abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11798734
De Fok!eiland Rechtbank doet uitspraak in zaak met nummer 1643184-RB-59.

Na alle aanklachten en verweren gehoord te hebben, oordeelt de Fok!eiland Rechtbank onvoldoende bewezen bevonden dat de goede naam van de heer Kasper en het teruglopende aantal operaties door dezelfde heer Kasper puur en alleen veroorzaakt zijn door uitlatingen van mevrouw Faat, daar deze ook veroorzaakt kunnen zijn door het karakter en het imago van de heer Kasper.

Betreffende bewijsstuk A, de liefdesbrieven van mevrouw Faat aan de heer Kasper, acht de Fok!eiland Rechtbank deze als onvoldoende gemotiveerd, daar vermoedens geen zekerheid bieden.

Derhalve wijst de Fok!eiland Rechtbank de claim van de heer Kasper af.

Bij deze wijst de Fok!eiland Rechtbank beide partijen op de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen deze uitspraak bij de Fok!eiland Rechtbank. U kunt dit verzoek tot hoger beroep aan de Fok!eiland Rechtbank kenbaar maken door een e-mail te sturen naar fokeiland-rechtbank@legislator.com

Deze uitspraak is ook na te lezen op de website van de Fok!eiland Rechtbank.

Deze zitting verklaar ik hierbij tot gesloten.

woensdag 16 juli 2003 @ 00:04:53 #227
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_11798919
*blij opspringt en de DM kust, geweldig ik wist dat je het kon

* cheque uitschrijft van 50.000 fokeuro t.n.v. de zeehondjes en aan de DM overhandigt

Dit hadden we afgesproken meen ik?

Als er nog wat anders is dan hoor ik het wel, ik ga nu naar huis

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_11798971
Geachte edelachtbare The ScienceMan,

Ik hoop dat de stukken omtrent de zaken 9464813-RB-43 en 6435070-RB-61 u in goede orde bereikt hebben. De heer Faat heeft inmiddels op de hoogte gesteld van de op der hande zijnde zaak tegen hem.
Zijn Raadsman DM is ook in het bezit van dezelfde stukken.
U zult begrijpen, het OM staat te popelen om zijn eerste zaak af te handelen.

Het OM is nog bezig om nieuwe zaken te realiseren tegen de heer Chen en mevrouw VixenFromHell. Wij zijn afwachtende op advies van het Vasteland omtrent deze twee individuen. De heer Chen was daar al bekend en gezien het verzamelde bewijs van het Vasteland en Fok!eiland hopen wij binnen kort het dossier aan u te overhandigen.

Mogen wij ook hulde uitspreken over de methode, waarmee u rechtvaardig en feilloos recht gesproken heeft omtrent zaak 1643184-RB-59.
Het OM is verheugd te zien, dat het Eiland een vaardig rechter rijk is.

Hoogachtend,

SliderTPP
Officier van Justitie, OM departement Fok!Eiland

When does the hurting stop ? ...
pi_11799055
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:08 schreef SliderTPP het volgende:
Geachte edelachtbare The ScienceMan,

Ik hoop dat de stukken omtrent de zaken 9464813-RB-43 en 6435070-RB-61 u in goede orde bereikt hebben. De heer mevrouw Faat heeft inmiddels op de hoogte gesteld van de op der hande zijnde zaak tegen hem haar.
Zijn Haar Raadsman DM is ook in het bezit van dezelfde stukken.
U zult begrijpen, het OM staat te popelen om zijn eerste zaak af te handelen.

Het OM is nog bezig om nieuwe zaken te realiseren tegen de heer Chen en mevrouw VixenFromHell. Wij zijn afwachtende op advies van het Vasteland omtrent deze twee individuen. De heer Chen was daar al bekend en gezien het verzamelde bewijs van het Vasteland en Fok!eiland hopen wij binnen kort het dossier aan u te overhandigen.

Mogen wij ook hulde uitspreken over de methode, waarmee u rechtvaardig en feilloos recht gesproken heeft omtrent zaak 1643184-RB-59.
Het OM is verheugd te zien, dat het Eiland een vaardig rechter rijk is.

Hoogachtend,

SliderTPP
Officier van Justitie, OM departement Fok!Eiland

Geachte heer SliderTPP,

Allereerst dank voor uw complimenten omtrent zaak met nummer 1643184-RB-59.

Zou u mij, voor de goede orde, de dossiers betreffende zaken met nummers 9464813-RB-43 en 6435070-RB-6 via fokeiland-rechtbank@legislator.com kunnen doen toekomen?

Hoogachtend,

TheScienceMan
President Fok!eiland Rechtbank

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 16-07-2003 00:18]

pi_11799134
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:12 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

Geachte heer SliderTPP,

Allereerst dank voor uw complimenten omtrent zaak met nummer 1643184-RB-59.

Zou u mij, voor de goede orde, de dossiers betreffende zaken met nummers 9464813-RB-43 en 6435070-RB-6 via fokeiland-rechtbank@legislator.com kunnen doen toekomen?

Hoogachtend,

TheScienceMan

Geachte Edelachtbare TheScienceMan,

Uiteraard voldoe ik aan uw verzoek.
Mijn klerk zal de betreffende stukken afleveren bij de Rechtbank.

Hoogachtend,

SliderTPP
Officier van Justitie,
OM, departement Fok!Eiland

When does the hurting stop ? ...
pi_12293263
Goedenavond mijnheer, ik wil graag Xilantof voor het gerecht slepen na de demonstratie van hem bij het vliegveld, wat mij en de ME geld kostte. Deze aangerichte geldschade wil ik graag op desbetreffend persoon verhalen.

Met Vriendelijke Groeten,
Pekel, Voorzitter Fok!Vliegveld.

Hoi.
pi_12411279
Edelachtbare

Ik wil graag dat mijn nieuwe product verplicht moet worden, het is een knop dat verbinding maakt met het politie bureau dan kunnen wij gelijk daar naar toe gaan en de boel veilig weer te krijgen dit is handiger en veiliger handiger omdat we ze sneller kunnen oppakken en veiliger omdat we ze dan allemaal in het gevang kunnen stoppen en het niet meer hoeft te gebeuren

pi_12453318
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:56 schreef pekel het volgende:
Goedenavond mijnheer, ik wil graag Xilantof voor het gerecht slepen na de demonstratie van hem bij het vliegveld, wat mij en de ME geld kostte. Deze aangerichte geldschade wil ik graag op desbetreffend persoon verhalen.

Met Vriendelijke Groeten,
Pekel, Voorzitter Fok!Vliegveld.

Geachte heer Pekel,

De Fok!eiland Rechtbank zal de zaak in behandeling nemen. Uw zaak heeft nummer 4112694-RB-03. Hierbij verzoekt de Fok!eiland Rechtbank u een datum te geven waarop u de zaak mogelijk behandeld wilt hebben.

Hoogachtend,
TheScienceMan

pi_12453410
Geachte heer SliderTPP,

Betreffende zaken met nummers 9464813-RB-43 en 6435070-RB-61 verzoekt de Fok!eiland Rechtbank u enkele voorstellen te doen van data waarop het OM deze zaken behandeld wenst te zien.

Hoogachtend,

TheScienceMan

pi_12482259
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 19:01 schreef Guusie het volgende:
Edelachtbare

Ik wil graag dat mijn nieuwe product verplicht moet worden, het is een knop dat verbinding maakt met het politie bureau dan kunnen wij gelijk daar naar toe gaan en de boel veilig weer te krijgen dit is handiger en veiliger handiger omdat we ze sneller kunnen oppakken en veiliger omdat we ze dan allemaal in het gevang kunnen stoppen en het niet meer hoeft te gebeuren

Geachte heer Guusie,

Het verplicht stellen van een product op Fok!eiland gaat tegen de basis van dit eiland is. Derhalve kan de Fok!eiland Rechtbank uw apparaat niet verplicht stellen. U bent natuurlijk wel vrij om uw apparaat via de vrije markt aan de man te brengen.

Hoogachtend,

TheScienceMan
President Fok!eiland

pi_12626021
Edelachtbare ik zie op Uw internetsite dat de zaak van Xilantof eerder dient dan mijn zaak en die van dhr. Molz. Mijn zaak staat zelfs niet eens op de planning. Betekent dit dat mijn zaak geseponeert wordt?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_12635417
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Edelachtbare ik zie op Uw internetsite dat de zaak van Xilantof eerder dient dan mijn zaak en die van dhr. Molz. Mijn zaak staat zelfs niet eens op de planning. Betekent dit dat mijn zaak geseponeert wordt?
Geachte heer Karrel_Laaglawaai,

Dat de datum van uw zaak nog niet bekend is, noch op de website van de Fok!eiland Rechtbank staat vermeld, betekent niet dat de zaak geseponeerd wordt. Een seponatie van een zaak ligt bij de eiser. In uw geval is dat het OM. De website van de Fok!eiland Rechtbank zal derhalve aangepast worden.

Hoogachtend,
TheScienceMan

pi_12719641
--- BEGIN MEDEDELING ---

De Fok!eiland Rechtbank maakt de data van de nog openstaande zaken bekend.

• Zaak met nummer 9464813-RB-43, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, staat gepland op dinsdag 02 september 2003 om 13:00 uur.
  • Zaak met nummer 6435070-RB-61, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, staat gepland op dinsdag 02 september 2003 om 20:00 uur.
  • Zaak met nummer 4112694-RB-03, eiser: de heer pekel, verweerder: de heer Xilantof, staat gepland op donderdag 04 september om 13:00 uur.
  • Zaak met nummer 1038469-RB-05, eiser: OM, verweerders: de heren Molz en Karrel_Laaglawaai, staat gepland op donderdag 04 september 20:00 uur.

Verzoeken om andere data kunnen worden gedaan onder vermelding van zaaknummer via fokeiland-rechtbank@legislator.nl
Deze informatie is ook te vinden via de website van de Fok!eiland Rechtbank

--- EINDE MEDEDELING ---

pi_12722889
Aangezien ik een virus onder de leden heb die vrij zwaar is om te bestrijden zoek ik een advocaat die mij en Molz zou kunne verdedigen op 4 septmeber. Ik neem aan dat de heer Molz gewoon aanwezig is. Wie meld zich? Het een en ander is hier of in valla ORB te bespreken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_12727846
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aangezien ik een virus onder de leden heb die vrij zwaar is om te bestrijden zoek ik een advocaat die mij en Molz zou kunne verdedigen op 4 septmeber. Ik neem aan dat de heer Molz gewoon aanwezig is. Wie meld zich? Het een en ander is hier of in valla ORB te bespreken.
pi_12768037
--- BEGIN MEDEDELING ---
Betreft: Nieuwe datum zaken 6435070-RB-61 en 1038469-RB-05

Mededeling:

Zaak met nummer 6435070-RB-61, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, is verzet naar maandag 01 september 2003 om 20:00 uur.

Zaak met nummer 1038469-RB-05, eiser: OM, verweerders: de heren Molz en Karrel_Laaglawaai, is verzet naar vrijdag 05 september 13:00 uur.

Verzoeken om andere data kunnen worden gedaan onder vermelding van zaaknummer via fokeilandrechtbank@chello.nl
Deze informatie is ook te vinden via de website van de Fok!eiland Rechtbank
--- EINDE MEDEDELING ---

pi_12768102
--- BEGIN MEDEDELING ---
Betreft: Nieuwe mogelijkheid bereikbaarheid Fok!eiland Rechtbank

Mededeling:

Geachte heer, mevrouw,

Vanaf heden is de Fok!eiland Rechtbank ook te bereiken via
fokeilandrechtbank@chello.nl

Hier kunt u uw dossiers naartoe sturen, maar ook het OM kan haar dagvaardingen en dergelijke processtukken op deze wijze naar de Fok!eiland Rechtbank sturen.

Hoogachtend,
TheScienceMan
--- EINDE MEDEDELING ---

pi_12891263
--- BEGIN MEDEDELING ---
Zaak met nummer 6435070-RB-61, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, is verdaagd wegens niet aanwezigheid in de rechtbank van eiser en verweerster.

Zaak met nummer 9464813-RB-43, eiser: OM, verweerster: mevrouw Faat, is verdaagd wegens niet aanwezigheid in de rechtbank van eiser en verwerster.
--- EINDE MEDEDELING ---

dinsdag 2 september 2003 @ 13:33:16 #244
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12891593
Ik ben er hoor

Maaruh......als de eiser er niet is dan wordt de zaak toch wel geseponeerd?!

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:59:49 #245
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12895036
Nou weinig volk hier zeg

Faat gaat maar lekker onderuit zitten en eet ondertussen een broodje
in afwachting van de volgende rechtzaak

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 2 september 2003 @ 16:57:51 #246
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12896568
Goh nog steeds geen mensen

Faat gaat maar lekker liggen op de bank dan, leest nog wat verder en trekt een zak M&M's open

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_12898421
* TheScienceMan loopt routinematig ter inspectie de Rechtbank nog even rond en ziet in de rechtszaal Faat op een bank liggen.

Goedendag mevrouw Faat, waarom bent u hier? Uw zaak is verdaagd.

pi_12899428
DJ Vamp komt de rechtszaal binnen om effe rond te kijken en treft de Rechter himself en mevrouw Faat aan het praten.
DJ Vamp loopt de zaal maar weer uit.
  dinsdag 2 september 2003 @ 19:33:01 #249
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_12899862
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 18:28 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan loopt routinematig ter inspectie de Rechtbank nog even rond en ziet in de rechtszaal Faat op een bank liggen.

Goedendag mevrouw Faat, waarom bent u hier? Uw zaak is verdaagd.

Euh.......dat is toch die zaak van gisteren???

We hadden er vanavond toch weer eentje?

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_12900282
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:33 schreef Faat het volgende:

[..]

Euh.......dat is toch die zaak van gisteren???

We hadden er vanavond toch weer eentje?

Beide zaken zijn verdaagd. Mocht het OM op nog nader te bepalen data niet aanwezig zijn, dan worden de zaken geseponeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')