Bakkes jijquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een lapo van paul = een nieuw topic voor paul
= puinhoop
Waar is je aardappelhoofd?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajacied opent alle topics in VBL. Ken je plek.
[..]
ok in OUD vast niet.quote:
Dat wordt weer paaldansenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Staat weer een vrouw achter de bar.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is je aardappelhoofd?
OUDquote:
[..]
Neequote:
quote:
Hij neukt nu toch die visagiste?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Gijpie kan zo kiezen uit die vrouwtjes achter hem, zie ze lachen.
Ja vrouwen kijken alleen naar humor bij een man.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Gijpie kan zo kiezen uit die vrouwtjes achter hem, zie ze lachen.
komt weer een depressietje aan binnenkort, blaadjes vallen van de bomen en Gijpie kan daar niet tegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Is Gijp stoned ofzo? Hij lacht wel erg overdreven vandaag
Tiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Zit hiphop pinto's blanke broer achter Johan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Zit hiphop pinto's blanke broer achter Johan
Ja, verrassend aangezien Blind een back is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Deze jongen kan 100 x beter voetballen dan Dailey Blind![]()
Dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef -Willempie- het volgende:
Hoop mensen gesneuveld bij Liverpool, niet echt gepast
Cool, weet ik dat ik niks mis.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Poker is een serieuze sport daar
Pokerquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Poker is een serieuze sport daar
goed punt.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Damesvoetbal Alles buiten de randstad
Afschaffen
niets mis met scharende meisjes. helaas zijn ze meestal niet knap.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DamesvoetbalAlles in de randstad
Afschaffen
Enigzins jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
ligt maasdijk bij rotterdam ofzo?
Westland, met dank aan Wikipedia. Lekker dom hoofd en accent dat blondje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
ligt maasdijk bij rotterdam ofzo?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
Hij wordt gedold door een amateur. Eerste keer dat ik beelden van die wedstrijd zie. Wat een blamage zeg.
Een belg en een braziliaan in oranje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
De rijk en marcello en Dailey samen achterin in Oranje![]()
Nederlands elfalquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Manolev gaf een puntgave assist tegen Nederland
Tim De Rijk speelt nooit in de eredivisie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
De rijk en marcello en Dailey samen achterin in Oranje![]()
Enige goede assist uit zijn voetbalcarrière jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Manolev gaf een puntgave assist tegen Nederland
daarom weer geen kampioenschap dit jaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Alle verdedigers van PSV kunnen er gewoon geen reet van.
Behalve Willemsquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Jóh.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom weer geen kampioenschap dit jaar.
gaat gewoon naar twente.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gemeente Eindhoven geeft ze gewoon nog eens 30 miljoen euro zodat ze 3 verdedigers kunnen kopen en in 2014 zijn ze wel kampioenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is ie gelukkig een stuk minderquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toivonen was 2 jaar geleden vooral irritant
die verdediging is veel beter dan van psv ja.quote:
Zie maar wat je wil zien man.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu is ie gelukkig een stuk minder
v Bommel is gewoon nog een factor erger, daardoor lijkt het dat die kut Zweed minder irritant is.
Kromkamp - Salcido - Da Costa - Zonneveld was ook niet echt geweldig maar toen werden ze ook kampioen.quote:
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die verdediging is veel beter dan van psv ja.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
het middenveld van psv ik ook 10x niets.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kromkamp - Salcido - Da Costa - Zonneveld was ook niet echt geweldig maar toen werden ze ook kampioen.
oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kromkamp - Salcido - Da Costa - Zonneveld was ook niet echt geweldig maar toen werden ze ook kampioen.
dat was ook beroerd jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, van Bommel, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, allemaal VVV niveau.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het middenveld van psv ik ook 10x niets.
die van Ajax 15x niks dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het middenveld van psv ik ook 10x niets.
Individueel zijn ze wel goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, van Bommel, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, allemaal VVV niveau.
Individueel waren ze goed, PSV heeft die talenten om zeep geholpenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Individueel zijn ze wel goed.
Maar samen kunnen ze er geen reet van.
Strootman probeert alleen maar de billen te likken van Mark van Bommel.
Tuurlijk, als jij met je domheid te koop wil gaan lopen ben ik wel de laatste die je dat verbiedt.quote:
Niet teveel Derksen napraten. Is niet goed voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij met je domheid te koop wil gaan lopen ben ik wel de laatste die je dat verbiedt.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet teveel Derksen napraten. Is niet goed voor je.
Best wel idd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een discussie totaal uit zijn verband halen is nuttig voor een discussie ja
geplaatsd nog wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos is een eindbaas, kijk allemaal naar SdVfan op youtube
deze post mag ook in een sig geplaatsd worden.
Blok met Strootman en Mark van Bommel heeft dan ook geen zin. Gelukkig ziet Dick dat niet en is PSV nog slechterquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Individueel waren ze goed, PSV heeft die talenten om zeep geholpen
gerapporteerd voor reclame makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos is een eindbaas, kijk allemaal naar SdVfan op youtube
deze post mag ook in een sig geplaatsd worden.
hihaho.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik verspreek me. Allemaal even lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
Gelukkig blijf jij hier om het topic nog enig niveau te geven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik verspreek me. Allemaal even lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
Toegegeven, Dick heeft meer wedstrijden achter zijn naam staan als coach. Maar aan de andere kant, Ajacied422 heeft veel meer posts op het Fok! forum. Dat is dus uiteindelijk allemaal in balans, en zolang de resultaten van PSV tegen blijven vallen vind ik dat Ajacied422 een kans verdient.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het beter dan Advocaat. Waarom win jij geen UEFA cup?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Neuer is wel een goede spits, 2 goals.
Ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef Paul het volgende:
Gaan we het nog over Utreg - Ajax hebben? [ afbeelding ]
In Italië niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Stekel is veel slechter dan Sar
Dat kloptquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Stekel is veel slechter dan Sar
Ben je vandaag voor Ajax?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Zijn er zelfs beter op geworden met Tadic.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Evertjan het volgende:
Ola John daar heeft Twente echt grof geld mee verdient,
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Evertjan het volgende:
Ola John daar heeft Twente echt grof geld mee verdient,
Niet zo proceren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nadat m'n cluppie de punten meeneemt uit A'dam
De tijden zijn aangepastquote:De FIFA heeft veel kritiek gekregen op de aanvangstijdstippen van wedstrijden tijdens het WK voetbal 2014 in Brazilië. De duels beginnen om 13, 16 en 19 uur lokale tijd. In Nederland is het vijf uur later.
Midden op de dag zullen veel wedstrijden in Brazilië in tropische hitte gespeeld worden. DE FIFA bestrijdt dat de tijdstippen te maken hebben met tv-uitzendingen in West-Europa.
'Ik kan me niet eens voorstellen dat wij dit soort beslissingen laten afhangen van de televisie. De gezondheid van de spelers en de kwaliteit van het spel staan bij ons voorop', stelt Jerome Valcke, secretaris-generaal van de FIFA.
ME even schoon laten vegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:23 schreef Paul het volgende:
Eindelijk de Utrecht-supporters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paul en zn mede uitkeringstrekkersquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:23 schreef Paul het volgende:
Eindelijk de Utrecht-supporters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
provocerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |