SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk hoe social media werkt, wat voor impact (psychologisch, cultureel, noem maar op) social media heeft op de maatschappij, hoe social media een nieuwe manier is om te marketen en impulsaankopen te stimuleren en dat social media ervoor zorgt dat informatie sneller de wereld rond gaat met diens gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Wat staat er allemaal in die boeken dan?
Nah.. vaak worden dat soort mensen intercedenten bij uitzendbureaus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, een pretstudie dus. Ach ja, zo zijn er veel. Kan ze dadelijk mooi met haar hbo papiertje solliciteren naar een functie achter de kassa bij de plaatselijke buurtsuper.
Haha grappig man je hebt je helemaal aangepast aan het niveau hier zie ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, een pretstudie dus. Ach ja, zo zijn er veel. Kan ze dadelijk mooi met haar hbo papiertje solliciteren naar een functie achter de kassa bij de plaatselijke buurtsuper.
Jammer genoeg is het wel de realiteit. Wat kun je nou worden met zo'n studie? Je weet alles over social media, nou, nou. Ze zullen vast wel in de rij staan voor je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha grappig man je hebt je helemaal aangepast aan het niveau hier zie ik
Ja of een andere beroepsveld. Natuurlijk was het onder het mom van een grapje maar het is wel schandalig dat er tegenwoordig een hoop hbo opleidingen zijn (overigens geldt hetzelfde voor het wo) dat gewoon van beroerd niveau is maar slechts 'leuk' is. Die studenten krijgen een prachtige voorlichting om uiteindelijk te eindigen met een papiertje dat slechts geschikt is om een keertje de haard mee aan te steken. Erg zuur als je daar 4 jaar van je leven in hebt gestoken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Nah.. vaak worden dat soort mensen intercedenten bij uitzendbureaus.
Ik doe die opleiding niet hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:34 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het wel de realiteit. Wat kun je nou worden met zo'n studie? Je weet alles over social media, nou, nou. Ze zullen vast wel in de rij staan voor je.
Nou ja zeg. Het is vrijdagavond en ik maak ook een keer een olijke opmerking. Tjonge.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik doe die opleiding niet hoor
Maar het ging meer over die posts van frank, eerst sloeg het nog ergens op nu praat ie lekker mee met de pubers
Misschien is dat wel onvermijdelijk als je elke dag de hele dag in klb bent
Nee gaat niet over deze opmerking alleen, en het boeit me eigenlijk niet eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Het is vrijdagavond en ik maak ook een keer een olijke opmerking. Tjonge.
Nee weet ik, misschien had ik daar beter 'men' van kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik doe die opleiding niet hoor
Maar het ging meer over die posts van frank, eerst sloeg het nog ergens op nu praat ie lekker mee met de pubers
Misschien is dat wel onvermijdelijk als je elke dag de hele dag in klb bent
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef Gengar het volgende:
Zusje zit in het derde jaar van een of andere media opleiding ( of communicatie, informatie studie, geen id)...
Hoewel die studies niet bepaald bekend staan om hun moeilijkheidsgraad, zou je in het derde jaar bij elke erkende HBO toch wel enig niveau verwachten..
Mn zusje moest voor het eerste semester boeken bestellen, en deed dit bij bol.com. Kom ik een dag later thuis, ligt er dit op tafel:
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Met een factuur van Bol.com ernaast.
Klacht: Zij krijgt straks dus een hbo diploma door dit soort onzinnige boeken te lezen die ieder willekeurig persoon bij elke bookstore kan kopen om voor de ''fun'' te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tijdens de diploma-uitreiking is hettoekomstperspectief.
My love for you is ticking clock, Berserker
Sorry, reageerde een beetje overtrokkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Het is vrijdagavond en ik maak ook een keer een olijke opmerking. Tjonge.
Hebben we allemaal weleensquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sorry, reageerde een beetje overtrokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |