ahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
een oud, goedkoop ding. logic 3 staat erop. werkt perfect.
zoeken!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
zijn er ook tablets met meerdere (mini-)USB aansluitingen?
http://www.pandawill.com/(...)p-silver-p52305.htmlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als iemand het weet hoef ik niet te zoeken
Lijkt me niet aan de kabel te liggen. Vast een instelling op je tablet of tv/monitor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Laatst een mini-HDMI naar HDMI kabel besteld, en die op de TV aangesloten en lijkt allemaal goed te werken. Alleen het geluid krijg ik niet via de HDMI maar misschien dat ik daar wat vergeet ofzo.
Het mooie van Android tablets!quote:Ook een OTG USB kabeltje besteld, en sta echt versteld van de dingen die werken! Ik de volgende apparaten geprobeerd, en die kon ik probleemloos verbinden en bewerken:
-digitale camera
-muis
-toetsenbord
-externe harde schijf van 1 tb
-mobiele telefoon
-USB stick
- SD kaart houder
Echt verbazingwekkend hoeveel er al ondersteund werd. Heb alleen geen USB hub, ben benieuw of dat werkt.
Bedankt Eleganza en RobertNL!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bah nee! nog liever een A10 dan een A13 processor van Allwinner! Daarnaast is de batterij van gelinkte tabs niet om over naar huis te schrijven.
[..]
Wat is je budget? en ben je bereid om hem uit China te halen?
Zelf zou ik in de 7'' kant dan aanraden op een Cube mini of Ainol novo Fire/Crystal.
De A13 processor van het merk Allwinner is echt niet iets wat je wil hebben. Dan kan je nog beter de voorganger dan van hebben (de A10).
Als je even laat weten wat je budget is kunnen we je verder helpen!
Die tablet is te langzaam,kan beter 1tje nemen met Rockchip rk3006quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Tinusje88 het volgende:
[..]
Bedankt Eleganza en RobertNL!
ik had deze sites er inderdaad even als voorbeeld bij, want wil hem uit china laten komen inderdaad.
Mijn budget is 75 euro (niet heel veel dus), maar wil er puur alleen op skypen, misschien een keer een filmpje kijken, en een beetje surfen. Inderdaad wel 7".
ik heb deze tablet ook nog gevonden:
http://www.aliexpress.com(...)06316_598141645.html
Bedankt dat jullie me verder willen helpen:D
Iets boven budget maar zeer goed:quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Tinusje88 het volgende:
[..]
ik had deze sites er inderdaad even als voorbeeld bij, want wil hem uit china laten komen inderdaad.
Mijn budget is 75 euro (niet heel veel dus), maar wil er puur alleen op skypen, misschien een keer een filmpje kijken, en een beetje surfen. Inderdaad wel 7".
Voor die prijs wil ik je best mijn A7HD (review hier) opsturen, die ligt hier stof te happen, daar ik een Aurora II en Fire heb.quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:28 schreef Tinusje88 het volgende:
[..]
RobertNL: bedankt voor je hulp! de crystal wordt me wel echt te duur helaas (nog altijd geen geld voor tablet maar kan er helaas niet meer geld voor vrij maken).quote:Iets boven budget maar zeer goed:
http://www.buyincoins.com(...)n-product-19284.html
Zelf zou ik zeker voor een dual-core gaan, vooral voor de dingen die je opnoemt skype en internet is het wel fijn om iets meer power te hebben. Sites laden sneller en de beelden bij skype lopen wat vloeiender.
Daarnaast heb je een betere batterij dan bij de tablets die iets goedkoper zijn!
Zal morgen 1 van de aliexpess sellers eens vragen of ze niet nog een vergeten elf II in stock hebben voor een nette prijs. Die zal (indien aanwezig) vast rond de 100 dollar uit moeten kunnen komen.
Processor:
- Rockchip 3066 / RK3066 (Aanbevolen)
- AM-logic 8726-MX (Aanbevolen)
- Allwinner A10 - budget tablet
- Cortex A9 (soort) processor - (afhankelijk van soort, meesten zijn single-core niet super).
- Allwinner A13 (Niet kopen)
RAM
- 1 GB (Aanbevolen / minimum)
Als je aan de hand van bovenstaande zoekt moet je zelf alweer iets meer kunnen vinden(in het lagere budget). Als je iets hebt gevonden dan zien we het wel
!
Ziet er goed uit! Verder geen ervaring met de firmware van deze Onda. Maar de specs zien er voor die prijs meer dan prima uit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef Tinusje88 het volgende:
[..]
RobertNL: bedankt voor je hulp! de crystal wordt me wel echt te duur helaas (nog altijd geen geld voor tablet maar kan er helaas niet meer geld voor vrij maken).
Na je opmerkingen heb ik weer even gezocht, en komt dit als goedkoopste eruit met de specs die je gaf -> http://www.aliexpress.com(...)-5GHz/631998692.html
Shiz: Bedankt voor het aanbod, maar als hij moeilijker op openbare wifi draait is hij voor mij ook niet geschikt want wil hem meenemen als k een half jaar/jaar ga reizen.. Zal dus ook vooral op gedeelde wifi zitten
Grappig, daar heb ik de mijne ook voor gekocht. Had eerst een netbookje, maar qua performace/gewicht is een tablet zeker weten beten. Nu nog een paar USB stikkies regelen en eventueel zo'n oprolbaar toetsenbord regelen en je hebt alles wat je nodig hebt voor een langere tijd!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:03 schreef Tinusje88 het volgende:
[..]
RobertNL: bedankt voor je hulp! de crystal wordt me wel echt te duur helaas (nog altijd geen geld voor tablet maar kan er helaas niet meer geld voor vrij maken).
Na je opmerkingen heb ik weer even gezocht, en komt dit als goedkoopste eruit met de specs die je gaf -> http://www.aliexpress.com(...)-5GHz/631998692.html
Shiz: Bedankt voor het aanbod, maar als hij moeilijker op openbare wifi draait is hij voor mij ook niet geschikt want wil hem meenemen als k een half jaar/jaar ga reizen.. Zal dus ook vooral op gedeelde wifi zitten
Keyboard leather case is goedkoopquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Grappig, daar heb ik de mijne ook voor gekocht. Had eerst een netbookje, maar qua performace/gewicht is een tablet zeker weten beten. Nu nog een paar USB stikkies regelen en eventueel zo'n oprolbaar toetsenbord regelen en je hebt alles wat je nodig hebt voor een langere tijd!
Die van mij ook (inclusief aangevraagde tracking)quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Lol, m'n 62,99 usd HP Claimpad is onderweg.
Ben benieuwd of 'ie daadwerkelijk aan gaat komen.Zou toch een stunt zijn...
Bij mij werkt de DHL tracking nummer nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef shiznuts het volgende:
Lol, m'n 62,99 usd HP Claimpad is onderweg.
Ben benieuwd of 'ie daadwerkelijk aan gaat komen.Zou toch een stunt zijn...
Oh wauw dat is een goeie deal! Hebben jullie goeie ervaringen met pandawill?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef Ian8 het volgende:
Iemand een idee voor een toetsenbord hoes die ook beschermd?
Ik kan alleen zulke dingen vinden.
Verder nog iemand ervaring met zoiets?
@Tinusje88
http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=wednesday
Mischien die in de gaten houden?
ben ook erg tevreden met die van mij. alleen wifi is nog weleens problematischquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:53 schreef Joene94 het volgende:
Van onze vrienden van prijzenengelen, een Ainol Novo7 Tornados gekocht voor het mooie kleine prijsje van ¤60,-.
Ja, een leuke tablet, ware het niet dat de batterij niet werkt dus ik ben maar alvast gaan mailen met Priceangels. Via USB doet hij het trouwens prima, even een firmware erop gezet die al die chinese bende verwijderd en dan heb je een prima tablet voor het geld. Dus een redelijke aanrader voor de centjes tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |