quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
ik snap nooit zo goed waarom jullie niet zelf even googlen?
maar mm6 schijnt voor Ajax te zijn
Dan ga je even alle kanalen af die Nederlands zijnquote:
wat was ook alweer die site die jij altijd gebruikt? met iets van .ws aan het einde toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ga je even alle kanalen af die Nederlands zijn
Als je slim bent dan download je dat torrenstream gebeuren, werkt als een trein hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
wat was ook alweer die site die jij altijd gebruikt? met iets van .ws aan het einde toch?
Hm zal het is proberen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je slim bent dan download je dat torrenstream gebeuren, werkt als een trein hier
quote:
Het is het waard,fucking goeie kwaliteit.Haperingen in het begin maar dat is allang weg.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:03 schreef Ace1 het volgende:
dat torrentstream maar aan het downloaden.. fucking 53 mb :|
is er ook een andere plaats om het te downloaden ipv de .org? Op een of andere manier doet die het niet bij mij als ik wil installeren.. Zegt steeds niet volledig te hebben gedownload..quote:
Via rojadirecta is wel een streampje te vinden, wel spaansquote:
Dit goed? Engels commentaar.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dit goed? Engels commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |