Hoezo? Misschien had ik het wel tegen een echt vrouwmens.quote:
Er staat een mannetje voor TS zijn usernaam. Dus HOMMOquote:Op zondag 30 september 2012 12:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien had ik het wel tegen een echt vrouwmens.
hé waarom wordt ík ALTIJD gewaarschuwd voor slowchat. ik denk dat ik de betekenis van slowchat niet helemaal begrijpquote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Laat ik het maar voor zijn
Niet gaan lopen SC'en hier -supergirl- een gewaarschuwd persoon telt voor 2
Wordt het dan niet eens tijd om te denk van: Goh, als ze me telkens waarschuwen, dan zal het wel een betekenis hebben ?quote:Op zondag 30 september 2012 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hé waarom wordt ík ALTIJD gewaarschuwd voor slowchat. ik denk dat ik de betekenis van slowchat niet helemaal begrijp
Leg dan eens uit wat jij verstaat onder slowchat, en leg ook eens uit waarom de users die het ook doen niet zoveel gewaarschuwd worden als ikquote:Op zondag 30 september 2012 12:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wordt het dan niet eens tijd om te denk van: Goh, als ze me telkens waarschuwen, dan zal het wel een betekenis hebben ?
Ik bedoel, ik verwacht wel dat die gerachtegang voorkomt in dat koppie van je.
BIJ JOU STAAT ER EEN VROUWTJE EN DAT ZEGT OOK NIET ALLES.quote:Op zondag 30 september 2012 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er staat een mannetje voor TS zijn usernaam. Dus HOMMO
Niet hier, dit topic is nu al niets meer waard.quote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat jij verstaat onder slowchat, en leg ook eens uit waarom de users die het ook doen niet zoveel gewaarschuwd worden als ik
vrouwtje = vrouwquote:Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
BIJ JOU STAAT ER EEN VROUWTJE EN DAT ZEGT OOK NIET ALLES.
TYPE EVEN IN CAPSLOCK WANT DAN IS HET GEEN SC MAAR GEWOON ONTOPIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |