Ten tweede heeft mijn cliente in het verleden al meerder malen bewezen dat ze Kasper een warm hart toedraagt. Dus vraag ik U waarom ze inene een lastercampagne tegen de heer Kasper zou opzetten.
Ten derde is de heer Kasper zelf een Casanova eerste klas. Een echte vrouwenverslinder. En hoe kan zo een persoon overkomen als een respectabel dokter. Misschien is dat wel de reden dat er niemand meer door hem geopereerd wil worden.
Op grond van de bovenstaande feiten, vind ik het niet meer dan logisch dat alle beschuldigingen worden ingetrokken.
Aan U het woord edelachtbare
quote:Meneer telefoneren in de rechtbank is uitgesloten
Op dinsdag 15 juli 2003 21:23 schreef Rhapsody het volgende:
* belt ober *
Mijn client mag inderdad een casanova zijn, maar ik zie niet wat dat met deze zaak te doen heeft. Voorheen versierde hij ook vrouwen en toch kon hij zijn operaties uitvoeren, omdat iedereen het volste vertrouwen in hem had.
Maar nadat mevr. Faat slechte woorden over hem vertelde veranderde dit volledig. Niemand durfde nog een voet over de drempel van zijn praktijk te zetten. De enige die nog steeds achter hem bleef staan is zijn eeuwige liefde en zuster van de praktijk, Zuster Chantal.
quote:Edelachtbare ik ben het met dhr DM eens, het gedrag van het publiek is niet acceptabel
Op dinsdag 15 juli 2003 21:29 schreef DM het volgende:[..]
Meneer telefoneren in de rechtbank is uitgesloten
quote:Edelachtbare, dit is wel degelijk van belang in deze rechtszaak. Aangezien het aanzien van de heer Kasper hierdoor wel degelijk beinvloed kan zijn. En meneer AirRaid kan niet voor 100 % bewijzen dat dit de oorzaak van het teruglopen van de operaties is. Dit kan puur toeval zijn. Of misschien is iedereen inene wel gezond verklaard ofzo.
Op dinsdag 15 juli 2003 21:31 schreef AirRaid het volgende:
Danku edelachtbareMijn client mag inderdad een casanova zijn, maar ik zie niet wat dat met deze zaak te doen heeft. Voorheen versierde hij ook vrouwen en toch kon hij zijn operaties uitvoeren, omdat iedereen het volste vertrouwen in hem had.
Maar nadat mevr. Faat slechte woorden over hem vertelde veranderde dit volledig. Niemand durfde nog een voet over de drempel van zijn praktijk te zetten. De enige die nog steeds achter hem bleef staan is zijn eeuwige liefde en zuster van de praktijk, Zuster Chantal.
En kijkt U nou eens zelf naar mevrouw Faat. Ziet zij eruit als iemand die een lastercampagne opzet?
Liefdesbrieven ondertekend door mevr. Faat, gestuurd aan dhr Kasper. Mijn client heeft deze brieven nooit beantwoord. Ik vermoed dat merv. Fat het dus niet aankon dat dhr kasper verliefd was op zuster Chantal en dat ze daarom deze lastercampange tegen hem begonnen is zodat Zuster chantal hem zou verlaten.
Jarenlang heb ik elke ochtend Kaspers koffie gezet en ontbijtje en krantje verzorgt in
mijn restaurant en ik heb zelfs een kloon die verliefd is op Kasper, AirRaid liegt gewoon
* Legt een stapel brieven voor TheScienceMan neer
*Faat fluistert de DM nogmaals toe of wij die brieven ook mogen lezen, ik heb Kasper
nooit liefdesbrieven gestuurd, alleen een uitnodiging ivm de paaskoeken enige tijd geleden
Bovendien heeft Kasper helemaal geen vaste relatie met Chantal dus dat slaat al helemaal
nergens op. Lijkt wel alsof de advocaat van de tegenpartij nauwelijks op de hoogte is
quote:Pardon?????
Op dinsdag 15 juli 2003 22:02 schreef DM het volgende:
Ah, de liefdesbrieven. Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Mijn cliente heeft deze verzonden in de periode dat zij zwaar verliefd was op Kasper. Maar ik kan U verzekeren dat de heer Kasper ze wel degelijk heeft beantwoord. En aangezien dhr Kasper een heel slecht geheugen heeft zal hij hiervan wel niets meer herinneren.* Legt een stapel brieven voor TheScienceMan neer
Hey alles leuk en aardig maar dit hoef ik niet te pikken, ik heb geen brieven verzonden
en ben nooit verliefd geweest op Kasper, wil je dit soort informatie voortaan even verifiëren DM?
code:Lijkt me duidelijk dat de heer Kapser hier degene is die niet helemaal zuiver isOp maandag 14 juli 2003 21:34 schreef Faat het volgende:
[..]Tuurlijk binkie
Die jonge vrucht naast jou is vast een uitgewoonde oma die met cybersex
net een meisje van 18 is
----------------------------------Asschen Sukar schreef:
Even checkt ..
sjit .. is ... dat ... kasper
*zachtjes verlaat Assie de rechtzaal. Om bier te gaan drinken in PG
Wel heb ik hier een overduidelijk bewijs van een anonieme getuige dat het Kasper was die niet goed bij zijn hoofd is om het zo maar even uit te drukken. ![]()
* Schuift briefje dat Asschen hem gegeven heeft richting TheScienceMan
*Ondertussen zwaar afgeleid wordt door een kussende Nyphai en Abbadon en zelf ook gedachten
de vrije loop laat gaan over komende nacht, in Villa Faat wacht haar clowntje immers op haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |