SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Misschien kom ik om 10 uur ofzo wel evenquote:
Pak dan Cola light jongen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef vandermar het volgende:
O, ik kom er nu wel aan, even wat cola inschenken.
Spelen die CPU mannetjes nog steeds zo bagger?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef OmniRocket het volgende:
clubs... alle spelers super veel moeite met bal controle.... terugspeel bal met een volley op de keep vanaf de middellijn kan de keeper ineens uit de lucht hooghouden
niet baggerder dan andere spelers. ze zouden ook beter moeten worden.. we zitten nu in divisie 7quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Spelen die CPU mannetjes nog steeds zo bagger?
Lekker al die gifstoffen.quote:
Pepsi light?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker al die gifstoffen.
Nee, Pepsi
Ik heb hetzelfde staan naast mn pcquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker al die gifstoffen.
Nee, Pepsi
Die van mij geeft gewoon aan dat die offline isquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan nog steeds niet op de webapp. Maximaal aantal bezoekers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
Hierbij presenteer ik het FutFok! Museum!
Alle belangrijke evenementen van deze topicreeks samengevat in enkele screenshots.
Met onder andere getamper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef TheFastOne het volgende:
Hierbij presenteer ik het FutFok! Museum!
Alle belangrijke evenementen van deze topicreeks samengevat in enkele screenshots.
Met onder andere getamper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Pino0-gallery, een waar icoon voor futtend fok, zijn krachtige woorden mogen nooit vergeten woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even DM'en voor toevoegingen bitte![]()
.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |