Dus wie weet wat de prijzen zijn voor een biertje in Chersonissos en wat je kwijt bent aan een beetje normaal eten in een restaurantje.
quote:Mwah, tis echt flink duurder geworden hoor.
Op maandag 19 augustus 2002 12:47 schreef CrazyRay het volgende:
De prijzen zijn in vergelijking met vorig jaar wel duurder geworden.
Dan nu het goede nieuws:
De zon komt iedere dag nog steeds voor nix op!
d8 dat Kreta zo goedkoop was! Blijkbaar hebben de Grieken ook de voordelen van de EURO ingezien.
¤2,00 voor een biertje is niet meer leuk! Wat kan je voor die ¤8,00 aan eten verwachten? Zeker geen ossehaas van 200 gram
quote:Als je dit al duur vind, moet je eens in Zuid-Bretagne op vakantie gaan
Op maandag 19 augustus 2002 13:26 schreef bikkelioso het volgende:
Tsjesusd8 dat Kreta zo goedkoop was! Blijkbaar hebben de Grieken ook de voordelen van de EURO ingezien.
¤2,00 voor een biertje is niet meer leuk! Wat kan je voor die ¤8,00 aan eten verwachten? Zeker geen ossehaas van 200 gram
Biertje ¤ 2,50 (halve liter = ¤ 5)
Cocktail ¤7,50 - ¤ 8,-
Eten (zonder drinken) minimaal ¤ 12,- en dan ook nog niet veel
DUS IN KRETA VALT HET NOG WEL MEE!!
Dat is de Nederlandse feestzaak daar. Ik heb de pech daar vlakbij te wonen!
waarneer ga je?
Zijn er naast het Hof van Holland nog andere tenten waar je echt moet komen ennehhh....komen er ook mooie vrouwen in het Hof van Holland
quote:Nee.
Op maandag 19 augustus 2002 17:38 schreef bikkelioso het volgende:
/off topic/Kan je water uit de kraan drinken zonder aan de dunne te gaan?
En die prijzen vallen nog best mee, ik betaalde in zuid-frankrijk (pepignan) 12 euro voor een bacardi-cola. Een biertje kostte er 4 euro. En dat op een simpel terras
quote:De Kretenzers gaan er prat op dat hun water zuiver en goed drinkbaar is. Ik heb er zelf in ieder geval nooit darmklachten van gehad...
Op maandag 19 augustus 2002 17:38 schreef bikkelioso het volgende:
/off topic/Kan je water uit de kraan drinken zonder aan de dunne te gaan?
Wat de prijzen betreft; de geluiden die ik hoor zijn dat het wel meevalt met de "euroverhogingen". Hoewel dat natuurlijk van plaats tot plaats kan verschillen. De inflatie schijnt ongeveer op 3,5% te liggen waarvan 2% aan de Euro wordt toegeschreven.
1 Euro is overigens ongeveer gelijk aan 340,75 Drachmen, dus als je de prijzen van voorgaande jaren nog weet kun je zien of je wel of niet veel meer betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |