abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117364140
Ik heb best wel veel vrouwen gehad, van relatie of scharrel maakt niet uit, alleen er is maar een die echt is blijf hangen bij me snapje, dat was de enige die ik echt een ring heb gekocht en echt waar ze ook was geholpen met alles, en de enige waar ik echt goeie herinneringen aan koester.

Bij de anderen meisjes ben ik ook wel is verliefd geweest maar meestal ging die verliefdheid niet heel diep ofzo weetje ik word eigenlijk moeilijk echt verliefd.

Ik ben voor die ene zelfs tijdje in Tilburg gaan wonen, een van de beste tijden van me leven geweest man, tilburg is wel hardere shit beter dan kaulo Zwolle, vooral de mensen vond ik wel beter daar, en haar ook echt, misschien is het dat ook wel, de meeste anderen meisjes heb ik uit me eigen woonplaats zwolle en die stad ken ik zo goed en als je daar met haar loop is heel andere sfeer tilburg enzo en dat kan wel komen dat ik haar mss extra mis dat ik ook die oude tijden in die stad mis buiten haar om.

eigenlijk is dat t enige meisje waar ik altijd nog aan denk elke dag, en soms op bepaalde momenten nog mis , was echt mijn eerste echt liefde man dat je echt zo verliefd ben dat je zelfs in auto ga kijken heb ik al ping van haar ontvangen en alles

hebben jullie dat ook, dat er 1 meisje in je geschiedenis is geweest waar je echt zo omin veel voor voelde dat die je helen leven bij je draag als herinnering en echte jeugdliefde, of hebben jullie dat bij meerdere meisjes, ik echt alleen maar bij die uit tilburg die anderen meisjes boeien me niks eigenlijk.

Ben wel benieuwd hoe bij anderen mensen dat is..
  vrijdag 28 september 2012 @ 19:36:15 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117364509
quote:
tilburg is wel hardere shit beter dan kaulo Zwolle
:')

Tilburg is na Almere en Zoetermeer de meest zaaddodende klotestad van Nederland.
Gourmetten of steengrillen?
pi_117364537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')

Tilburg is na Almere en Zoetermeer de meest zaaddodende klotestad van Nederland.
Niks mis met Zoetermeer..

[ Bericht 7% gewijzigd door Gulmez op 28-09-2012 19:42:29 ]
pi_117364556
maar nu ontopic
pi_117364976
wat die een gangbang wilde?
pi_117365418
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat die een gangbang wilde?
ja man ik heb veel lievere gehad maar toch is dat enige meisje die ik echt smoor op was je weet toch
pi_117365437
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja man ik heb veel lievere gehad maar toch is dat enige meisje die ik echt smoor op was je weet toch
ja man ik weet
pi_117365478
en hoe heette dat meisje?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_117365587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:
en hoe heette dat meisje?
kom je ook van tilburg
pi_117365756
Gulmez, laat je niet zo meeslepen in de reacties. Geen slowchat dus.
pi_117369979
Ik herken die shit mattie, fucked up!
pi_117371684
Ik denk soms nog terug aan mijn allereerste liefde, Benieuwd hoe t met hem gaat, maar zo verliefd als ik ben op mijn huidige vriend ben ik nog nooit geweest.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:20:23 #13
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117388314
Nooit verliefd worden komt me wel bekend voor jah. Eigenlijk in m'n hele leven nog maar 1 chick tegengekomen die ik echt supertof vond. Die had al een vriend...
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_117388616
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nooit verliefd worden komt me wel bekend voor jah. Eigenlijk in m'n hele leven nog maar 1 chick tegengekomen die ik echt supertof vond. Die had al een vriend...
Verliefdheid is altijd wel chill vind ik, elke keer op je mobiel kijken, of foto's van haar bekijken, ik mis dat ook wel man, ik heb het ook niet zo vaak dat gevoel, wel balen dat ze al een anderen had, maar komt goed je bent nog jong toch :P
pi_117389514
Ik heb er een, maar dat was de laatste... Dus wie weet blijkt het straks allemaal mee te vallen :)

Zou het wel bijzonder aangenaam vinden als ik nog eens zoiets zou kunnen hebben.

PS. Wel bekend allemaal wat je zegt, het leukste is het ook als ze ergens anders vandaan komt. Maakt het extra nieuw en leuk.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:07:39 #16
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_117389650
Ja ik heb er ook zo een, een hele speciale. We hadden dezelfde humor, ze was zeer aantrekkelijk en erg slim
Het is ondertussen al twee jaar geleden maar ze blijft door mn hoofd spoken.
Ik kijk nu nog altijd op straat of ik haar misschien zie.... of op mn telefoon of ik niet misschien een berichtje heb....
Hoop dat het ooit over gaat... :{
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:16:46 #17
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117389923
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:30 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Verliefdheid is altijd wel chill vind ik, elke keer op je mobiel kijken, of foto's van haar bekijken, ik mis dat ook wel man, ik heb het ook niet zo vaak dat gevoel, wel balen dat ze al een anderen had, maar komt goed je bent nog jong toch :P
Was wel echt zonde idd. Maarja, het is niet anders. Verliefdheid is het mooiste wat er is, als het wederzijds is. Ik weet nog hoe fucking blij ik was toen ik m'n eerste vriendin voor et eerst zoende.. :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_117390814
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Was wel echt zonde idd. Maarja, het is niet anders. Verliefdheid is het mooiste wat er is, als het wederzijds is. Ik weet nog hoe fucking blij ik was toen ik m'n eerste vriendin voor et eerst zoende.. :P
haha ja he, dat weet ik ook nog, ik was nog een kleine jongen erg verliefd op haar, en kreeg opeens een berichtje van haar dat ze snachts wakker werd met de vraag '' is dit nou echt gebeurd, heb ik hem nou echt gezoend :@ '' aaahh zo ontschuldig, maar zo'n goede tijden, _O_ !
pi_117390900
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:07 schreef Revanches het volgende:
Ja ik heb er ook zo een, een hele speciale. We hadden dezelfde humor, ze was zeer aantrekkelijk en erg slim
Het is ondertussen al twee jaar geleden maar ze blijft door mn hoofd spoken.
Ik kijk nu nog altijd op straat of ik haar misschien zie.... of op mn telefoon of ik niet misschien een berichtje heb....
Hoop dat het ooit over gaat... :{
Ken ik wel! maar soms denk ik, ja eigenlijk moeten we blij zijn dat we zo'n mooie tijd hebben gehad, met een meisje waar je zo verliefd op was , zoiets koester je je hele leven, en als je later 40 bent, en je denkt aan je jeugdliefde, denk je aan de momenten met haar, en dat is eigenlijk ook weer heel mooi eraan
pi_117390987
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ken ik wel! maar soms denk ik, ja eigenlijk moeten we blij zijn dat we zo'n mooie tijd hebben gehad, met een meisje waar je zo verliefd op was , zoiets koester je je hele leven, en als je later 40 bent, en je denkt aan je jeugdliefde, denk je aan de momenten met haar, en dat is eigenlijk ook weer heel mooi eraan
Buiten dat... Je leert ervan.

Ik wel in elk geval. Over mezelf (niet allemaal even leuke lessen :@ ), maar vooral ook over wat ik zoek in een vrouw. En wat niet :P

Wat ik persoonlijk het leukste vind aan m'n ex is dat ze de eerste is die ik echt puur om de persoon een warm hart toedraag. Los van alle conflicten, los van onze relatie, etc,
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117396277
Ik heb nooit echte (wederzijdse) liefde gekend.
pi_117418796
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb nooit echte (wederzijdse) liefde gekend.
I feel you pain bro :'(
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 30 september 2012 @ 12:57:42 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_117420103
Verliefd zijn is alleen maar leuk als het beantwoord wordt. Een onbeantwoorde verliefheid is echt niet leuk :(
pi_117452413
Liefde kan heerlijk zijn. Maar zelfs een jaar na de breuk voelt het nog steeds verschrikkelijk.
Ik heb het vooral met dingen met een bepaalde associatie, dat ene liedje/serie/rokje etc.

Toch eindelijk weer eens geprobeerd en gaat weer aardig :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')