Ja slecht natuurlijk. Ik heb net wat gewinkeld en dan kom je er altijd weer berooider uit dan gehoopt. Daarbij heb ik nog een aantal dingen niet maar ik ben wel blij met mijn uitgeprinte papiertjes.quote:
xplainquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja slecht natuurlijk. Ik heb net wat gewinkeld en dan kom je er altijd weer berooider uit dan gehoopt. Daarbij heb ik nog een aantal dingen niet maar ik ben wel blij met mijn uitgeprinte papiertjes.
Whehe gaaf ding.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Mijn collega's gaan me haten.
Wowquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, dat maakt echt een takke herrie, maar is wel gaaf!quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Watertornado het volgende:
Hebb0n!
Deze moet je dan hebben als backup klokquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, dat maakt echt een takke herrie, maar is wel gaaf!
Die is ook echt tofquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze moet je dan hebben als backup klok
WTF :|quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn VLOG kusjesssssssssss
HELDquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn VLOG kusjesssssssssss
Minder vloekenquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik moet nog wel aan mijn engels werken hihi
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey ik vloek geen een keerS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |