SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
bquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n![]()
Ja, beetje raar van styloquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dus omdat Ajax saai was, dan kan PSV vandaag niet meer saai spelen?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Denk het wel ja.quote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus omdat Ajax saai was, dan kan PSV vandaag niet meer saai spelen?![]()
verkapt-kijk-mij-mod-willen-worden-postquote:Op zondag 30 september 2012 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus omdat Ajax saai was, dan kan PSV vandaag niet meer saai spelen?![]()
En GGMM verander Psv naar PSV, alstublieft."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Yes
Roda tegen vvv volgende week, kan niet wachten op deze krakerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Met de hand een doelpunt proberen te scoren is wel iets anders hoor, bal gehakt de RijkUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: