quote:tilburg is wel hardere shit beter dan kaulo Zwolle
Niks mis met Zoetermeer..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tilburg is na Almere en Zoetermeer de meest zaaddodende klotestad van Nederland.
ja man ik heb veel lievere gehad maar toch is dat enige meisje die ik echt smoor op was je weet tochquote:
ja man ik weetquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man ik heb veel lievere gehad maar toch is dat enige meisje die ik echt smoor op was je weet toch
Verliefdheid is altijd wel chill vind ik, elke keer op je mobiel kijken, of foto's van haar bekijken, ik mis dat ook wel man, ik heb het ook niet zo vaak dat gevoel, wel balen dat ze al een anderen had, maar komt goed je bent nog jong tochquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nooit verliefd worden komt me wel bekend voor jah. Eigenlijk in m'n hele leven nog maar 1 chick tegengekomen die ik echt supertof vond. Die had al een vriend...
Was wel echt zonde idd. Maarja, het is niet anders. Verliefdheid is het mooiste wat er is, als het wederzijds is. Ik weet nog hoe fucking blij ik was toen ik m'n eerste vriendin voor et eerst zoende..quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Verliefdheid is altijd wel chill vind ik, elke keer op je mobiel kijken, of foto's van haar bekijken, ik mis dat ook wel man, ik heb het ook niet zo vaak dat gevoel, wel balen dat ze al een anderen had, maar komt goed je bent nog jong toch
haha ja he, dat weet ik ook nog, ik was nog een kleine jongen erg verliefd op haar, en kreeg opeens een berichtje van haar dat ze snachts wakker werd met de vraag '' is dit nou echt gebeurd, heb ik hem nou echt gezoendquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Was wel echt zonde idd. Maarja, het is niet anders. Verliefdheid is het mooiste wat er is, als het wederzijds is. Ik weet nog hoe fucking blij ik was toen ik m'n eerste vriendin voor et eerst zoende..
Ken ik wel! maar soms denk ik, ja eigenlijk moeten we blij zijn dat we zo'n mooie tijd hebben gehad, met een meisje waar je zo verliefd op was , zoiets koester je je hele leven, en als je later 40 bent, en je denkt aan je jeugdliefde, denk je aan de momenten met haar, en dat is eigenlijk ook weer heel mooi eraanquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:07 schreef Revanches het volgende:
Ja ik heb er ook zo een, een hele speciale. We hadden dezelfde humor, ze was zeer aantrekkelijk en erg slim
Het is ondertussen al twee jaar geleden maar ze blijft door mn hoofd spoken.
Ik kijk nu nog altijd op straat of ik haar misschien zie.... of op mn telefoon of ik niet misschien een berichtje heb....
Hoop dat het ooit over gaat...
Buiten dat... Je leert ervan.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:46 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ken ik wel! maar soms denk ik, ja eigenlijk moeten we blij zijn dat we zo'n mooie tijd hebben gehad, met een meisje waar je zo verliefd op was , zoiets koester je je hele leven, en als je later 40 bent, en je denkt aan je jeugdliefde, denk je aan de momenten met haar, en dat is eigenlijk ook weer heel mooi eraan
I feel you pain broquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb nooit echte (wederzijdse) liefde gekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |