abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:16:01 #201
54915 DM
Dungeon Master, nu op UVT
pi_11794874
Edelachtbare, dit zijn volstrekte nonsens. Ten eerste is het al krom dat enkel mevrouw Faat terecht staat. Terwijl volgens de heer Kasper Odulla ook een wezenlijk deel hierin had.

Ten tweede heeft mijn cliente in het verleden al meerder malen bewezen dat ze Kasper een warm hart toedraagt. Dus vraag ik U waarom ze inene een lastercampagne tegen de heer Kasper zou opzetten.

Ten derde is de heer Kasper zelf een Casanova eerste klas. Een echte vrouwenverslinder. En hoe kan zo een persoon overkomen als een respectabel dokter. Misschien is dat wel de reden dat er niemand meer door hem geopereerd wil worden.

Op grond van de bovenstaande feiten, vind ik het niet meer dan logisch dat alle beschuldigingen worden ingetrokken.

Aan U het woord edelachtbare

Behold the Dungeon Master has arrived. I will guide you through you're most difficult questions.[br]Voormalig dungeon master van het Fok!eiland
pi_11794943
Dank u voor uw repliek, meneer DM. Meneer AirRaid, het is aan u om uw dupliek te voeren. Mag ik u er ook aan herinneren dat dit uw laatste mogelijkheid is om uw verweer te voeren?
pi_11795046
* belt ober *
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:26:49 #204
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11795126
*Weer braaf zit te luisteren en stil is
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:29:53 #205
54915 DM
pi_11795205
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:23 schreef Rhapsody het volgende:
* belt ober *
Meneer telefoneren in de rechtbank is uitgesloten
Behold the Dungeon Master has arrived. I will guide you through you're most difficult questions.[br]Voormalig dungeon master van het Fok!eiland
pi_11795252
Danku edelachtbare

Mijn client mag inderdad een casanova zijn, maar ik zie niet wat dat met deze zaak te doen heeft. Voorheen versierde hij ook vrouwen en toch kon hij zijn operaties uitvoeren, omdat iedereen het volste vertrouwen in hem had.

Maar nadat mevr. Faat slechte woorden over hem vertelde veranderde dit volledig. Niemand durfde nog een voet over de drempel van zijn praktijk te zetten. De enige die nog steeds achter hem bleef staan is zijn eeuwige liefde en zuster van de praktijk, Zuster Chantal.

pi_11795270
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:29 schreef DM het volgende:

[..]

Meneer telefoneren in de rechtbank is uitgesloten

Edelachtbare ik ben het met dhr DM eens, het gedrag van het publiek is niet acceptabel
pi_11795377
Meneer met de telefoon. Ik wil u vriendelijk doch dwingend verzoeken uw telefoon niet te gebruiken in deze Rechtbank.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:44:31 #209
54915 DM
pi_11795499
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 21:31 schreef AirRaid het volgende:
Danku edelachtbare

Mijn client mag inderdad een casanova zijn, maar ik zie niet wat dat met deze zaak te doen heeft. Voorheen versierde hij ook vrouwen en toch kon hij zijn operaties uitvoeren, omdat iedereen het volste vertrouwen in hem had.

Maar nadat mevr. Faat slechte woorden over hem vertelde veranderde dit volledig. Niemand durfde nog een voet over de drempel van zijn praktijk te zetten. De enige die nog steeds achter hem bleef staan is zijn eeuwige liefde en zuster van de praktijk, Zuster Chantal.

Edelachtbare, dit is wel degelijk van belang in deze rechtszaak. Aangezien het aanzien van de heer Kasper hierdoor wel degelijk beinvloed kan zijn. En meneer AirRaid kan niet voor 100 % bewijzen dat dit de oorzaak van het teruglopen van de operaties is. Dit kan puur toeval zijn. Of misschien is iedereen inene wel gezond verklaard ofzo.
Dus nogmaals, aangezien meneer AirRaid weinig overtuigend bewijs naar voren heeft gebracht vraag ik U om alle beschuldigingen in te trekken.

En kijkt U nou eens zelf naar mevrouw Faat. Ziet zij eruit als iemand die een lastercampagne opzet?

pi_11795506
humz, naja toch geen bereik hier

excuses edelachtbare

pi_11795694
dan wil ik nu bewijsstuk A naar voren brengen

Liefdesbrieven ondertekend door mevr. Faat, gestuurd aan dhr Kasper. Mijn client heeft deze brieven nooit beantwoord. Ik vermoed dat merv. Fat het dus niet aankon dat dhr kasper verliefd was op zuster Chantal en dat ze daarom deze lastercampange tegen hem begonnen is zodat Zuster chantal hem zou verlaten.

dinsdag 15 juli 2003 @ 21:52:49 #212
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11795721
* nyphai mompelt in haar zelf en vindt de liefdesbrieven wel erg vergezocht
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  dinsdag 15 juli 2003 @ 21:54:20 #213
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11795747
*Faat fluistert DM toe, wat bedoelt AirRaid met "slechte dingen" zoiets moet hij toch
toelichten? Ik heb helemaal nooit slechte dingen over hem verteld, er zijn een heleboel
eilanders geweest die hele slechte dingen over kasper hebben verteld, maar niet ik

Jarenlang heb ik elke ochtend Kaspers koffie gezet en ontbijtje en krantje verzorgt in
mijn restaurant en ik heb zelfs een kloon die verliefd is op Kasper, AirRaid liegt gewoon

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:02:24 #214
54915 DM
pi_11795964
Ah, de liefdesbrieven. Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Mijn cliente heeft deze verzonden in de periode dat zij zwaar verliefd was op Kasper. Maar ik kan U verzekeren dat de heer Kasper ze wel degelijk heeft beantwoord. En aangezien dhr Kasper een heel slecht geheugen heeft zal hij hiervan wel niets meer herinneren.

* Legt een stapel brieven voor TheScienceMan neer

dinsdag 15 juli 2003 @ 22:05:05 #215
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11796032
*Zucht

*Faat fluistert de DM nogmaals toe of wij die brieven ook mogen lezen, ik heb Kasper
nooit liefdesbrieven gestuurd, alleen een uitnodiging ivm de paaskoeken enige tijd geleden

Bovendien heeft Kasper helemaal geen vaste relatie met Chantal dus dat slaat al helemaal
nergens op. Lijkt wel alsof de advocaat van de tegenpartij nauwelijks op de hoogte is

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_11796047
Dank u heren. Aan beiden nog één mogelijkheid tot slotrepliek. Daarna zal de Fok!eiland Rechtbank uitspraak doen in deze zaak.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:07:46 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_11796107
* Abbadon gaat wat dichter tegen Nyphai aanzitten en legt voorzichtig zijn hand op haar dij...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:08:24 #218
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11796122
* nyphai giechelt zachtes en kruipt wat meer tegen Abbadon aan
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:09:56 #219
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11796168
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:02 schreef DM het volgende:
Ah, de liefdesbrieven. Ik kan hier kort en krachtig over zijn. Mijn cliente heeft deze verzonden in de periode dat zij zwaar verliefd was op Kasper. Maar ik kan U verzekeren dat de heer Kasper ze wel degelijk heeft beantwoord. En aangezien dhr Kasper een heel slecht geheugen heeft zal hij hiervan wel niets meer herinneren.

* Legt een stapel brieven voor TheScienceMan neer

Pardon?????

Hey alles leuk en aardig maar dit hoef ik niet te pikken, ik heb geen brieven verzonden
en ben nooit verliefd geweest op Kasper, wil je dit soort informatie voortaan even verifiëren DM?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:14:04 #220
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_11796303
* Abbadon streelt voorzichtig Nyphai's dij en fluistert zacht iets in haar oor....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_11796308
Zoals ik daarnet al pleitte, mevr Faat kon het niet meer verkroppen dat mijn client niets voor haar voelde en daarom heeft de liefde zich omgezet tot andere gevoelens. daarom smeede ze het plannetje om mijn client ten gronde te brengen, diep in haar hart toch hopend dat hij dan voor haar zou kiezen, omdt niemand meer iets met hem te maken zou wilen hebben.
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:16:06 #222
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11796368
* nyphai vergeet de hele rechtzaak en geeft Abbadon een vluchtige kus op zijn wang
pi_11796479
pssst Dm
Briefje toeschuift
code:
Op maandag 14 juli 2003 21:34 schreef Faat het volgende:
[..]

Tuurlijk binkie 

Die jonge vrucht naast jou is vast een uitgewoonde oma die met cybersex 
net een meisje van 18 is 
----------------------------------

Asschen Sukar schreef:

Even checkt ..
sjit .. is ... dat ... kasper  

Lijkt me duidelijk dat de heer Kapser hier degene is die niet helemaal zuiver is

*zachtjes verlaat Assie de rechtzaal. Om bier te gaan drinken in PG

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:49:35 #224
54915 DM
pi_11797176
Edelachtbare aangezien beide partijen de liefdesbrieven niet helemaal kloppend vinden stel ik voor deze als bewijs nietig te verklaren.

Wel heb ik hier een overduidelijk bewijs van een anonieme getuige dat het Kasper was die niet goed bij zijn hoofd is om het zo maar even uit te drukken.

* Schuift briefje dat Asschen hem gegeven heeft richting TheScienceMan

dinsdag 15 juli 2003 @ 23:43:56 #225
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11798535
*Blij dat de DM zichzelf weer herstelt heeft in afwachting is van het antwoord van de rechter

*Ondertussen zwaar afgeleid wordt door een kussende Nyphai en Abbadon en zelf ook gedachten
de vrije loop laat gaan over komende nacht, in Villa Faat wacht haar clowntje immers op haar

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')