SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
Oh godquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
HALLO VRIENDIN VAN SNOW IK BEN WP EN JE MOET UITKIJKEN VOOR P_Z HIJ HEEFT ALLEMAAL SOA'S
Veel hier is voor de grap.. maar dit geloof ik welquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
HALLO VRIENDIN VAN SNOW IK BEN WP EN JE MOET UITKIJKEN VOOR P_Z HIJ HEEFT ALLEMAAL SOA'S
Bij vrouwen moet je direct zijn..quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon hoi zeggen kan toch ook stelletje autisten.
neequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
HALLO VRIENDIN VAN SNOW WANNEER GAAN WE SCHUREN IN DE RADSTAKE DAN?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 17:17:39 ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Hoi vriendin van Snow, alles goed? Lekker weekend?Nog plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaaa man, maybe zie ik jullie nog hehhehehehequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Vriendin van Snow weet je het al van morgen/
Die meet dan ook iemand anders maar misschien wel als dat niet kan en ze een beetje bekend is hier.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Komt die vriendin ook mee naar de meet?
Aan de thumbnail te zien is het sceneplebcore dus ik ga mijn Radiohead niet onderbreken ok.quote:
Dan nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aan de thumbnail te zien is het sceneplebcore dus ik ga mijn Radiohead niet onderbreken ok.
omg mensen zien die ik niet ken mijn autismequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
jaaa man, maybe zie ik jullie nog hehhehehehe
HYPOOOOOquote:
somsquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
Vriendin van snow, rook jij net als snow ook welleens een stickie?
Stelletje autostien hierquote:
nog lekkerderquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:25 schreef Plastic_zak het volgende:
vriendin van snow ben je net zo lekker als snow?
Nodig der maar uit in dit topic danquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die meet dan ook iemand anders maar misschien wel als dat niet kan en ze een beetje bekend is hier.![]()
![]()
Ik toch niet hoop ik?quote:
Zegt de emoseksuele belgquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zegt degene die de hele dag plebcore luistert
ook tegen jou?quote:
watquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
Hahaha ze vindt PZ lijken op de avatar![]()
Dat zou wat zijn als je die aantrekkelijk vindquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zegt degene die de hele dag plebcore luistert
?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:27 schreef Snowbells het volgende:
heb je die nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We moeten lachendie ene foto met sv weetjewel
vrouwenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverga ik mn hond uitlaten, een Jack Russell. Staan er allemaal Marokkanen in mn straat, loop ik langs. Roept er 1: die wil ik ook wel voor je uitlaten hoor! Chihuahua toch??
_
Djoek zequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverga ik mn hond uitlaten, een Jack Russell. Staan er allemaal Marokkanen in mn straat, loop ik langs. Roept er 1: die wil ik ook wel voor je uitlaten hoor! Chihuahua toch??
_
Marokkanen staan niet bekend om hun intelligentie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
_
Marokkanen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
_
Slechtste openingszin ooitquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
_
Oooh jawelquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt toch niet die halfnaakte pics laten zien he?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar jongetjes.
mannenquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen riep er 1 vanuit het huis: tegen wie praten jullie? Ja de buurvrouw!
Hup, kwamen er nog 5 jongens naar buiten. HOI BUURVROUW!
Ik ga maar een andere weg terug
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen riep er 1 vanuit het huis: tegen wie praten jullie? Ja de buurvrouw!
Hup, kwamen er nog 5 jongens naar buiten. HOI BUURVROUW!
Ik ga maar een andere weg terug
Ik?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
manneninderdaad
en enkele vrouwen ook
mah niggahquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
manneninderdaad
en enkele vrouwen ook
alhoewel ik je niet goed ken vind ik je toch wel okéquote:
Ik ben al gekomen in mijn onderbroekje toen ik natte poes lasquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
Als ik water over de poes gooi is de poes nat dan is het een natte poes![]()
![]()
Prachtig compliment, dank je wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alhoewel ik je niet goed ken vind ik je toch wel oké
ik sta dan ook bekend om mijn complimenteuze opmerkingenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Prachtig compliment, dank je wel.
Sorry, ik reageer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
uft ik moet je wat vertellen reageer dan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dimens noemde een wigger die naar metal luisterde omdat ik jouw pet op had op de meet![]()
Jij snapt hetquote:
Ik heel ergquote:
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heel ergwist hij dat het mij pet was?
Oké!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij.
Lief zijn.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan mij.
Lief zijn.
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebbenquote:
Nee...quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebben
ik ben toch omgekeerde bounty smaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohdan nog
wigger ook echt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben toch omgekeerde bounty sma
Ahhhhquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:46 schreef Snowbells het volgende:
Miespoes gaat waarschijnlijk mee jou van het station afhalen Happy
Ben ik altijdquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef gogosweden het volgende:
zo, wie zitten er hier al aan het bier?
Vanavond pas.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:47 schreef gogosweden het volgende:
zo, wie zitten er hier al aan het bier?
IK KEN AL JULLIE MENSEN NIETquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mogen intro en ik ook mee heppie van station halen?
Ga dat dan doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben ik altijd
Af en toe
soms
vrij weinig
vanavond ga ik aan de vodkaquote:
Als mijn ouders me niet de hele tijd in de gaten hielden wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet oud genoeg, /care
Zal ik doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga dat dan doen
IK BEN OOK ALTIJD LIEF TEGEN JOU
suc7 hahaquote:
Is ''Mijn lievv'' wel beter dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn liefwat een walgelijke uitspraak
geeftniet kusquote:
quote:
ja, 13e zien we elkaar weer toktok?quote:
Dan kom ik je troosten en raak je alleen maar meer van slagquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geeftniet kus
13e zien we elkaar en ga ik vervolgens autistisch in een hoekje huilen
wie weetquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja, 13e zien we elkaar weer toktok?
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is ''Mijn lievv'' wel beter dan?
Ahhhhquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan kom ik je troosten en raak je alleen maar meer van slag
Omg ik had dit nog niet eens gelezenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AhhhhWanneer ik OV/DV/Biesj/Krul/iel heb afgezet ga ik wel op de vloer van de auto liggen
Ja doe maar wel want Flip zou ook wel willen meerijden en het is nu helemaal vol, mocht er iemand niet meegaan kan zij toch meequote:
Ik vond het al apart dat je niet gequote hebtquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg ik had dit nog niet eens gelezen
Dit, heb het even ge PR hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn liefwat een walgelijke uitspraak
Doe ik de deur op slotquote:
Bedankt, dat ik daar zelf niet aan dacht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit, heb het even ge PR hoor
Oke, oke, ik laat je wel gewoon met rustquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oke, oke, ik laat je wel gewoon met rust
Voorstellen doen we wel meteen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
is al goed
Later die avond wanneer ik wat meer losgekomen ben
Misschien dat ik je dan durf aan te kijken
Is goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voorstellen doen we wel meteen hoor
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
Uft als als intro irritant doet mag ik hem dan in de vijver pleuren
quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goedzo autistisch ben ik denk ik ook weer niet
Jahoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Als ik er iemand vervelend tegen mij doet, pleur je die er dan ook gelijk in?
lobi terug gquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef Plastic_zak het volgende:
behac baasbi kho hou vna jou _PO-
I want to be a little girl~quote:
politie politiequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef Plastic_zak het volgende:
pLOPPERDEPLOPPOLOP BIEER EN TIETNE
lukte het? deed er best lang overquote:
eetse en spreek je snelquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:06 schreef 2Happy4U het volgende:
tijd om te eten xoxoxox lafjoe skatties (K) (L) :hearteyes:
eet smakelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:06 schreef 2Happy4U het volgende:
tijd om te eten xoxoxox lafjoe skatties (K) (L) :hearteyes:
jamanquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lukte het? deed er best lang over
Dat is toch DD in het Fins?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
gaygaysweden was Kalle Anka op de wc aan het lezen
Maar toch ben je er dan. Verander je naam in Paradox.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Bietsj.
Eigenlijk ben ik er niet
Nee. Ik ben er wel maar het lijkt alsof ik er niet ben. Ik ben een ninja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar toch ben je er dan. Verander je naam in Paradox.
Dit is gewoon 100% te begrijpen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
hej gogo sverige, du är verkligen en homosexuell
Zeker eentje uit de vuurstadquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Ik ben er wel maar het lijkt alsof ik er niet ben. Ik ben een ninja.![]()
![]()
beetjequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:10 schreef Hypocriet het volgende:
Heeft iemand hier verstand van powerpoint?![]()
youtube linkje erin zetten zonder dat ik de link ziequote:
Rechtermuisklik op de link en dan edit hyperlink, boven aan staat dan text do display ( of iets soortgelijks in het nederlandsquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
youtube linkje erin zetten zonder dat ik de link zie
maakt niet uit of er dan de titel van het filmpje oid staat, maar ik wil de link niet zien
Weet iemand dat?ik voel me dom
Gevondenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rechtermuisklik op de link en dan edit hyperlink, boven aan staat dan text do display ( of iets soortgelijks in het nederlands) en dan kun je daar neerzetten wat je wil
Hihi Alsjebliefdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gevonden
Bedankt.Je bent een held
Dank jequote:
JE BENT JONG EN JE WIL WAT HEquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Naar Doetinchem reizen is 3 uur en 15 / 30 minuten
IK WIL SNOW/POESquote:
vriendin van Snowquote:
ik heb aan 1 niet genoegquote:
Ik deel mijn liefde altijdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme snow niet alle liefde voor haar alleen.![]()
![]()
Seksgod Peter jaquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Moet je veel mensen van je afslaan als je buiten komt?
Ja dat zeg ik ook altijd tegen mijzelfquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei. Moet je veel mensen van je afslaan als je buiten komt?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]die naam was ik bijna vergeten
Ik ben mobiel, wil je hem DMen? Dan luister ik na het koken er even naar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flips luister dit eens, is best aardig
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd tegen mijzelf
Hoe was het?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben weer terug van mn eerste rijles
Leukquote:
Heb je de groeten gedaan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben weer terug van mn eerste rijles
Volgens hem ben ik beter dan de normale beginnelingquote:
Bazinquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens hem ben ik beter dan de normale beginneling
Niiiceequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pz die vraagt of ik nog boos benquote:
Maar hij is niet dronken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pz die vraagt of ik nog boos benin een onmogelijke dronken zin uiteraard
hij is een beetje apartquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Pz vraagt me altijd wanneer ik Dientje ga zoenen
Mallerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij kan niet bouwen gekke flips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |