Dat soort vragen hoeven toch niet meer gesteld te worden anno 2012?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Sopcast is toch gewoon een legaal programma!? Waarom zou je niet mogen vertellen waar iemand dat mag downloaden!?
1. het staat gewoon in de OPquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:17 schreef Yi-Long het volgende:
Sopcast is toch gewoon een legaal programma!? Waarom zou je niet mogen vertellen waar iemand dat mag downloaden!?
Er is wel een overmaat van censuur hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef portie het volgende:
[..]
Dat soort vragen hoeven toch niet meer gesteld te worden anno 2012?
Waarom verwijder je het dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1. het staat gewoon in de OP
2. google het lekker
3. Gewoon niet linken naar dingen
Verwijder wat?quote:
En dat is best terecht als de site anders in de problemen kan komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er is wel een overmaat van censuur hier.
Omdat je niet moet linken naar dingen?quote:
Klopt, maar wanneer ze wel gevraagd worden, dan vind ik het nogal overbodig om er dan direct censuur op te plegen. Een forum is er toch voor mensen om gewoon even snel een vraag te kunnen stellen en een normaal antwoord te krijgen!?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:19 schreef portie het volgende:
[..]
Dat soort vragen hoeven toch niet meer gesteld te worden anno 2012?
Ik heb de link eruit gehaaldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar wanneer ze wel gevraagd worden, dan vind ik het nogal overbodig om er dan direct censuur op te plegen. Een forum is er toch voor mensen om gewoon even snel een vraag te kunnen stellen en een normaal antwoord te krijgen!?
Zolang het geen 'ilegale' vraag is, hoeft een modje daar dus helemaal niet in te grijpen door posts te gaan veranderen, IMHO.
Waarom mag de link dan wel in de OP staan. Als iemand te stom is om de OP te lezen of de regels? En uiteraard kan ik lezen, anders zou ik niet de moeite nemen om op je te reageren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je niet moet linken naar dingen?
Kan je niet lezen?
Waarom moet die link eruit? Omdat hij in de OP staat? Wat een kutredenatie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb de link eruit gehaald
En de link staat gewoon in de OP
Zeg ik dat dat de reden is dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom moet die link eruit? Omdat hij in de OP staat? Wat een kutredenatie.
Ik weet dat je de link eruit hebt gehaald. Ik geef alleen aan dat ik het een overbodige en onnodige mod-actie vind. Iemand vraagt iets, een ander geeft een passend antwoord. En als dat programma gewoon 'legaal' is, dan hoef jij dat helemaal niet weg te modden, of het nou in de OP staat of niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb de link eruit gehaald
En de link staat gewoon in de OP
We kunnen dit prima voortzetten in VBL FB, als je wilt? En in de openingspost wordt wel keihard gelinkt naar die dingen. Nogmaals, je redenatie klopt niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dat de reden is dan?
Ga even ergens anders lekker mierenneuken
Ik heb het eruit gehaald om we liever niet hebben dat er gelinkt worden naar dingen in posts
Je mag je mening uiteraard gevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet dat je de link eruit hebt gehaald. Ik geef alleen aan dat ik het een overbodige en onnodige mod-actie vind. Iemand vraagt iets, een ander geeft een passend antwoord. En als dat programma gewoon 'legaal' is, dan hoef jij dat helemaal niet weg te modden, of het nou in de OP staat of niet.
Maar goed, nogmaals, dat is mijn bescheiden mening, en meer ook niet.
Nergens voor nodig hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We kunnen dit prima voortzetten in VBL FB, als je wilt? En in de openingspost wordt wel keihard gelinkt naar die dingen. Nogmaals, je redenatie klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |