gemeente mag binnen 1 weekquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:19 schreef Mandéra het volgende:
Volgens mij heb je tot 1 november de tijd om aan te geven dat je per 1 oktober daar 'woont'. Dan krijg je in oktober al uitwonende stufi.
Gemeente moet je gewoon direct na tekenen huurcontract langsgaan, makkelijk zat.
Ja, maar als je het direct doet is het gewoon direct geregeld? Waarom wachten met 5 minuten inschrijven als je er toch bent?quote:
true! beter inschrijven via digidquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ja, maar als je het direct doet is het gewoon direct geregeld? Waarom wachten met 5 minuten inschrijven als je er toch bent?
Geen slecht idee, maar ik wantrouw de overheid en DigID, gebruik ik enkel als het echt niet anders kan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
true! beter inschrijven via digidlekker in de pyjama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen slecht idee, maar ik wantrouw de overheid en DigID, gebruik ik enkel als het echt niet anders kan.waarom vertrouw je digid niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
Nee tot 1 oktober, je moet alle wijzigingen voor de eerste van de maand waarin je het nieuwe bedrag wil ontvangen doorgeven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:19 schreef Mandéra het volgende:
Volgens mij heb je tot 1 november de tijd om aan te geven dat je per 1 oktober daar 'woont'. Dan krijg je in oktober al uitwonende stufi.
Gemeente moet je gewoon direct na tekenen huurcontract langsgaan, makkelijk zat.
Zit maar een beetje te trollen , bij mij kwam het toevallig zo uit dat ik gelijk langs ben gegaan. Als je het maar doet.quote:
Oh, ik dacht dat ik 5 juni had doorgegeven dat ik per 1 juni een kamer had, zodat ik in juni uitwonende stufi kreeg?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee tot 1 oktober, je moet alle wijzigingen voor de eerste van de maand waarin je het nieuwe bedrag wil ontvangen doorgeven.
Dit. Ik ben per 23-8 uitwonend, heb het per 4-9 ofzo doorgegeven en ik krijg pas mijn aangepaste stufibedrag in oktober.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee tot 1 oktober, je moet alle wijzigingen voor de eerste van de maand waarin je het nieuwe bedrag wil ontvangen doorgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |