Hahaha wel weer typisch dat jij daarover word geDM'tquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het mooie nog was dat ik dm berichten van mensen kreeg die zich afvroegen of dit allemaal echt was
Typisch dat mensen echt geloven dat ik advocaat benquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha wel weer typisch dat jij daarover word geDM't
Ik zou je wel inhuren hoor, dan lijk ik namelijk geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typisch dat mensen echt geloven dat ik advocaat ben
Eventjes mijn pohi doorspitten en je ziet dat ik een onwijze ouwehoer ben
Ja, je zou je als fokuser toch wel beter moeten weten hahahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typisch dat mensen echt geloven dat ik advocaat ben
Eventjes mijn pohi doorspitten en je ziet dat ik een onwijze ouwehoer ben
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou je wel inhuren hoor, dan lijk ik namelijk geloofwaardiger.
Maarja ergens is het wel sneu voor Chris en Gino, ergens is het ook een wijze les voor zequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je zou je als fokuser toch wel beter moeten weten hahaha
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Maarja ergens is het wel sneu voor Chris en Gino, ergens is het ook een wijze les voor ze
Nee joh meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hebben nog 20eu eruit gehaald toch?
Niets mis mee dan tochquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee joh meer
Ze krijgen 20 van grasisgroen, 20 van mij en 20 van dehangui en ze hebben de fiets als het goed is alsnog verkocht voor 50
Volgens mij heb ik het niet zo dom gedaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:49 schreef Biekuh het volgende:
Vreemd dat OmgevallenFlat erin is getrapt, als ik naar de foto's kijk, denk ik: "hij ziet eruit als een intelligente jongeman."
Volgens mij ben jij de grootste troll die ik ooit op FOK! Gezien heb :p.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het niet zo dom gedaan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:01 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste troll die ik ooit op FOK! Gezien heb :p.
Ik bedoel hoe oud is je accountquote:
Dit is sirieus: dit is me 4de fok accountquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:03 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe oud is je account.
Topicreeks volledig gelezen overigens, zeer vermakelijk.
Je bent dus tot 3 keer toe je account gegevens en mail gegevens kwijt geraakt in een jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit is sirieus: dit is me 4de fok account
de andere ben ik het wachtwoord en de mail van kwijt. ik fok denk ik pas 1 jaar met account
en 1 jaar daarvoor zodner account
het ging dat men mail heletijd weg gingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Je bent dus tot 3 keer toe je account gegevens en mail gegevens kwijt geraakt in een jaar. Zelfs een downie doet het beter dan jij, vandaar dat ik toch maar kies voor het labeltje troll
.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het ging dat men mail heletijd weg ging
Ja probeer het maar af te doen met een opmerking waar alleen een psycholoog raad mee weet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het ging dat men mail heletijd weg ging
Je moederquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Ja probeer het maar af te doen met een opmerking waar alleen een psycholoog raad mee weet.
Heb je nu uiteindelijk die fiets nog verkocht?quote:
Ja is verkocht aan twentyhourrquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nu uiteindelijk die fiets nog verkocht?
Top! en ook nog geld gehad van de trollen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja is verkocht aan twentyhourr
Nog niet binnen, zal deze week wel aankomen denk ik..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Top! en ook nog geld gehad van de trollen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |