quote:Op zondag 30 september 2012 13:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Waar reed/rijd je ook alweer op? en hoezo kreeg je ineens zo'n bod? en waarom heb je geweigerd?
Cube Analog Disc 2011quote:Op zondag 30 september 2012 13:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Waar reed/rijd je ook alweer op? en hoezo kreeg je ineens zo'n bod? en waarom heb je geweigerd?
Aahzo! nouja, als ik de mijne nog kwijt kan voor 1700 euro, verkoop ik 'm meteenquote:Op zondag 30 september 2012 13:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Cube Analog Disc 2011
Upgrades;
XT Derailleurs en XT shifters
XT Cassette en ketting (volgende maand XT crankset of.. XTR.. )
Reba RL Dual Air 100mm Vork
VDO A8+ snelheidsmeter + Bryton Rider 20 GPS trainingscomputer/hartslagmeter.
Bulletcam HD camera.
Bod kwam van een stel gekke Britten; "that's a nice bike it is", toen ze vroegen wat zoiets kost en ik zei dat je wel op 1700 euro kan rekenen boden ze meteen aan om hem cash te kopen.
Ik heb geweigerd omdat ik een band heb met mijn fiets, en er is er maar 1 zo in de wereld.
Dat vinden ze ook zo leuk bij mijn LBS, het schijnt niet zoveel meer voor te komen dat mensen hun fiets helemaal upgraden/customizen. Ze vonden het ook geen probleem om spullen die elders gekocht zijn te monteren. Ik heb nog een Nobby Nic band en een Rocket Ron band in bestelling staan en er komen nog Cube race handvatten + Cube RFR bars op. (voor de lange ritten/strandrace)
Groot gelijk in.quote:Op zondag 30 september 2012 13:29 schreef Auti het volgende:
Ik heb wel eventjes getwijfeld.. Maar nee, ik doe deze niet weg.
Je hebt fully's en fully's.. veerweg van een crossmotor heb je inderdaad niet nodig, ik had vroeger een simpele fully, kon je ook nog een beetje instellen qua stugheid.. helemaal goed. Je hebt alleen een groot nadeel als je moet klimmen en uit het zadel moet, al kon ik die van mij dus stug genoeg zetten dat er een mooie compromis was.quote:Op zondag 30 september 2012 13:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Groot gelijk in.
Mijne gaat ook zeker nog niet weg, en als die weg gaat, word het een serieus update:
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet of ik dan een fully zal nemen: in NL is het niet nodig, maar ik wil volgend jaar ook naar de Alpen toe, en daar is dat wel fijn.
Tegenwoordig kan je meestal de achterdemper ook "uit" zetten, dus dat scheelt.quote:Op zondag 30 september 2012 15:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Je hebt fully's en fully's.. veerweg van een crossmotor heb je inderdaad niet nodig, ik had vroeger een simpele fully, kon je ook nog een beetje instellen qua stugheid.. helemaal goed. Je hebt alleen een groot nadeel als je moet klimmen en uit het zadel moet, al kon ik die van mij dus stug genoeg zetten dat er een mooie compromis was.
Je kan veel meer gooien en smijten en van de vering gebruik maken op een fully. Ik heb alleen totaal geen verstand van hoe of wat je de huidige dempers allemaal kan instellen en hoe groot de veerweg is. Maar zo'n fiets als op het plaatje dat hoeft echt niet overbodig te zijn in NL, ligt er aan waar en hoe je rijdt.
de voorste is naar beneden, achterste omhoog.. (dus zilver is terug schakelen)quote:Op zondag 30 september 2012 17:56 schreef wormtrein het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met XT shifters, opschakelen = duwen (duim) en terugschakelen = trekken (wijsvinger) toch? Dat beviel me altijd wel, kan nog steeds niet goed overweg met die Sram X9 shifters. Daarbij is het namelijk beide duwen met de duim, en dat gaat echt met van die 'clicks'. Werkt verder allemaal als een trein, heel betrouwbaar, maar toch niet mijn ding.. Heb al geprobeerd om ze op een andere hoek te monteren, maar 't wordt niet veel beter heb ik het idee.
Bij mij is het precies andersom, de voorste (onderste) is opschakelen, en die zijn bij mij zilver.quote:Op zondag 30 september 2012 18:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de voorste is naar beneden, achterste omhoog.. (dus zilver is terug schakelen)
Vind het zelf wel fijn werken, duurt even voor je het helemaal door hebt, maar de 1:1 verhouding van Sram schijnt wel stukken betrouwbaarder te zijn als van Shimano..
Overigens zit de achterste ook iets hoger als de voorste...
oh, nouja, zou ook kunnen, ik doe het altijd "blind" dus tja..quote:Op zondag 30 september 2012 19:44 schreef Auti het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom, de voorste (onderste) is opschakelen, en die zijn bij mij zilver.
En de achterste (bovenste) is terugschakelen.
tja, wou hem tracken voor Strava, maar de telefoon die ik daarvoor gebruik was leeg...quote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Goed bezig, heb vandaag niets uitgevoerd
Daarom ben ik zo blij met mijn garmin Wie was jij ookweer op Stravaquote:Op zondag 30 september 2012 19:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, wou hem tracken voor Strava, maar de telefoon die ik daarvoor gebruik was leeg...
Marco Groenhof. .:)quote:Op zondag 30 september 2012 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met mijn garmin Wie was jij ookweer op Strava
Ah, jij hebt dat topic ook gezien...quote:Op zondag 30 september 2012 20:46 schreef Garagardo het volgende:
Dude, ik heb een van de meest intense weken achter de rug mbt werk Heb de fiets niet eens aangeraakt de afgelopen week door deadlines en de komende week lijkt het meer van hetzelfde te worden. BOO!
Ik heb trouwens ook je nieuwste aanwinst (of nog niet?) gezien, kanovinnie Mooie maitenbike en helemaal zwart, de traditiegetrouwe kleur van deze reeks afaik, hahaha. Wat een topic zeg ...
Moeilijk aan te ontkomen. Ik zag het toevallig in KLB langskomen net en heb de reeks half doorgelezen. Ik moest best wel gniffelen om de fiets van Jan Jansen (98% zeker dan). Ik snap ook niet hoe je zo naïef kunt zijn, maar dat heb je op die leeftijd. Arme jongetjesquote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dat topic ook gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |