Ja, nou gewoon een beetje zielig voor hem, is toch zo?quote:Op zondag 30 september 2012 18:24 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind je sneu?
Dat hij door een trollende TS van de straat geplukt is om een paar keer met een roestige fiets op de foto te gaan?
Ik bedoel dat ik denk dat er van twee kanten een spelletje gespeeld werdquote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, nou gewoon een beetje zielig voor hem, is toch zo?![]()
maar goed ik zei al, ik ben dan ook een wijf in dat soort dingen
Ah ! Als die knul het wél door had,, is het wel grappigquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik denk dat er van twee kanten een spelletje gespeeld werd
Geen mooier vermaak dan leedvermaak. Ze hebben er van geleerd en zullen voortaan wel beter opletten.quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij gelooft het nog niet helemaalquote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef ginovaf het volgende:
maar wat wil dit zeggen is de fiets egt of niet niemand weet het totdat je hem in het egt ziet tog ??
quote:
quote:
ach gos... ik hoop écht dat ze jou door haddenquote:Op zondag 30 september 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik bedank ze ook
Hadden ze nietquote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ach gos... ik hoop écht dat ze jou door hadden
quote:Op zondag 30 september 2012 18:30 schreef ginovaf het volgende:
[..]
ja ik bedoel of hij van jj is f snap je dat nou gewoon egt niet
Het is een echte fietsquote:Op zondag 30 september 2012 18:47 schreef kazing het volgende:
In het begin dacht ik nog ff dat het wellicht wel echt kon zijn toen kanovinnie die fiets opeens heel graag wou hebben voor 50 euro.
totdat mensen gingen vragen of hij de tanden op de tandenset wou gaan tellen om de authenticiteit vast te stellen.
Dat maakt die topics ook zo mooi. Op een gegeven moment beginnen ze helemaal arrogant te doen omdat ze zogenaamd 8000 euro voor dat wrak gaan ontvangen. Dan vraag je er ook wel om hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een echte fiets
Echter is het natuurlijk een brik 1e klas
Maar als je nu beetje terugleest en dat deed je net ook dan willen ze het gewoon niet geloven
12 en 14, niet al te snugger, 1 en 1 is 2, of in hun geval, een stuk of 3.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat maakt die topics ook zo mooi. Op een gegeven moment beginnen ze helemaal arrogant te doen omdat ze zogenaamd 8000 euro voor dat wrak gaan ontvangen. Dan vraag je er ook wel om hoor.![]()
Dit dus. Volgens mij weet niemand precies wie nou wie "trollt".quote:Op zondag 30 september 2012 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik denk dat er van twee kanten een spelletje gespeeld werd
Daar hoop ik stiekem wel op, dat TS gewoon even 2 buurjongetjes van de straat heeft geplukt.quote:Op zondag 30 september 2012 18:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij weet niemand precies wie nou wie "trollt".![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef mootie het volgende:
Waarom krijgt Steven zoveel credit, hij kwam er pas heel laat in.
Nee, wantquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |