Als man kan je het gelukkig verdrijven door regelmatig te ejaculeren op een foto van je schoonmoeder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bezetenheid is vrij zeldzaam, maar je komt ze vaker tegen in een psychiatrische instelling dan in de supermarkt. Alleen echt gestoorde gekken en heiligen krijgen de eer om zelf bezoek te krijgen van het Kwaad.
Neem eens een kijkje in zijn posthistorie.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hannekam, leg eens uit wat je bedoelt?
Ik denk iets zoals in de film de exorcist?quote:
En dat denk ik dus ook , mijn ex jaren terug was manisch maar kreeg ook de kolder en ging heel erg bezig met new age en ontkende zijn ziek zijn met ik ben niet ziek maar ik ben new age kind en juist doordat die eigenlijk al ziek was en gewoon dat soort dingen liever alleen moet laten werd het uiteindelijk weer dwang opname.quote:Op zondag 30 september 2012 08:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarschijnlijk omdat de meeste (lees: alle) mensen die denken dat ze bezeten zijn, eigenlijk geestesziek zijn.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Als man kan je het gelukkig verdrijven door regelmatig te ejaculeren op een foto van je schoonmoeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |