SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Come on VVV![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Driesje heeft het kampioensdoelpunt gescoord“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Barca gaat dit terug kijken en proberen toe te passen bij Barca B.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Blijft geweldig dat uitvak van VVV (en de route er naar toe)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Hoop dat hij er vanavond in de samenvatting goed vanaf komt. Brands heeft hem op de korrel.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat veldquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef Fok-it het volgende:
Driesje heeft het kampioensdoelpunt gescoord
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat record van 16 uitwedstrijden op rij zonder "de nul" gaat eraan vandaag als ik het zo zie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lekker hekkespringuuuuhquote:Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Blijft geweldig dat uitvak van VVV (en de route er naar toe)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Niet te vroeg juichen Zorro.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef Zorro het volgende:
Dat record van 16 uitwedstrijden op rij zonder "de nul" gaat eraan vandaag als ik het zo zie
Dat is een understatement waardige ggmm.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Integendeel, ik zeg dat het record eraan gaat. Dit wordt dus de 17e op rij zonder de nul.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ohzo.quote:Op zondag 30 september 2012 16:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Integendeel, ik zeg dat het record eraan gaat. Dit wordt dus de 17e op rij zonder de nul.
Je hebt dan gelijk.
Mwa, hij loste het geklungel achterin net wel goed op.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Ik heb toch liever Tyton hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 16:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwa, hij loste het geklungel achterin net wel goed op.![]()
Ik ook. Ik heb zelfs liever Waterreus.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Toivonen werd toch gewoon vastgehouden daar?Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik heb Waterkneus liever zo ver mogelijk van PSV.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zelfs liever Waterreus."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Volgens mij van beide.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Toivonen werd toch gewoon vastgehouden daar?![]()
Ik zie liever Zoet terugkomen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb zelfs liever Waterreus.Un dann rettet kein Kavallerie,
Raar dat jullie zo met zo'n speler die er zolang heeft gespeeld omgaan.quote:Op zondag 30 september 2012 16:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Waterkneus liever zo ver mogelijk van PSV.![]()
Toivonen kennende zit dat er wel in ja.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Waterman. Kneus, die met je gewoon met je handen klem hebben.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ja. Dat het liefst.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Alsof je hier iets aan kan doen.
?quote:Op zondag 30 september 2012 17:00 schreef BlaZ het volgende:
Hoe krijgt hij die naast ? VVV had gewoon al 3x moeten scoren![]()
![]()
Waar die Nofor (die Zwarte) toen hands maakte had hij gewoon binnen moeten koppen.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja en van Bommel op de paal.quote:Op zondag 30 september 2012 17:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waar die Nofor (die Zwarte) toen hands maakte had hij gewoon binnen moeten koppen.
En nu weer grote kans.![]()
Voorgeven op kniehoogte is niet optimaal nee,Un dann rettet kein Kavallerie,
Dries
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
DJ maak gif + herhaling erbij.
Geweldig doelpuntje zeg
Ja, wat is er?quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ik heb geen teamquote:![]()
vergeten ...Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb Altidore + Van Hintum + Mertens + Holla.
hoe kan het nou dat mertens goed speelt in een uitwedstrijdI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen, je kan j0rdiiii en Doublepain nog makkelijk inhalen.![]()
![]()
link?quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen, je kan j0rdiiii en Doublepain nog makkelijk inhalen.![]()
Dit is VVV.quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef aight1 het volgende:
hoe kan het nou dat mertens goed speelt in een uitwedstrijd"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen, je kan j0rdiiii en Doublepain nog makkelijk inhalen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
lekker zonnetje he, dan kan die het soms ook nog welquote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef aight1 het volgende:
hoe kan het nou dat mertens goed speelt in een uitwedstrijd![]()
Tikkie terug Jaap.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Totaal geen sfeer idd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ligt het aan mij of is het enorm stil daar in het stadion?![]()
Er zitten 4 man...quote:Op zondag 30 september 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Ligt het aan mij of is het enorm stil daar in het stadion?![]()
Cavani straks tegen Derijck/Bouma en Marcelo.
Ach, gewoon binnen 3 seconde een keer omver beuken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Cavani straks tegen Derijck/Bouma en Marcelo.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
yo bedanktquote:Op zondag 30 september 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://managers.fok.nl/voetbal/2012-2013/subleagues/id/594![]()
Zo zonde dat je die eerste wedstrijd zo kansloos verliest. Nu kom je de poulefase wss niet eens door.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Cavani straks tegen Derijck/Bouma en Marcelo.![]()
In zo'n wedstrijd mis je Manolev nu wel.quote:Op zondag 30 september 2012 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Cavani straks tegen Derijck/Bouma en Marcelo.![]()
hij maakte vorig jaar de 3-3quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef MRN89 het volgende:
Bouma loopt warm.. we gaan de boel dicht timmeren![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
idd, lekkere ballen naar Driesje elke keerquote:Op zondag 30 september 2012 17:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel weer met schitterende passes. Fantastische voetballer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2012 17:09:43 ]![]()
En nog geen geel. Ook een prestatie.quote:Op zondag 30 september 2012 17:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel weer met schitterende passes. Fantastische voetballer.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef MRN89 het volgende:
Bouma loopt warm.. we gaan de boel dicht timmeren![]()
![]()
![]()
Van Bommel: Challenge accepted.quote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En nog geen geel. Ook een prestatie."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Precies. Al dat treurige gehaat altijd op hem. De enige voetballer in de eredivisie die over 40 meter een bal op de stropdas legt. Nou ja, samen met Janssen dan, maar die kan dat alleen als hij niet moe is (lees: de eerste 30 minuten).quote:Op zondag 30 september 2012 17:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel weer met schitterende passes. Fantastische voetballer.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
2x zelfsquote:Op zondag 30 september 2012 17:09 schreef Paul het volgende:
Ik hoorde dat mijn Driesje heeft gescoord![]()
![]()
Aan de bal prima ja. Verdedigend altijd te laat.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Al dat treurige gehaat altijd op hem. De enige voetballer in de eredivisie die over 40 meter een bal op de stropdas legt. Nou ja, samen met Janssen dan, maar die kan dat alleen als hij niet moe is (lees: de eerste 30 minuten).![]()
Strootman kan dat ook zie---> Janquote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Al dat treurige gehaat altijd op hem. De enige voetballer in de eredivisie die over 40 meter een bal op de stropdas legt. Nou ja, samen met Janssen dan, maar die kan dat alleen als hij niet moe is (lees: de eerste 30 minuten).![]()
Tegen VVV lukt het nog net.quote:Op zondag 30 september 2012 17:08 schreef Buitendam het volgende:
Van Bommel weer met schitterende passes. Fantastische voetballer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tering, was is die Ron de Rijk irritant zeg.Un dann rettet kein Kavallerie,
Gewoon op eigen helft ook nog.quote:
Onzin. Hij krijgt alleen veel te veel verdedigende taken omdat het duo centraal achterin zo beroert is.quote:Op zondag 30 september 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan de bal prima ja. Verdedigend altijd te laat.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Heeft Strootman geen last van. Vreemd.quote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Onzin. Hij krijgt alleen veel te veel verdedigende taken omdat het duo centraal achterin zo beroert is.![]()
Heeft ie ook wel een puntquote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi dat boefje riep homo naar Dries![]()
Haahaa. Mertens aan de bal. Kerel in het publiek:"HOMO." Treurige limlanders.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Nee. Dat is nou net het probleem snuggere.quote:Op zondag 30 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Strootman geen last van. Vreemd.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 30 september 2012 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Dat is nou net het probleem snuggere.![]()
![]()
Uh, oke.quote:Op zondag 30 september 2012 17:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Dat is nou net het probleem snuggere.![]()
Toivonen pass 1 x eens goed gvd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
was te merken vorige weekquote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is beter. Zowel verdedigend als aanvallend.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Beter in penalty's weggeven jaquote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is beter. Zowel verdedigend als aanvallend.![]()
Was tegen Turkije heel goed.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is beter. Zowel verdedigend als aanvallend."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die heb ik tegen PSV dingen zien doenquote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is beter. Zowel verdedigend als aanvallend.hardop gelachen.
Dit, dus.![]()
Tjaabie.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Die bal van van Bommel, kan ksavi nog wat van lerenDit, dus.![]()
Kunnen beter in Mönchengladbach gaan spelen, dit stadion is echt drama.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Saind het volgende:
Wanneer bouwen ze eigenlijk dat nieuwe supergrote stadion voor venloCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Van Bommel vond ik die wedstrijd ook wel goed. Oh wacht.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik tegen PSV dingen zien doenhardop gelachen.
![]()
![]()
Tsja. Die hele wedstrijd was sowieso niveautje degradatievoetbal.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die heb ik tegen PSV dingen zien doenhardop gelachen.
Maar ik baseer mijn mening niet op 1 wedstrijd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
de Koel was 't toch?quote:Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kunnen beter in Mönchengladbach gaan spelen, dit stadion is echt drama.![]()
Ga je mond eens spoelen. De Koel is geweldig.quote:Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kunnen beter in Mönchengladbach gaan spelen, dit stadion is echt drama.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je bent niet objectief denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen. De Koel is geweldig.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Jij lachte om het aantrekken van 'opa van bommel'. Die gozer is nu al goud waard geweest dus ik neem jouw mening sowieso met een vrachtwagen zout.quote:Op zondag 30 september 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Die hele wedstrijd was sowieso niveautje degradatievoetbal.
Maar ik baseer mijn mening niet op 1 wedstrijd.Dit, dus.![]()
Hoezo dat nou weer...Het is toch gewoon een kutstadion?quote:Op zondag 30 september 2012 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen. De Koel is geweldig.![]()
De Koel heeft serieus zijn charmes, het is gewoon een grappige gat eigenlijkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Waar precies?quote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gozer is nu al goud waard geweest![]()
Goud waard ja? Vind PSV nou niet echt een indrukwekkende seizoensstart beleven. Of bedoelde je geel waard?quote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij lachte om het aantrekken van 'opa van bommel'. Die gozer is nu al goud waard geweest dus ik neem jouw mening sowieso met een vrachtwagen zout.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
en het is echt een koelquote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
De Koel heeft serieus zijn charmes, het is gewoon een grappige gat eigenlijk![]()
![]()
Volgens mij bedoelde hij geel ja.quote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Goud waard ja? Vind PSV nou niet echt een indrukwekkende seizoensstart beleven. Of bedoelde je geel waard?![]()
![]()
Ik vind het echt een geweldig ouderwets stadion in een mooie omgeving. Die trap maakt het helemaal af.quote:Op zondag 30 september 2012 17:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer...Het is toch gewoon een kutstadion?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ze hebben toch ook nog steeds staanplaatsen?quote:Op zondag 30 september 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldig ouderwets stadion in een mooie omgeving. Die trap maakt het helemaal af.![]()
was te merken vorige week.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie is beter. Zowel verdedigend als aanvallend.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Stadion van GAE is qua locatie de mooiste van Nederland vind ikquote:Op zondag 30 september 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt een geweldig ouderwets stadion in een mooie omgeving. Die trap maakt het helemaal af.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Van Bommel kan in zijn eentje het team niet resultaten laten waarmaken.quote:Op zondag 30 september 2012 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Goud waard ja? Vind PSV nou niet echt een indrukwekkende seizoensstart beleven. Of bedoelde je geel waard?Dit, dus.![]()
en huilen als hij een prijsje krijgt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter in penalty's weggeven jaMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Geen enkele Pisveer kan dat zeggen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en huilen als hij een prijsje krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Alsof we ooit gaan spelen tegen die tyfus belgenquote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef BlaZ het volgende:
Tijd voor een Beneliga zodat dit VVV mooi failliet kan gaan.![]()
Ik zou 3-4-3 spelen. Verdedigers verdienen moeilijker punten.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je mag mijn team hebben, ik speel het nietquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Maak jij je maar druk om je eigen team.![]()
Een mooie manier om bagger ploegen als Willem2, VVV en PEC af te komenquote:Op zondag 30 september 2012 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof we ooit gaan spelen tegen die tyfus belgenCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Zwak om op te geven. Maar ik hoef je team niet; bedankt.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je mag mijn team hebben, ik speel het niet![]()
Immers is los![]()
En bedankt Stylo, zal dat vanavond nog wel even doorvoeren, dit was even m'n eerste opzetje van het team.![]()
Die baggerploegen spelen wel Anderlecht van de matquote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een mooie manier om bagger ploegen als Willem2, VVV en PEC af te komen![]()
Uit altijd lastig. Groetjes Dick.quote:Op zondag 30 september 2012 17:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Een mooie manier om bagger ploegen als Willem2, VVV en PEC af te komenDit, dus.![]()
Het gaat niet om het niveau maar de stadion zijn gewoon niet eredivisiewaardig. Het ziet er niet uitquote:Op zondag 30 september 2012 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uit altijd lastig. Groetjes Dick.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Post een wat stadions van de Belgen? en die ook volzittenquote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niveau maar de stadion zijn gewoon niet eredivisiewaardig. Het ziet er niet uit![]()
Ik vind de koel wel prima stadion.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niveau maar de stadion zijn gewoon niet eredivisiewaardig. Het ziet er niet uitDit, dus.![]()
Vol punt is Ippon, gekUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik vindtquote:Op zondag 30 september 2012 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vindt de koel wel prima stadion.![]()
quote:
Totaal voetbalquote:Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef FL_Freak het volgende:
2e helft kan ik kijken
Hoe was de eerste helft?![]()
Belgie ligt qua infrastructuur en stadions juist 30 jaar achter op Nederland.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niveau maar de stadion zijn gewoon niet eredivisiewaardig. Het ziet er niet uitVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Doeiquote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
Oke dan kijk ik wel ff op psv.nl als iemand geen serieus antwoord kan geven.![]()
He wat jammer. Echt een gemiste kans dit voor ons.quote:Op zondag 30 september 2012 17:31 schreef FL_Freak het volgende:
Oke dan kijk ik wel ff op psv.nl als iemand geen serieus antwoord kan geven.![]()
idd, ban hemquote:Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
He wat jammer. Echt een gemiste kans dit voor ons.![]()
Dat je dat weetquote:Op zondag 30 september 2012 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ten opzichten van jouw heeft hij wel iets om in te knijpen.
Tsja het niveau is dan ook droevig. Ik denk dat een Beneliga meer publiek zal trekken overigens.quote:Op zondag 30 september 2012 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Post een wat stadions van de Belgen? en die ook volzittenCeterum censeo Turciam delendam esse.![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijsttrekker om je op blauw te krijgen, krijg je dit.
'jouwquote:', want dat is wat gezegd moet worden. bij 'jouw'
impliceer je dat er 'jouw' gezegd moet worden door Steven, en dat je dat
vindt. Maar dat is niet geval natuurlijk.
![]()
Ja maar ik ben allochtoon en dan blijf ik de Nederlands vernederen hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nog 40 minuten jijw dwaas.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
'jouw', want dat is wat gezegd moet worden. bij 'jouw'
impliceer je dat er 'jouw' gezegd moet worden door Steven, en dat je dat
vindt. Maar dat is niet geval natuurlijk.
![]()
![]()
Oequote:Op zondag 30 september 2012 17:37 schreef j0rdiiii het volgende:
heeeeeeeeeeej hoooooooooooooooo ppppppppsssssssvvvvvv eindhoven
AVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ram die bal door dat net heen man jonge!Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ga van kanaal wisselen denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die man moet een standbeeld krijgen.quote:![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die man moet een standbeeld krijgen.![]()
![]()
Want als Zidane een standbeeld krijgt voor een kopstoot moet dit ook?quote:Op zondag 30 september 2012 17:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die man moet een standbeeld krijgen.Un dann rettet kein Kavallerie,
ja hequote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb het gevoel dat VVV zo ineens scoort![]()
Ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb het gevoel dat VVV zo ineens scoort![]()
Nee joh.quote:Op zondag 30 september 2012 17:41 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb het gevoel dat VVV zo ineens scoortVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lol, ook mooi hoe van Bommel rustig zijn sokken goed doet en verder gaat nadat hij het veld bijeen schreeuwde![]()
![]()
Piep piep.quote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het anti- PSV gehalte is weer hoog.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als ik deze wedstrijd zou streamen zou ik in de rust het intro liedje van Calimero continu draaien.quote:Op zondag 30 september 2012 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het anti- PSV gehalte is weer hoog.![]()
Pas op we hebben een kwajongen hier.quote:Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ik deze wedstrijd zou streamen zou ik in de rust het intro liedje van Calimero continu draaien.![]()
Als je daar wijzer van wordt, vooral doen.quote:Op zondag 30 september 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als ik deze wedstrijd zou streamen zou ik in de rust het intro liedje van Calimero continu draaien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: