abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117426934

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117428853
Hoe werkt unroot eigenlijk?
pi_117429839
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hoe werkt unroot eigenlijk?
die had ik toen der tijd gebruikt
--- ҉ ---
pi_117429972
dont feel like rooting
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:44:48 #5
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_117454482
Gepost vanaf mijn HTC One X.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:10:46 #6
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117457874
Gepost van mijn HTC desire :'(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_117458042
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:44 schreef RockNijntje het volgende:
Gepost vanaf mijn HTC One X.
Gequote vanaf een schoolcomputer. ;( :')

Maar hoe bevalt 'ie? :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:36:54 #8
302898 RockNijntje
pi_117460623
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gequote vanaf een schoolcomputer. ;( :')

Maar hoe bevalt 'ie? :P
Wat een vooruitgang vergeleken met mijn vorige telefoon. Heerlijk.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:24:41 #9
302898 RockNijntje
pi_117465935
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
pi_117466011
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
pi_117466313
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.

Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet :% ...

EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:? |:(

EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon :') ...

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 01-10-2012 16:33:21 ]
pi_117468378
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
pi_117471930
Weet iemand trouwens waarom de one x ineens niet meer op de t-mobile site staat?
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:52:13 #14
302898 RockNijntje
pi_117472009
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.

Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet :% ...

EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:? |:(

EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon :') ...
-O-

Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon :').
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
pi_117472270
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

-O-

Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon :').

[..]

Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:00:58 #16
302898 RockNijntje
pi_117472335
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
Geen idee wat SIM-toolkit is (staat bij apps), maar die werkt bij mij niet. Heeft dat er misschien iets mee te maken :D?
pi_117472559
De bedoeling was om de micro-sim welke in m'n One zit te gaan gebruiken in m'n Desire. Maar die slikt alleen normale sim dus daarvoor had ik een adaptertje van Ebay gehaald. Maar dat werkte/paste gewoon niet. Kon alleen bellen, niet gebeld worden...
pi_117486019
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
pi_117488030
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk :7
quote:
So happy I found this. I hate the icon. It takes up precious space. Plus I leave beats audio off at all times so why the hell do I need a quick access to turn it on/off? Here's how I got rid of the icon.

Settings ->Apps->All->HtcBeatsNotify->Disable.
Bron

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
ook niet met HTC dev?
--- ҉ ---
pi_117488099
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk :7

[..]

Bron
Ah, bedankt! Helemaal tof, gelukt!
pi_117488205
quote:

[..]

[..]

Bron

[..]

ook niet met HTC dev?
Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:

failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied

Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
pi_117488723
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117488766
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:

failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied

Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
deze?
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Beslis zelf maar.

HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
--- ҉ ---
pi_117488873
quote:

[..]

[..]

Bron

Bedankt hiervoor _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')