abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:38:38 #1
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117386885

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
we dan
  zaterdag 29 september 2012 @ 13:42:02 #2
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117386996
De laatste 3 reacties uit de vorige reeks
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:02 schreef Michielos het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om een heel leven wanhopig te zijn (of om iets van je leven te maken).. Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef benzin het volgende:
Ik heb het net gezien. Het is ontzettend herkenbaar en ook wel een leerzaam.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mensen kiezen er toch niet voor om wanhopig te zijn of angstig over te komen. Lees hier wel vaak dat ze maar gewoon 'ballen' moeten groeien enzo maar kom op zeg zo werkt het niet. Als het zo gemakkelijk was zouden ze het wel doen want ze willen juist ook wel wat succesvoller zijn. Wanhopigheidsgelul enzo is wel wat suf om zo als advies te geven. Geef dan richtlijnen hoe ze wat zelfverzekerder e.d. over kunnen komen
we dan
pi_117387397
Met wanhopig zijn bedoel ik het overdreven op zoek gaan en het overdreven elke seconde bellen/appen/teksten/mailen als je iemand leuk vind.
Met die attitude kom je er gewoon niet, hoewel t heel normaal is.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zaterdag 29 september 2012 @ 16:58:36 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117393192
Als het op vrouwen aankomt heb ik maar een credo: Stop searching, start living. Ik heb al die tijd contact met meisjes veel te belangrijk gemaakt. Zo zonde van mijn tijd is dat geweest.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_117409340
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
Als het op vrouwen aankomt heb ik maar een credo: Stop searching, start living. Ik heb al die tijd contact met meisjes veel te belangrijk gemaakt. Zo zonde van mijn tijd is dat geweest.
_O_ Wanneer heb je het licht gezien Heloef?
pi_117414820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
haha kom je ook ergens achter? :D
Je kunt beter single zijn en iets DOEN met je leven en vredig sterven, wetende dat je dingen hebt gedaan die je wilde doen dan een wanhopige single zijn en depressief zijn en later terug kijken en denken: damn.. wat heb ik jaren weggesmeten... Waarom zou je dat willen?:D
  zondag 30 september 2012 @ 04:36:04 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414849
Alsof je geen grotere kans hebt als je het probeert en dan gelukkig oud wordt... Opgeven is gemakkelijk. Je kan ook iets doen om te zorgen dat meiden je leuker vinden en slagen in je leven (en nee slagen in je leven is niet alleen doodgaan en dan tevreden zijn omdat je genoegen neemt met veel minder dan mogelijk zou kunnen zijn als je wel had doorgezet).

Ik zeg niet dat het verkeerd is om niet meer te zoeken e.d. maar bedoel alles in het extreme is verkeerd. Beetje ermee bezig blijven en jezelf verbeteren kan geen kwaad
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:36:18 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117414851
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 23:33 schreef hasjman het volgende:

[..]

_O_ Wanneer heb je het licht gezien Heloef?
Ik weet niet precies wanneer, waarschijnlijk toen ik een radioprogramma kreeg.
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:28 schreef Michielos het volgende:

[..]

haha kom je ook ergens achter? :D
Je kunt beter single zijn en iets DOEN met je leven en vredig sterven, wetende dat je dingen hebt gedaan die je wilde doen dan een wanhopige single zijn en depressief zijn en later terug kijken en denken: damn.. wat heb ik jaren weggesmeten... Waarom zou je dat willen?:D
Daarom daarnaast leert de ervaring mij dat ik door vrienden/werk/school of zelfs soms FOK! genoeg leuke meisjes tegenkom. Vorige week twee zelfs wel allebei bezet maar toch. :')
C'est la vie
pi_117414861
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 04:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wanneer, waarschijnlijk toen ik een radioprogramma kreeg.

[..]

Daarom daarnaast leert de ervaring mij dat ik door vrienden/werk/school of zelfs soms FOK! genoeg leuke meisjes tegenkom. Vorige week twee zelfs wel allebei bezet maar toch. :')
Denk gewoon helemaal niet meer aan meisjes. Als t je nu niet lukt, gebeurt t over maanden/jaren/eeuwen ook niet "opeens magisch" ofzo.
  zondag 30 september 2012 @ 04:39:16 #10
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117414863
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Alsof je geen grotere kans hebt als je het probeert en dan gelukkig oud wordt... Opgeven is gemakkelijk. Je kan ook iets doen om te zorgen dat meiden je leuker vinden en slagen in je leven (en nee slagen in je leven is niet alleen doodgaan en dan tevreden zijn omdat je genoegen neemt met veel minder dan mogelijk zou kunnen zijn als je wel had doorgezet).

Ik zeg niet dat het verkeerd is om niet meer te zoeken e.d. maar bedoel alles in het extreme is verkeerd. Beetje ermee bezig blijven en jezelf verbeteren kan geen kwaad
Tja, veel succes en nog veel depressieve wanhopige jaren toegewenst, waar meiden neuken met iedereen behalve met jou :)
Ik kies liever eieren voor mijn geld.
  zondag 30 september 2012 @ 04:40:36 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414871
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:39 schreef Michielos het volgende:

[..]

Tja, veel succes en nog veel depressieve wanhopige jaren toegewenst, waar meiden neuken met iedereen behalve met jou :)
Ik kies liever eieren voor mijn geld.
Hoezo? Ik heb geen moeite om meiden te krijgen
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:41:50 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117414880
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo? Ik heb geen moeite om meiden te krijgen
en anderen hebben dat wel. En weer anderen zijn op hun vijftigste nog maagd. En sommigen van die mannen zijn sociaal best capabel en zien er normaal uit. Moeten die mensen echt jaren verknallen met een droom najagen, wanhopig zijn, zichzelf huilend in slaap rukken, eenzaamheid ervaren enz?

Ik zou zeggen.. give it up. Ga wat doen ofzo.
  zondag 30 september 2012 @ 04:44:32 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414894
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

en anderen hebben dat wel. En weer anderen zijn op hun vijftigste nog maagd. En sommigen van die mannen zijn sociaal best capabel en zien er normaal uit. Moeten die mensen echt jaren verknallen met een droom najagen, wanhopig zijn, zichzelf huilend in slaap rukken, eenzaamheid ervaren enz?

Ik zou zeggen.. give it up. Ga wat doen ofzo.
Ja en ik zeg van je moet geen jaren verknallen maar je hoeft ook niet helemaal stil te blijven staan in je zelfontwikkeling wat dat betreft.. beetje oefenen en groeien maar niet zoveel mee bezig zijn dat je je er kut onder gaat voelen als het niet werkt..
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:44:42 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117414895
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Voor mij is het simpel, ik ben tevreden zoals dingen nu gaan. Dus ik heb geen behoefte wat dan ook te verbeteren. Ik heb een tijd lang aan mezelf gewerkt (dag in dag uit hardlopen, zelfvertrouwen opbouwen) en ik ben tevreden met het resultaat. Ik heb er geen vriendin/seks/watdanook door gekregen. Maar ik kan daar echt niet rouwig om zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

Denk gewoon helemaal niet meer aan meisjes. Als t je nu niet lukt, gebeurt t over maanden/jaren/eeuwen ook niet "opeens magisch" ofzo.
Opgeven is niks voor mij, dan kom ik een leuk meisje tegen en dan moet ik dan maar denken "oh wacht laat maar ik heb het opgegeven"? :') Mijn prioriteiten liggen nu gewoon anders.
C'est la vie
  zondag 30 september 2012 @ 04:46:31 #15
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117414903
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja en ik zeg van je moet geen jaren verknallen maar je hoeft ook niet helemaal stil te blijven staan in je zelfontwikkeling wat dat betreft.. beetje oefenen en groeien maar niet zoveel mee bezig zijn dat je je er kut onder gaat voelen als het niet werkt..
Nou ik denk zelf dat teleurstelling op teleurstelling ervaren op dat gebied een vrij diepe impact kan hebben op iemand zijn /haar gestel. Misschien dat jij t makkelijk ervaart omdat je meiden bij de vleet hebt, maar ik kan je verzekeren dat het continue afgekeurd worden, geen intimiteit ervaren, geen meid die je ziet staan e.d. zo zijn uitwerking zal hebben op meerdere facetten van je psyche.
  zondag 30 september 2012 @ 04:47:24 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414904
Als je tevreden bent is het goed. Maar je moet niet plotseling niks meer doen ervoor maar ook niet plotseling alles. De middenweg is gewoon vaak het beste. En dat betekent dus niet zomaar maar stoppen en wachten op de ware want dat werpt ook vaak genoeg zijn vruchten iet af. Beetje bezig blijven is altijd goed
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:50:13 #17
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117414909
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als je tevreden bent is het goed. Maar je moet niet plotseling niks meer doen ervoor maar ook niet plotseling alles. De middenweg is gewoon vaak het beste. En dat betekent dus niet zomaar maar stoppen en wachten op de ware want dat werpt ook vaak genoeg zijn vruchten iet af. Beetje bezig blijven is altijd goed
wachten op de ware werpt zelden zijn vruchten af. Tot hoelang wil je wachten? Misschien komt de ware wel uit 2059 ofzo? Misschien woont de ware wel in Australie of Papoea Nieuw Guinea :') Weet jij veel?
Ik vind nu bv. iemand de ware, maar zij ziet mij wss totaal niet staan. Care ook? Wow.. de ware.. en ze vind me geeneens leuk :D
  zondag 30 september 2012 @ 04:53:01 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414913
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:46 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nou ik denk zelf dat teleurstelling op teleurstelling ervaren op dat gebied een vrij diepe impact kan hebben op iemand zijn /haar gestel. Misschien dat jij t makkelijk ervaart omdat je meiden bij de vleet hebt, maar ik kan je verzekeren dat het continue afgekeurd worden, geen intimiteit ervaren, geen meid die je ziet staan e.d. zo zijn uitwerking zal hebben op meerdere facetten van je psyche.
En toch is stilstand niet goed. Zolang je het geestelijk kan hebben (teleurstellingen) is het goed om vooruit te streven. Het vergroot gewoon wel je kansen. En ja is kut als je tegenslagen hebt maar ja je moet toch wat. En ja in de extreemste gevallen kan je stellen dat je je erbij neer moet leggen.. maar meestal lijkt het hier toch geestelijk te zijn en niet lichamelijk... Jullie zijn niet onherstelbaar beschadigd ofzo
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 04:54:57 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117414918
Ik geloof niet in 1 ware trouwens. Maar je kan wel stellen dat genoeg mensen oud worden met 1 persoon en die kan je dan de ware noemen voor hen. Maar ik geloof zo dat er genoeg 'waren' zijn in de wereld. 'Ware' zelf an sich zegt geen drol natuurlijk. Gewoon een romantisch idee van lotsbestemming wat door heel veel mensen wel als flauwekul wordt bewezen.
we dan
  zondag 30 september 2012 @ 05:06:05 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117414964
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit iets gedaan, alleen nu kan het me niks meer schelen dat ik niks doe.
C'est la vie
pi_117417037
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 04:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

Drogreden.

1) Het is niet of..of. Je kunt juist door dingen te doen leuke meiden tegenkomen. Misschien moet je zelfs naarmate je ouder wordt (25+) meer dingen gaan doen. Op een gegeven moment hebben de meeste meiden al een relatie en hebben ze in sommige gevallen al zelfs kinderen. Daar is maar één ding aan te doen: "Deal with it" en blijf je kansen vergroten.

2) Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Hierbij moet wel gezegd worden dat je constant aan jezelf moet blijven werken. Desnoods gebruik je extreme middelen om je doelen te bereiken (denk aan plastisch chirurgie, liposuctie, etc). Je moet je nergens voor terugdeinzen. De wereld geeft namelijk helemaal niks om je problemen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 30 september 2012 @ 12:41:38 #22
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117419703
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Drogreden.

1) Het is niet of..of. Je kunt juist door dingen te doen leuke meiden tegenkomen. Misschien moet je zelfs naarmate je ouder wordt (25+) meer dingen gaan doen. Op een gegeven moment hebben de meeste meiden al een relatie en hebben ze in sommige gevallen al zelfs kinderen. Daar is maar één ding aan te doen: "Deal with it" en blijf je kansen vergroten.

2) Resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. Hierbij moet wel gezegd worden dat je constant aan jezelf moet blijven werken. Desnoods gebruik je extreme middelen om je doelen te bereiken (denk aan plastisch chirurgie, liposuctie, etc). Je moet je nergens voor terugdeinzen. De wereld geeft namelijk helemaal niks om je problemen.
Ja.. je moet nplastische chirurgie ondergaan om aan de vrouw te komen. Get Real ofzo? :')

Btw ik bedoel bovenstaande hypothetisch. Enkel ter stellingname.is niet op mij van toepassing. Ik vind van mezelf dat ik genoeg onderneem en doe. ;)
pi_117419862
Wat een droefnis hier..
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_117419952
Niet lullig bedoeld hoor maar is dit topic niet om elkaar te helpen en te motiveren en elkaar niet in een depressie te praten. Probeer gewoon dingen en ga geen wedstrijdje houden wie het nou moeilijker heeft.
En godsnaam probeer gewoon wat ............ niemand is er beter van geworden door zelfmedelijden en aan de kant staan.
Ga uit onderneem dingen in plaats van dit.
  zondag 30 september 2012 @ 13:16:45 #25
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117420638
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor maar is dit topic niet om elkaar te helpen en te motiveren en elkaar niet in een depressie te praten. Probeer gewoon dingen en ga geen wedstrijdje houden wie het nou moeilijker heeft.
En godsnaam probeer gewoon wat ............ niemand is er beter van geworden door zelfmedelijden en aan de kant staan.
Ga uit onderneem dingen in plaats van dit.
Dat zeg ik al twee topics lang :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')