Ja, maar dat moet je toch aanvragen? Dat stopzetten? Anders kan dat toch niet? Dan staat er toch niks klaar?quote:Op zondag 30 september 2012 18:36 schreef Diconnected het volgende:
![]()
Dan moet je dat even veranderen bij DUO en je kan hem zelf ook soberso stopzetten via zo'n automaat
Volgens mij kan je producten die op je OV staan altijd stopzetten. Maar anders moet je dat ff opzoekenquote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je toch aanvragen? Dat stopzetten? Anders kan dat toch niet? Dan staat er toch niks klaar?
we zitten op dezelfde website lolquote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef Dwyn het volgende:
1. Je kunt je studentenreisproduct online stopzetten door met je DigiD in te loggen op je persoonlijke gegevens. Ga naar 'Mijn gegevens' en ga vervolgens naar het scherm 'Reizen'. Je kunt je studentenreisproduct ook per direct stopzetten door te bellen met (088) 424 76 99. Reizen is dan vanaf de eerste dag na je telefoontje niet meer mogelijk.
[ afbeelding ]
WAAR?!
Nee, dan krijg je alleen een uitleg. Vraagteken is ook niks.quote:Op zondag 30 september 2012 18:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
we zitten op dezelfde website lol
euhm klikken op weekabbonement?
Handyquote:Op zondag 30 september 2012 18:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je alleen een uitleg. Vraagteken is ook niks.
Ja dat weet ik. Maar ik dacht dat je de 'stopzet-bestelling' die je ophaalt bij zo'n automaat moest aanvragen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:41 schreef princess-a het volgende:
Dwyn je moet sowieso nog iets bij een laadpunt doen hoor.. ik kreeg boze mail toen van DUO, maar weet de exacte procedure niet meer
Gewoon proberen morgenquote:Op zondag 30 september 2012 18:42 schreef Dwyn het volgende:
Want die zal wel niet standaard op de automaat staan.
lolwhutquote:Op zondag 30 september 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
Wacht dat nummer is de stopzetlijn.Ik heb de computer aan de lijn.
quote:
oke dan. chill. probleem opgelostquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
![]()
BSN intoetsen, naam en woonplaats inspreken. Je abo is stopgezet. Je krijgt hierover bericht.
Heel apart. Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 september 2012 18:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oke dan. chill. probleem opgelost
Nee ik ook niet hahaquote:Op zondag 30 september 2012 18:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heel apart. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Bleeeh. Ik moest eigenlijk stofzuigen, maar ik ben alleen even met de swiffer door de kamer geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 18:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik ook niet haha![]()
ugh moet nog dweilen en strijken.geen zin
M'n broer heeft al gestofzuigd en hij mag zo afwassen dus de verdeling is nog wel ok hierquote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bleeeh. Ik moest eigenlijk stofzuigen, maar ik ben alleen even met de swiffer door de kamer geweest.Ik heb wel de was gedaan. De afwas staat nog en ik moet zo mijn haar nog verven. Een nieuwe kleur dus ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |