Snap hetquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zag ik haar gewoon naakt voor me
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat begrijpelijk?quote:
Dirty mindquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog wel vermanend toegesproken hè? "En wat vind je nu zelf dat je hiervan geleerd hebt?"quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ze wou per se deepthroat ik waarschuwde nog. Maar luisteren ho maar.
Tuurlijk "als ik zeg alleen de kop likken dan moet je ook alleen dat doen mens"quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt haar toch nog wel vermanend toegesproken hè? "En wat vind je nu zelf dat je hiervan geleerd hebt?"
Amaai, dus je hebt niet middels probleemgestuurde vragen haar zelf te fout laten inzien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk "als ik zeg alleen de kop likken dan moet je ook alleen dat doen mens"
Ze heeft haar lesje geleerd voor de volgende keer.
Ik denk dat ze dat na het volkotsen van de wokpan wel doorhad waar het fout ging.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, dus je hebt niet middels probleemgestuurde vragen haar zelf te fout laten inzien?
Ok dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zometeen fietsen en een vriend helpen om torchlight 2 goed online te kunnen spelen. Blijkbaar mist ie inloggegevens ofzo. Wou dit gewoon even met jullie delen
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil wel meer vertellen als mensen het boeiend vinden..
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!
Ja dat is ook wel een erg interessant onderdeel ervan ja klopt. Het gaat niet alleen om het fietsen an sich maar de ervaring en de sfeer eromheen maken dat het echt een fietstocht wordt. Als ik je de details vertel krijg je kippenvelquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral het deel over fietsen vond ik interessant!
Ik denk je stadje in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit? Waar is alle plezier en gein?
Kaneel ik ben een lekkere chick tegengekomen op mijn, mind was blown.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dit? Waar is alle plezier en gein?
Dat is vroeg.quote:
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Kaneel ik ben een lekkere chick tegengekomen op mijn, mind was blown.
Haar naam begon zeker met een M.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Dan is het sowieso een tof wijf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
[..]
Vertel me er meer over. Hoe was ze? Hoe was haar buik? Haar haar?
Ik ben een meisje tegengekomen op werk waarmee ik een tijdje over Marvel heb staan praten. Ze leek een beetje op C_M, maar dan in een Nirvana shirt.
Ik weet haar naam niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haar naam begon zeker met een M.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan is het sowieso een tof wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |