abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5437540
Binnenkort ga ik voor een tijdje naar Kreta en wil niet teveel geld kwijt zijn aangezien ik er 2 maanden ga blijven.

Dus wie weet wat de prijzen zijn voor een biertje in Chersonissos en wat je kwijt bent aan een beetje normaal eten in een restaurantje.

pi_5437592
ik las in de krant dat de prijzen sinds de euro 1 op 1 zijn overgegaan, ik dnek dta je wel kan rekenen op een drankje zo rond de 3-4 euro
un Schizofreen is nooit alleen!!!!! Wie un kuil graaft voor un ander zal daar wel een goede reden voor hebben!!! Wie de schoen niet past, moet maar een ander kopen!!! een gegeve paard niet in zijn mond kijke, hij kan immers bijten!!!!
pi_5437845
Ik ben er laatst geweest. De prijzen zijn in vergelijking met vorig jaar wel duurder geworden.
Biertje kost nu zo`n 2,5 euro.
Frisdrank rond de 2 euro.
Cocktails rond de 5 euro.
en voor een beetje maaltijd ben je zo`n 8 euro kwijt (inc. drankje dan).
In de disco`s ben je meestal wel wat duurder uit.
pi_5437950
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 12:47 schreef CrazyRay het volgende:
De prijzen zijn in vergelijking met vorig jaar wel duurder geworden.
Mwah, tis echt flink duurder geworden hoor.
Qua prijzen is er op drankgebied nog maar weinig verschil met Nederland.
Het eten is nog wel (iets) goedkoper.

Dan nu het goede nieuws:
De zon komt iedere dag nog steeds voor nix op!

pi_5438429
Tsjesus

d8 dat Kreta zo goedkoop was! Blijkbaar hebben de Grieken ook de voordelen van de EURO ingezien.

¤2,00 voor een biertje is niet meer leuk! Wat kan je voor die ¤8,00 aan eten verwachten? Zeker geen ossehaas van 200 gram

pi_5438630
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 13:26 schreef bikkelioso het volgende:
Tsjesus

d8 dat Kreta zo goedkoop was! Blijkbaar hebben de Grieken ook de voordelen van de EURO ingezien.

¤2,00 voor een biertje is niet meer leuk! Wat kan je voor die ¤8,00 aan eten verwachten? Zeker geen ossehaas van 200 gram

Als je dit al duur vind, moet je eens in Zuid-Bretagne op vakantie gaan

Biertje ¤ 2,50 (halve liter = ¤ 5)
Cocktail ¤7,50 - ¤ 8,-
Eten (zonder drinken) minimaal ¤ 12,- en dan ook nog niet veel

DUS IN KRETA VALT HET NOG WEL MEE!!

pi_5439371
Weet iemand wat een biertje kost in het Hof van Holland?

Dat is de Nederlandse feestzaak daar. Ik heb de pech daar vlakbij te wonen!

pi_5439427
wij zaten elke avond in de hol van hoffand, een biertje kost daar 2 euro

waarneer ga je?

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_5439665
Ik vlieg a.s woensdag en blijf dan 8 dagen vakantie houden. Dan ff terug naar kaaskoppenland en vervolgens voor werk nog 1,5 maand.

Zijn er naast het Hof van Holland nog andere tenten waar je echt moet komen ennehhh....komen er ook mooie vrouwen in het Hof van Holland

pi_5442521
/off topic/

Kan je water uit de kraan drinken zonder aan de dunne te gaan?

maandag 19 augustus 2002 @ 17:41:12 #11
34219 DJ-L3
memento mori..
pi_5442553
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 17:38 schreef bikkelioso het volgende:
/off topic/

Nee.

En die prijzen vallen nog best mee, ik betaalde in zuid-frankrijk (pepignan) 12 euro voor een bacardi-cola. Een biertje kostte er 4 euro. En dat op een simpel terras

Carpe diem !
pi_5442967
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 17:38 schreef bikkelioso het volgende:
/off topic/

De Kretenzers gaan er prat op dat hun water zuiver en goed drinkbaar is. Ik heb er zelf in ieder geval nooit darmklachten van gehad...

Wat de prijzen betreft; de geluiden die ik hoor zijn dat het wel meevalt met de "euroverhogingen". Hoewel dat natuurlijk van plaats tot plaats kan verschillen. De inflatie schijnt ongeveer op 3,5% te liggen waarvan 2% aan de Euro wordt toegeschreven.

1 Euro is overigens ongeveer gelijk aan 340,75 Drachmen, dus als je de prijzen van voorgaande jaren nog weet kun je zien of je wel of niet veel meer betaald.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')