SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Kan je dat wel zelf danquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je wel eens vastgezeten op het bootscreen?
Heb mijn XE net geroot, en Cyanogen geflashed via CWM, maar hij blijft vast zitten op het bootscherm.
Nee, nooit gehad. Teruggooien naar stock en dan opnieuw proberen? Heb je een stable build?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je wel eens vastgezeten op het bootscreen?
Heb mijn XE net geroot, en Cyanogen geflashed via CWM, maar hij blijft vast zitten op het bootscherm.
Ja heb een stable build genomen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad. Teruggooien naar stock en dan opnieuw proberen? Heb je een stable build?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MICHAS KAN DIT NIET ZELF SNAP JE DIT DAN NIET!!!!
Heb je sowieso niet S-Off gedaan toen je ging rooten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja heb een stable build genomen.
Lijkt erop dat ik hem eerst weer moet S-offen en SuperCID moet writen...
Je kunt zeggen dat je wil, maar ajax loopt gewoon niet lekker, soms mooie stukjes voetbal maar helaas niet echt stabiel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax had overigens geen moeite met RKC Teun dat was PSV
Nopequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je sowieso niet S-Off gedaan toen je ging rooten?
Ajax was tegen ADO slecht maar had ook erg veel pech anders ga je met 3 punten naar huis. Twente heeft tegen het rechter rijtje gespeeld en gewonnen. Maar ook onterecht zoals tegen VVV en vorige week met die onterechte penalty's. Twente wordt overschat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat je wil, maar ajax loopt gewoon niet lekker, soms mooie stukjes voetbal maar helaas niet echt stabiel.
Ik draaide na een tijdje ook MIUI op mijn Desire, erg fijne ROMquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:21 schreef Michhas het volgende:
Fuck it Piet, ik kijk wel of ik MIUI kan flashen en of die wel opstart.
Potje fifa zo?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm het gaat over voetbal, dan kom ik straks wel terug hoor
Over een uurtje ben ik er welquote:
Gewoon buddy eraf, en ander stuurtje en dan fenders kopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:24 schreef Bozz187 het volgende:
teun ik ga hem alleen fixen niet choppen of bobben, want ik kan niet lassen, en heb geen zin om met het frame te kloten, moet alleen de electra vervangen en daarna gaat ie naar mijn zus toe
Net zoals de afgelopen paar jaar..quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
NBA.2K13.XBOX360-iMARS
Al ga je die zeker ook niet kopen Zjozzzzzzzzzz ?
Wel een dilemmaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon met me handen af doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |