SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geloof ik iets gemist... Wat is er aan de hand met Sno?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Sno uit voorzorg toch naar het ziekenhuisknow'm sayin?
word? word.![]()
Had last van zijn hart en meost uit voorzorg gewisseld wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets gemist... Wat is er aan de hand met Sno?![]()
Doe een gokje.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Schijnt het aan zijn hart te hebben, had wat pijn op de borst tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ja ik weet van zijn hart ja, nouja hopelijk is het niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had last van zijn hart en meost uit voorzorg gewisseld wordenknow'm sayin?
word? word.![]()
Dankquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[29 sept 20:45:] Ajax Amsterdam tegen Twente Enschede![]()
Leuk voor Marco!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..], volgend jaar kampioen van de jupiler league
halen wel top10 dit jaar
know'm sayin?
word? word.![]()
wie?wat?waar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef Crimyclown het volgende:
Wat doe je nou moeilijk klaptosti, bal was over de lijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |