SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Nou, Ziegler is in overvloed op de markt in zijn RPL versie dus dan ga ik er vanuit dat ie daarin word uitgegeven en niet meer als Juve speler.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat alleen op de PS3 of ook op de Xbox? En hoe weten we nu dat iemand 0 weight is
Oxelade-Chamberlaine? Rotnaam.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef Thorb het volgende:
Diaby weer geblesseerd, kutzooi. Ox erin
Kolere wat is die duurquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hard, ik ga lekker
Dan heb ik gemist dat hij naar de RPL is gegaan. Ik denk dat die oude versies van spelers alleen op de PS3 zijn uitgegeven, dat scheelt wel weer voor als ik 0 weight spelers ga verzamelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou, Ziegler is in overvloed op de markt in zijn RPL versie dus dan ga ik er vanuit dat ie daarin word uitgegeven en niet meer als Juve speler.
Ik las het van jou en toen werd de overtreding pas gemaakt bij mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
TORRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS
Ik heb nu een ander linkje die is hier wel aardigquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik las het van jou en toen werd de overtreding pas gemaakt bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |