Maar dat is hypocriet, mijn zus mag naar concerten in Duitsland en blijven slapen bij een jongen die ze via internet kent en ik mag niet eens naar Den Haag en bij een vriendin die m'n ouders allebei kennen blijven slapen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Je vader was zelf ook eens rond de 18 en dat zorgt ervoor dat hij zijn kleine meisje wil beschermen.
Om te beginnen moet je al je liefde voor je ouders uit je hart bannen. Vervolgens verkoop je hun zielen aan de hoogste bieder. Het spreekt voor zich dat de waarde van hun zielen samen de prijs van 17,50 moet dekken. Als ze vervolgens worden opgehaald om afgevoerd te worden naar de eeuwige hellegrond kunnen er twee dingen gebeuren, of ze geven je alsnog toestemming, of ze worden afgevoerd waardoor je alsnog kunt doen waar je zin in hebt.quote:
Je bent de jongste, dat is het lot van de jongste zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dat is hypocriet, mijn zus mag naar concerten in Duitsland en blijven slapen bij een jongen die ze via internet kent en ik mag niet eens naar Den Haag en bij een vriendin die m'n ouders allebei kennen blijven slapen.
Klinkt als een waterdicht plan!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te beginnen moet je al je liefde voor je ouders uit je hart bannen. Vervolgens verkoop je hun zielen aan de hoogste bieder. Het spreekt voor zich dat de waarde van hun zielen samen de prijs van 17,50 moet dekken. Als ze vervolgens worden opgehaald om afgevoerd te worden naar de eeuwige hellegrond kunnen er twee dingen gebeuren, of ze geven je alsnog toestemming, of ze worden afgevoerd waardoor je alsnog kunt doen waar je zin in hebt.
Win-win lijkt me zo.
Ben ik niet, ik heb nog een zusje van 13 onder me.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent de jongste, dat is het lot van de jongste zijn.![]()
Geen dank. Een keer pijpen is ook goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Klinkt als een waterdicht plan!
Here's the deal, je vriendin pijpt je als blijk van mijn dank, ok?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen dank. Een keer pijpen is ook goed.
Maar ik ben wel trouw dus mijn vriendin mag toekijken.
Maar dat kost je wel 17,50 voor mijn advies, dat is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Here's the deal, je vriendin pijpt je als blijk van mijn dank, ok?
Diens lot is gewoon nog beroerder, die mag met 16 jaar niet eens een voet buiten de deur zetten....andere tijden andere regels.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik heb nog een zusje van 13 onder me.Mijn lot is gewoon niet eerlijk, eerst mocht ik gewoon doen wat ik wou mits ik het binnen de perken hield en nu gedragen ze zich ineens als een stel jehova's.
Sorry ik ben al 17,50 kwijt, het geld is opquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat kost je wel 17,50 voor mijn advies, dat is echt fantastisch.
Waarschijnlijk niet nee, arm ding.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Diens lot is gewoon nog beroerder, die mag met 16 jaar niet eens een voet buiten de deur zetten....andere tijden andere regels.
Je hebt geen geld om drankjes te kopen als je daar bent?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Sorry ik ben al 17,50 kwijt, het geld is op
Áls ik daar ben, waar ik sterk over twijfel. En verder is het weer payday over een paar dagen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hebt geen geld om drankjes te kopen als je daar bent?
Door zowel mij als mijn vriendin oraal te bevredigen kan je 17,50 verdienen hoor. Ik ben vandaag in een gulle buiquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Áls ik daar ben, waar ik sterk over twijfel. En verder is het weer payday over een paar dagen.
Maar zij zijn groot en ik ben klein.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dat is hypocriet, mijn zus mag naar concerten in Duitsland en blijven slapen bij een jongen die ze via internet kent en ik mag niet eens naar Den Haag en bij een vriendin die m'n ouders allebei kennen blijven slapen.
YOLO!!!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Faaluser het volgende:
Jezus, ga gewoon. Die gevolgen zijn voor later. Je leeft maar één maal, zoals hippe mensen dat altijd zeggen.![]()
![]()
yeauleau enzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Faaluser het volgende:
Jezus, ga gewoon. Die gevolgen zijn voor later. Je leeft maar één maal, zoals hippe mensen dat altijd zeggen.![]()
![]()
They see me rolling, they hatin'?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
Stel ze aansprakelijk voor de schade. Ik help je wel je zaak op de rol te krijgen.
Of jij daar gaat zijn ligt er maar net aan hoe graag je het wil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Áls ik daar ben, waar ik sterk over twijfel. En verder is het weer payday over een paar dagen.
Dan ken jij mijn ouders nog niet. Maar ik werk er aan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Of jij daar gaat zijn ligt er maar net aan hoe graag je het wil.
Dat klopt, het is een kwestie van prioriteiten stellen. Of je gaat en hebt een leuke dag en neemt op de koop toe dat je gedonder hebt met je ouders, of je blijft thuis 17,50-loos zitten mokken.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Of jij daar gaat zijn ligt er maar net aan hoe graag je het wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |