SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Het waren 5k packsquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet je 5k packs openen.
Ik heb net wel een paar silver packs geopend met een Arellano, Aluko en nog wat spelers en kits. Ik maak er geen winst op maar ik hoop op 1 goede speler
Neequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Wel chill dat je coins kan kopen met die EASFC punten, kan je 1 item eigenlijk 2 keer kopen of niet?
Hij is ook gewoon duurder dan die IF van deze weekquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste 400c pack ooit voor mij was dat
Wel even een 4-3-2-1 kaartje van 600c voor gekocht..daardoor ging hij voor 2k meer dan diverse andere bins van 15k
Toch maar 1? 10x200coins ofzo toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Wel chill dat je coins kan kopen met die EASFC punten, kan je 1 item eigenlijk 2 keer kopen of niet?
Geen idee, ik lig nu ook nog op de bank.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het waren 5k packs
Wie zijn er al mathijs?
Heb nu een 1000x10 lopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:22 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Toch maar 1? 10x200coins ofzo toch?
Ik kan er zelf uit en dan weer inquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik kan al gewoon een uur niet op de webapp
kan er al vanaf begin niet op, klede ea met account locked doordat 5 keer secret question verkeerd invuldequote:Op zaterdag 29 september 2012 22:23 schreef Der_Rudi het volgende:
Pfff ik kan al gewoon een uur niet op de webapp
Mijn neefquote:
Ik knijp meestal maar een paar seconde, als het druk is in de bus en ik net naar buiten loop ofzo.quote:
Als het druk is in de busquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik knijp meestal maar een paar seconde, als het druk is in de bus en ik net naar buiten loop ofzo.
Je moet toch andere coins kopen je kan niet bijv 20x500 2x doen? je moet persee een niveau hoger of lager kopen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:21 schreef stoereboii het volgende:
Dat was mijn vraag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:27 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Je moet toch andere coins kopen je kan niet bijv 20x500 2x doen? je moet persee een niveau hoger of lager kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |