ging ondertussen ff wat mis dus heb em sinds netquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja snap ik![]()
maar wel supergoed van je! sinds wanneer heb je die fiets dan?
ik hou niet van beestenquote:
ah okequote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Donderdagavond! eigenlijk al eerder maar ging ondertussen ff wat mis dus heb em sinds net
Ja maar the huntsman is heetquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
We kijken Snow White and the Huntsman, euwwww, ik word helemaal naar van al die insecten en zulks in beeld
quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
die film lijkt mij echt super kut kip
Dat dusquote:
Oh dat boeit me niet zo, kleine beestjes, daar hou ik niet van.quote:
dat pakje voor dat kint!quote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Also google
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik zocht eigenlijk deze. Mega snoepspinnen![]()
[ afbeelding ]
En nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
slaap lekker!quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed, tuk tijd. Slaap lekker dames
Ja hèquote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Die huntsman heeft een verdomd geile stem/accent trouwens
quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En nu?
[ afbeelding ]
Pas op: smerig plaatjeGATVERDAMME KIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
Overigens vond ik Loki in The Avengers op een of andere manier ook echt ontzéttend geil!
warned yaquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hè. Ik heb vanmiddag The Avengers gezien en daar is hij ook verdomde heet in
. Daar heeft hij lang haar
.
* BBQ-kip op gaat zoekenquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
Overigens vond ik Loki in The Avengers op een of andere manier ook echt ontzéttend geil!
Ik vind het maar een broekie awwkoetsjiekoeeeequote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen???
Geloof ik niet helemaal mijn ding sorry
quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen???
ik zie alleen maar inhammenquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het maar een broekie awwkoetsjiekoeeee
Ik zou het er wel op kunnen hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen???
ik ben oud he... mijn smaak is anders denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou het er wel op kunnen hoor. En hoe
.
Hehehehehe HOE.
Ik ben het wel met je eens geloof ik, qua vies menneke.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie alleen maar inhammen
Ik hou van ruige stoere mannen, of nerds. Dit zit voor mij in het hokje "vieze plaatjes downloaderd"
weet niet waarom overigens
yep, da's een goeien vent!quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Mss het volgende:
Maar zoek Thor uit de Avengers dan maar eens op kip.
Thorquote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Mss het volgende:
Maar zoek Thor uit de Avengers dan maar eens op kip.
awww! graaf dinges! weet niet meer hoe ie heetquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Check hoe cool!
[ afbeelding ]
En een beetje knulliger
[ afbeelding ]
Graaf Telquote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
awww! graaf dinges! weet niet meer hoe ie heet
Ja!quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Graaf Tel![]()
Of in het Engels Count Count
Nog tot ca. juni a.s. eer ik 'm bij elkaar hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:
WII U![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
WII U
![]()
![]()
Dan kom je maar lekker bij mij gamenquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog tot ca. juni a.s. eer ik 'm bij elkaar heb
quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan kom je maar lekker bij mij gamen
Sowieso misschien beter om te wachten voor nintendo weer zo'n kutgrapje flikt
In maart een 3DS uitbrengen voor 250 euro en in aug was hij al 169quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Kutgarpje?
Skjoe, da's ook wel een flink spaardoel jah. Wel spannend
en nu ook echt sparen he!!quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga vanaf deze maand sparen voor een bruiloft plus korte honeymoon in la grece
Je showt twee dagen terug nog je nieuwe neon pumps!quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo??? Ik spaar altijd jonge, verwar me eens niet met priem
Jah, de spanningsopbouw komt wel naarmate het meer vorm gaat krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mwoh, nog geen ekte spanning merkbaar, is nog 8 maanden weg he
Oooww, haha, dat had ik helemaal gemist.. Ik hoop het eigenlijk een soort van, dan hoef ik minder lang te sparen. Ik zou de Wii U graag meteen willen hebben zodat ik 'm tijdens mijn verlof kan gebruiken, maar ik heb mijn 13e maand nodig om mijn ouderschapsverlof te betalen na mijn bevalling.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In maart een 3DS uitbrengen voor 250 euro en in aug was hij al 169
Maargoed,ben nu toch nintendo ambassadeur nu, gratisch gamesen wii u haal ik toch wel weer bij de release want ik kan niet wachten
![]()
Ik ben ook blij dat mijn man ik en ik allebei een leuk salaris hebbenquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik ook een fatsoenlijk salaris binnen kan halen... het lijkt me gewoon zeer matig om op het salaris van een ander te moeten overleven
En ja, ik weet dat het vaak niet anders kan maar ik ben al van kinds af aan extreem van het 'zelluf doen'... in werkloze periodes wilde ik ook verdacht vaak dood
Krijg jij alle nintendo games gratis??quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In maart een 3DS uitbrengen voor 250 euro en in aug was hij al 169
Maargoed,ben nu toch nintendo ambassadeur nu, gratisch gamesen wii u haal ik toch wel weer bij de release want ik kan niet wachten
![]()
Ja want ik spaar niks uiteraard.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo??? Ik spaar altijd jonge, verwar me eens niet met priem
Wat? Nee johquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Krijg jij alle nintendo games gratis??
Oh hahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat? Nee johbij het ambassadeur programma van nintendo kreeg je 20 gratis VC games voor de 3DS die niet voor normale mensen te koop zijn
Ik had het liever ook anders gezien maar dan hadden we ook niet de vrijheid gehad die we nu hebben. Met dat werken nu met dat hoerenlijf van mij toch ook geen optie isquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben wel blij dat ik ook een fatsoenlijk salaris binnen kan halen... het lijkt me gewoon zeer matig om op het salaris van een ander te moeten overleven
En ja, ik weet dat het vaak niet anders kan maar ik ben al van kinds af aan extreem van het 'zelluf doen'... in werkloze periodes wilde ik ook verdacht vaak dood
Zo hadden wij het eerst ook, maar nu hebben we een duurder huis, minder salaris want ik werk minder en meer kosten want kind erbij, dus nu hebben we elk een bedrag per maand (en straks met de komst van B2 wordt dat ook weer minder).quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat mijn man ik en ik allebei een leuk salaris hebben
Wij hebben alleen geen 'eigen' rekeningen meer, alleen een gezamenlijke lopende en spaarrekening. In het begin vond ik dat lastig, omdat ik niet goed kon inschatten wat ik dan als 'mijn deel' kon besteden. Maar uiteindelijk kopen we nu gewoon wat we leuk vinden en overleggen bij hogere bedragen even of het kan, zodat de ander ook weet waar het blijft en dat werkt prima
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef Dwyn het volgende:
Yes, ik word inderdaad niet als langstudeerder gezien.![]()
Party at my house!!
Wij hebben het ook gehad over keuzes mbt werken als er een kindje zou komen. Wij zullen waarschijnlijk ook ervoor kiezen dat degene met het minste salaris wat extra uren inlevert, of allebei een dag minder werken of zo. Alleen weten we nu nog niet wie op dat moment degene met het minste salaris zal zijnquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:53 schreef Incantrix het volgende:
Nee hoor, ik vat het in elk geval niet zo opvertel gewoon dat ik een andere keuze heb gemaakt. Of althans, ik heb keuzes gemaaakt die pasten bij de komst van een kind
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:52 schreef Dwyn het volgende:
Yes, ik word inderdaad niet als langstudeerder gezien.![]()
Party at my house!!
Was gezelligquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tehehe, maandagochtend![]()
Hi priemke, hoe was de efteling?
Wordt nog wat als je straks babies hebt dan!quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik val ook niemand aan of af hoorik ben zelf vooral een achterlijke neuroot in die dingen
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben het ook gehad over keuzes mbt werken als er een kindje zou komen. Wij zullen waarschijnlijk ook ervoor kiezen dat degene met het minste salaris wat extra uren inlevert, of allebei een dag minder werken of zo. Alleen weten we nu nog niet wie op dat moment degene met het minste salaris zal zijn
ja, dat wordt een stevige inner struggle inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je straks babies hebt dan!
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]bij ons was dat heel duidelijk. Nu is het ook wel ideaal dat mijn lief 4x9 kon werken, dus wel een papadag, maar niet de centjes inleveren. Bij mij was dat niet mogelijk, maar we hebben wel,ons ideaalbeeld kunnen verwezenlijken: slechts 2 dagen opvang. Zijn we enorm blij mee zo
Maar het is het waard!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt een stevige inner struggle inderdaad
ja, zo zou ik dat ook willen hoor. Denk dat ik in het begin gewoon 1 dag zou inleveren en dan 2 halve dagen thuis werken en 2 halve dagen verlof - zolang kind nog 18 uur slaapt kan dat wel. Dan werkt Bb 4x9 en dan hoef je nog maar 2 dagen te coveren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]bij ons was dat heel duidelijk. Nu is het ook wel ideaal dat mijn lief 4x9 kon werken, dus wel een papadag, maar niet de centjes inleveren. Bij mij was dat niet mogelijk, maar we hebben wel,ons ideaalbeeld kunnen verwezenlijken: slechts 2 dagen opvang. Zijn we enorm blij mee zo
eerst trouwen, dan mijn eenmalige seksquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar het is het waard!
Nou hup, zwanger worden jij!
ohja sorry, even vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst trouwen, dan mijn eenmalige seks
IVF! ADOPTIE!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar even serieus, wat nou als je bij die ene keer niet gelijk zwanger bent.
WAT DAN
ivf, geen seks required. Alleen geldquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar even serieus, wat nou als je bij die ene keer niet gelijk zwanger bent.
WAT DAN
Of je adopteert een chineesje of negertquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ivf, geen seks required. Alleen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |