abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117390068
Ik liep vorig jaar langs een winkel waar ik zag dat er van dat plak laminaat werd gelegd en was meteen geinteresseerd in die vloer, geen gedoe meer met laminaat zagen en voorzichtig zijn met vlekken etc. 1 kamer wil ik gaan renoveren na waterschade/daklekkage, het behang en de vloer gaat eruit en denk er dus over om in totaal 20m2 plak laminaat aan te schaffen.

Wat is jullie ervaring met plak laminaat en wat voor soort ondervloer moet eronder ?

[ Bericht 5% gewijzigd door EilandjeOnline op 29-09-2012 15:46:00 ]
  PR/Manusje van alles zaterdag 29 september 2012 @ 15:23:38 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_117390127
mooi spul. leg het wel gelijk goed en zorg voor mooie naden. wanneer je het slecht legt krijg je gelijk bubbels in je vloer.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_117390459
Ik ben benieuwd naar de duurzaamheid/slijtvastheid. Ik ben nogal gehecht aan de kwaliteit van onze Pergo-vloer en ben benieuwd of dit wat zou zijn voor de bovenverdieping (waar ik het kwaliteitslaminaat een beetje duur voor vind).

Moet hier een ondervloer onder?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_117402016
Bedoel je zo'n Flexxfloor? Heb er naar zitten kijken omdat het me wel een makkelijke leek voor in mn huis, alleen volgens mij werkt het het beste op een betonvloer oid.
pi_117410740
Dat is toch pvc? En geen laminaat...?
  zondag 30 september 2012 @ 02:57:16 #6
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_117414152
Krassen en een hoop ergernis.
pi_117416377
Je vloer moet ook perfect glad zijn. Elk stukje gruis, elk hobbeltje zie je. Stoelpoten blijven er makkelijk in hangen en als je pach hebt trek je het zo stuk met zo'n poot.
Wij hebben hem op het werk, maar ik vind het helemaal niks.
  zondag 30 september 2012 @ 17:27:38 #8
380491 Cevan
jaja, daar gaan we dan
pi_117428979
ik dacht dat dit spul ook de oplossing was. mooie verhalen gelezen op internet. nog mooiere verhalen van de verkoper. kras - water - uv - bestendig, geen problemen met vloerverwarming noem maar op. er zaten alleen maar voordelen aan.
goed, in de bijkeuken zou dat de oplossing zijn. ik heb eerst de betonvloer helemaal geëgaliseerd en toen begonnen met die pvc vloer. het is niet echt moeilijk om te leggen en het zat er zo in. de verkoper is 3 dagen later nog langs geweest en zelfs daar kreeg ik een klopje van op me schouder.

Ik heb welgeteld 2 weken kunnen genieten van deze vloer. Toen kreeg de hond zijn plaatsje daar en voor ik het wist zaten de krassen erop. ik weet het een Sint Bernard is geen klein hondje maar ook tegen dat geslof hoort naar mijn idee een vloer van 40euro de vierkante meter (exclusief het egaliseren) makkelijk tegen te kunnen. zeker als er op de verpakking staat dat het intensief gebruikt kan worden.

het is uiteindelijk zover gekomen dat de fabrikant erbij is gekomen om de schade te bekijken. die heeft me het gehele aankoopbedrag terugbetaald en daarbovenop een kleine vergoeding betaald heeft om dat spul er weer uit te laten halen.
Ze hebben nog aangeboden om er nieuw spul in te leggen maar daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Er liggen nu tegels in en dat houd het al 4 jaar zonder moeite vol.

Geweldig natuurlijk van de fabrikant hoe het opgelost is maar ik ben wel genezen. In mijn huis komt het nooit meer. Ik weet niet wat er in de kamer komt die je gaat verbouwen maar ik zou er nog een keer goed over nadenken. het is lang niet zo krasvast als dat ze beweren.
When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')