Helaas.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben ik hier goed voor de tentakels en pokemon?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ja dat vindtie wel leuk he, ballen? Liefst er op sabbelen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha ja dat vindtie wel leuk he, ballen? Liefst er op sabbelen
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef reinbertio het volgende:
Muwahaha al dat geslijm in de hoop om onder zijn regime een hoge functie te krijgen!!
Gelukkig ken ik deze baas persoonlijk en ben ik dus al verzekerd van een toppositie.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef reinbertio het volgende:
Muwahaha al dat geslijm in de hoop om onder zijn regime een hoge functie te krijgen!!
Gelukkig ken ik deze baas persoonlijk en ben ik dus al verzekerd van een toppositie.
Nou zeg. Wat valt er te vrezen onder mijn regime?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat de dag nooit aanbreekt dat hij dictator wordt
Bedankt Frank!quote:
Verbod op handel in tomaten, etc etcquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou zeg. Wat valt er te vrezen onder mijn regime?
ohja, niet slimquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:12 schreef Kyubey het volgende:
[..]
wtf
oh en ik zal die achternaam maar weg halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:41 schreef Kyubey het volgende:
Ohja hier is je cadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |