SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 29-09-2012 20:17:50 ]![]()
Kansen zat maar denk niet dat het meer gaat gebeuren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degene die het gemist heeft.
WENGER IS A HELICOPTER TUTUTUTUTU![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij verandert in een stapel blokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degene die het gemist heeft.
WENGER IS A HELICOPTER TUTUTUTUTU![]()
![]()
pixelcopterquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij verandert in een stapel blokjes
know'm sayin?
word? word.![]()
In zijn gedachten is hij Ronaldo, in zijn acties alleen bepaald nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bepaald een helder licht nee.
know'm sayin?
word? word.![]()
Lekkere pot
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
jammer maarja volgende keer beter United!brengt de spanning in de PL weer op!
leuke wedstrijdgraag op anoniem![]()
wtf is dit. match of the day gepresenteerd door een vrouw. heb ik te lang niet gekeken, gary ziek, wat is er aan de hand.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
zat er aardig in, ja.quote:Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Raar?quote:Chris Foy failed to give Manchester United a penalty in their 3-2 loss to Spurs last Saturday. The PGMOB have not handed Foy a Premier League game to referee next weekend: instead, he will referee in League 2 for the first time in 4 years.
Mike Jones meanwhile, who missed a blatant penalty on Luis Suarez at Norwich, will take charge of West Brom vs QPR in the Premier League. Finally, Howard Webb (who sent off Jordi Gomez on Saturday; a red card today rescinded by the FA) will take charge of Newcastle’s home game against…Manchester United.![]()
Mooie vrije trap ook nogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:51 schreef TheGeneral het volgende:
City al op 1-0 door een vrije trap van Kolarov.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
Na het zien van het eerste gifje betwijfel ik, al komt ie nog dichtbijquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik zie trouwens nu pas dat Everton zo sterk begonnen is aan dit seizoen. Normaal eindigen ze juist sterk, hopelijk weten ze het vast te houden.
![]()
Hebben ook gewoon een leuke ploeg opzich hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat Everton zo sterk begonnen is aan dit seizoen. Normaal eindigen ze juist sterk, hopelijk weten ze het vast te houden.
Klopt maar dat hebben ze wel vaker gehad en dan toch stonden ze na +- 10 speelrondes net boven de degradatiezone.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hebben ook gewoon een leuke ploeg opzich hoor![]()
Truequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dat hebben ze wel vaker gehad en dan toch stonden ze na +- 10 speelrondes net boven de degradatiezone.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
2-0Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Godver Sierd
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
gooooooooool chelsea
Nee is ook van Abramovic.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Tarado het volgende:
Is mijn ploeg niet Chelsea maar ze spelen wel leuk voetbal dit jaarOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Oke.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok man bedankt voor je inbreng.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
1e helft was leuk maar 2e is weer dodelijk saaiOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nogal ja, het was een half uur leuk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
1e helft was leuk maar 2e is weer dodelijk saaisig verwijderd door FA![]()
Ik heb Everton gejinxtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dat hebben ze wel vaker gehad en dan toch stonden ze na +- 10 speelrondes net boven de degradatiezone.![]()
![]()
Arsenal team to play West Ham: Mannone, Jenkinson, Vermaelen, Mertesacker, Gibbs, Arteta, Ramsey, Cazorla, Podolski, Gervinho, Giroud
Substitutes: Martinez, Koscielny, Santos, Coquelin, Walcott, Oxlade-Chamberlain, Arshavin
om half 7 tegen West ham
[ Bericht 23% gewijzigd door Banaanensuiker op 06-10-2012 18:00:22 ]![]()
Goed om te zien dat Ramsey en Giroud weer mogen beginnen, verdienen toch wel een beetje vertrouwen. Giroud heeft 1 keer gescoord, maar ook al 4 assists gegeven. Niet slecht vind ik.![]()
Giroud in de basis, leuk!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hier hetzelfde...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Sport 1 aanschaffen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
Kan geen redelijke stream vinden. Iemand een tip?sig verwijderd door FA![]()
Lekker hoor West HamOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Elleboogje Carroll?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
GIROOUUUUUUUUUUDOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Giroud lekker de wedstrijd uit laten spelen, Walcott voor Gervinho.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Zie graag Gervinho en Giroud eruit gaan en Ox en Walcott erin.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Commentaar van Schalke-Wolfsburg en ik zie dit
Zelfde hier. Ligt aan Sport1.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Commentaar van Schalke-Wolfsburg en ik zie dit
[ afbeelding ]![]()
Ja dat moet wel aangezien ik sport1 kijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik dacht; misschien begin je aan jezelf te twijfelen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat moet wel aangezien ik sport1 kijk![]()
Het scheelde niet veelquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht; misschien begin je aan jezelf te twijfelen.
1-1?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zo dan ! mooie goal cazorla.1-3Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hooiveld weer met een eigen doelpunt....Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Newcastle: Harper, Santon, Perch, Williamson, Ferguson, Ben Arfa, Tiote, Cabaye, Gutierrez, Cisse, Ba.
Subs: Alnwick, Simpson, Anita, Bigirimana, Obertan, Shola Ameobi, Sammy Ameobi.
Man Utd: De Gea, Da Silva, Ferdinand, Evans, Evra, Cleverley, Carrick, Welbeck, Rooney, Kagawa, van Persie.
Subs: Lindegaard, Valencia, Anderson, Giggs, Hernandez, Scholes, Wootton.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
Webb time![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Genieten geblazen. Mooi opwarmertje voor el clasicoquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef alors het volgende:
Newcastle: Harper, Santon, Perch, Williamson, Ferguson, Ben Arfa, Tiote, Cabaye, Gutierrez, Cisse, Ba.
Subs: Alnwick, Simpson, Anita, Bigirimana, Obertan, Shola Ameobi, Sammy Ameobi.
Man Utd: De Gea, Da Silva, Ferdinand, Evans, Evra, Cleverley, Carrick, Welbeck, Rooney, Kagawa, van Persie.
Subs: Lindegaard, Valencia, Anderson, Giggs, Hernandez, Scholes, Wootton.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
Webb time
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Buttner wordt gespaard
Hup Newcastle!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Goeien keeper.
En die bal van RvP inderdaad, schitterend.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij kwam nu van de andere kant. Volgens mij niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef ZaZoe het volgende:
Was de corner bij 2-0 wederom genomen door RvP?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Nee, de andere kant, dus Rooney.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef ZaZoe het volgende:
Was de corner bij 2-0 wederom genomen door RvP?know'm sayin?
word? word.![]()
Tottenham op 1-0Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:23 schreef Kopsterk het volgende:
Dat nieuwe Manchester United met 3 spitsen is baas.twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:40:47United XI: Irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, RvP, irrelevant. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
twitter:ArsenalGent twitterde op zondag 07-10-2012 om 16:26:54Manchester United lineup: Robin van Persie reageer retweet
Rooney irrelevant?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:40:47United XI: Irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, RvP, irrelevant. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Terechte kaart voor Ferdinand. Newcastle wordt wat sterker hopen op minstens 1 goal van hun voor rust!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ook terechte kaart. Arrogant glimlachje erbij is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dom vooral.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ook terechte kaart. Arrogant glimlachje erbij is dan wel weer grappig.sig verwijderd door FA![]()
Scheids heeft het weer lekker in de hand.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik vond het de vorige keer toen hij tegen Newcastle speelde leuker (toen hij ruzie met Krul kreeg) dat hij arrogant was...quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Met je Van Persie fetisj, tijd voor een Huntelaar <> Van Persie discussie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 07-10-2012 om 13:40:47United XI: Irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, irrelevant, RvP, irrelevant. reageer retweet
![]()
Bij Arsenal was hij de laatste jaren zo goed bezig, pakte nauwelijks kaarten en nu lijkt het wel weer terug te zijn, die hersenloze acties van hem.know'm sayin?
word? word.![]()
Jij hebt gewoon zand in je kut als je hem in een Man Utd shirt ziet spelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef alors het volgende:
Bij Arsenal was hij de laatste jaren zo goed bezig, pakte nauwelijks kaarten en nu lijkt het wel weer terug te zijn, die hersenloze acties van hem.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
M'n geluid is kwijt op bloodzeedOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is toch mooi, juist?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef alors het volgende:
Bij Arsenal was hij de laatste jaren zo goed bezig, pakte nauwelijks kaarten en nu lijkt het wel weer terug te zijn, die hersenloze acties van hem.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zand in je kut als je hem in een Man Utd shirt ziet spelen.Nee maar er zit wel een kern van waarheid in. Misschien is het allemaal ongelukkig en pakt hij hierna geen kaarten meer, maar het zou behoorlijk dom zijn als hij door zulke acties belangrijke wedstrijden gaan missen.
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
M'n geluid is kwijt op bloodzeedFeyenoord Rotterdam![]()
Ja hij moet maar doen, als speler kan ik hem nog steeds waarderen, maar die club gun ik niks.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Hij wil 3 november geschorst zijn om niet vernederd te worden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef alors het volgende:
[..]Nee maar er zit wel een kern van waarheid in. Misschien is het allemaal ongelukkig en pakt hij hierna geen kaarten meer, maar het zou behoorlijk dom zijn als hij door zulke acties belangrijke wedstrijden gaan missen.
Voor Newcastle dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Webb gaat zeker nog een rode kaart trekken.know'm sayin?
word? word.![]()
Tsja, is dat een penalty?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 07-10-2012 om 17:49:40Luis Suarez's stats at FT: 7 dives, 4 screams, 4 fouls, 19 floor-rolls, 15 gestures to ref, 2 big teeth, 27 shots, 0 goals. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 07-10-2012 om 17:49:40Luis Suarez's stats at FT: 7 dives, 4 screams, 4 fouls, 19 floor-rolls, 15 gestures to ref, 2 big teeth, 27 shots, 0 goals. reageer retweet
Bal was zeker over de lijn. Newcastle dus flinke pech.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Inderdaad, dit is meer iets voor stoke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutclub.![]()
Tottenham Hotspur
Brad Friedel
Kyle Walker
Steven Caulker
William Gallas
Jan Vertonghen
Aaron Lennon
Sandro
Clint Dempsey
Tom Huddlestone
Gylfi Sigurdsson
Jermain Defoe
Chelsea
Petr Cech
Branislav Ivanovic
Gary Cahill
David Luiz
Ashley Cole
Juan Mata
John Obi Mikel
Oscar
Ramires
Eden Hazard
Fernando Torres![]()
Ook met die 2 erbij is het niet voldoende denk ik om van Chelsea te winnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:26 schreef sausagin het volgende:
Chelsea wint dit , 2 beste spelers staan er niet op bij spurs : Bale en Dembele![]()
Manchester United hebben ze toch ook mooi verslagen in een geniale wedstrijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met die 2 erbij is het niet voldoende denk ik om van Chelsea te winnen![]()
![]()
Zou ik niet durven zeggen , met Dembele en Bale zou ik ze nog veel kans geven , ook omdat het thuis is. Bale kan met zijn individuele klasse altijd iets forceren. En Dembele is tegenwoordig een heerser op het middenveld tegen enig welke PL club. (Maar ben ook een enorme fan boy van Dembele , al sinds 2008 mijn favoriete speler)sd![]()
Ik vind Dembele ook een hele goeie, Bale beetje overrated, maar de rest van Tottenham is niet echt top, dan heeft Chelsea het dit seizoen beter voor elkaar. Maar goed de wedstrijd moet nog gespeeld worden dus er zijn altijd kansen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:31 schreef sausagin het volgende:
Zou ik niet durven zeggen , met Dembele en Bale zou ik ze nog veel kans geven , ook omdat het thuis is. Bale kan met zijn individuele klasse altijd iets forceren. En Dembele is tegenwoordig een heerser op het middenveld tegen enig welke PL club. (Maar ben ook een enorme fan boy van Dembele , al sinds 2008 mijn favoriete speler)![]()
HERE WE GOOOOOOOOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zit er goed in.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is dat een schwalbe? Hm, ja hij gaat op z'n knieën terwijl er niks gebeurd, maar staat meteen op. Geel beetje zwaar, alhoewel ik over het algemeen wel vind dat er meer kaarten voor schwalbes gegeven mogen worden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik weet dat Defoe in vorm is, maar misschien moet hij toch wat vaker zijn medespelers inschakelen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Torres begint toch weer een beetje de oude Torres te worden na dik 2 jaar geen knikker te hebben geraakt.
Als Spurs vandaag verliest dan haken ze voorlopig af van de top en gaan weer meedoen in de subtop / middenmoot.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wil vanmiddag Fulham of Swansea of Liverpool zien. Aangezien ik Sport1 heb is dat natuurlijk niet mogelijk.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Jammer, maakt de Spurs hiermee gelijk 50% minder.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bale doet ook niet mee blijft dan niet zo veel over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer, maakt de Spurs hiermee gelijk 50% minder.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Chelsea speelt goed!As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Mooie goal goed werk van Vertonghen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Grrr, net te laat. Gallas gescoord begrijp ik ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Huddlestone gauw wisselen voor je het weet heeft die rood te pakken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
vrije trap vanaf rechts, Vertonghen brengt de bal bij de tweede paal voor en Gallas kopt inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:51 schreef Pedroso het volgende:
Grrr, net te laat. Gallas gescoord begrijp ik ?![]()
Dat centrum van Chelsea is ook niet veel soeps.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Nu is het wachten op de rode kaart van HuddlestoneGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Als Spurs Bale en Dembele er ook weer bijheeft dan is het een prima ploeg die mee kunnen doen voor het kampioenschap.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een slechte voorzet weer zeg“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Volgens mij hebben ze in de rust bij Chelsea slaappillen in de thee gedaan...
Nevermind 2-2
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Lekker Mata
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
linksbackquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
Waar speelt Vertonghen eigenlijk? Linkshalf ofzo? Zie hem namelijk niet verdedigen![]()
LBquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
Waar speelt Vertonghen eigenlijk? Linkshalf ofzo? Zie hem namelijk niet verdedigensd![]()
Serieus? Hij laat die spelers gewoon de hele tijd lopen aan die kant zodat iemand anders het moet oplossen.quote:![]()
De trainer vindt natuurlijk Gallas beter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
Waar speelt Vertonghen eigenlijk? Linkshalf ofzo? Zie hem namelijk niet verdedigenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Speelt een prima wedstrijd andersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
Waar speelt Vertonghen eigenlijk? Linkshalf ofzo? Zie hem namelijk niet verdedigenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mwah, jij kijkt dan ook niet objectief. Prima tackle weer op Torres.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Serieus? Hij laat die spelers gewoon de hele tijd lopen aan die kant zodat iemand anders het moet oplossen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zei ik net ook, maar viel me gewoon op.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Speelt een prima wedstrijd anders![]()
Heerlijke come-back
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik zei net nog dat hij goed speelde, vooral aanvallend. Lees maar terug.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, jij kijkt dan ook niet objectief. Prima tackle weer op Torres.![]()
Het einde van Gallas deze wedstrijd.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Met spelers als Livermore ga je het niet redden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met Gallas ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Met spelers als Livermore ga je het niet redden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Wat zit die Portugees nu weer te schrijven ? Matige coach.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
2-3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij jou dan?
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: