je hoeft niet te linken naar dingen wanneer je gewoon code geeft voor sopcast of dm stuurtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jawel, maar mag niet naar gelinkt worden he
Ik kijk wel uit, laatste keer dat ik een mod een dm stuurde had ik een ban voor 3 dagenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hoeft niet te linken naar dingen wanneer je gewoon code geeft voor sopcast of dm stuurt
Whutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, laatste keer dat ik een mod een dm stuurde had ik een ban voor 3 dagen
Wist niet dat zij dat net als de nos ook dedenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wordt er ook iemand wakker hoor
Volgens mij open je dan gewoon verkeerde streams. Die melding krijg ik ook heel vaak en vernieuw je je lijst wel van te voren? DSC 1 moet werken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:23 schreef UltimateTeam het volgende:
Hoe los je het sobcast probleem can not acces the sobcast service ofzo iets op? Heb nu al 2 weken dat probleem.
ik zal eens proberenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:24 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Volgens mij open je dan gewoon verkeerde streams. Die melding krijg ik ook heel vaak en vernieuw je je lijst wel van te voren? DSC 1 moet werken.
ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef UltimateTeam het volgende:
Werkt niet weer het zelfde probleem ik heb dit bij iedere stream
Je hebt een dmquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:29 schreef UltimateTeam het volgende:
Bij mij niet heb heletijd dat acces probleem iemand anders een manier om voetbal te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |