abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:27:37 #76
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117568798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Ian8 het volgende:
@eleganza

Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)

Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.

Alvast bedankt.

(Jij ook bedankt Shiznuts)

103 euro is een goeie deal, maar let wel op dat je de Aurora II/2! bestelt! Mondjesmaat worden er ook nog oude aurora (1)'s verkocht, en die zijn qua specs net wat minder. Heb zelf 3wk geleden de aurora II met china shipping (guhhhh) besteld voor 94 euro. (117dollar bij buyincoins)

Met HD scherm kom je dus bij de flame/fire/whatever hij nu weer heet uit, maar die heeft dus nog wat problemen. Verwacht overigens dat dat wel wordt opgelost, maar hoe, en wanneer, alleen de tijd kan ons dat leren.

Heb morgen nog evt wel tijd om een mini video reviewtje van mn auroraatje te maken, liefhebbers? 8)7
Koekje d'r bij?
pi_117568934
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Waarom? Seller heeft een goede reputatie.......mooie prijs: lijkt mij niet slecht hoor!
Maar wel véél goedkoper dan een gangbare prijs (zo'n $200) Dezelfde verkoper biedt ook harde schijven (¤100 goedkoper dan gangbaar) en Android sticks ($20 lager) aan voor véél lagere prijzen dan gangbaar.

Gelukkig geniet je op Ebay paypal bescherming dus voor de gein heb ik er een gekocht. Mocht ik na 44 dagen niets zien; paypal claim.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Kan prima, draait alleen geen Android he!
is qua prijs prima, en er is ook nog android op te flashen via CM9 zie hier: http://liliputing.com/201(...)u-to-hps-tablet.html - miss ga ik deze ook nog voor mezelf bestellen, tis qua specs wel aardig, met bluetooth.
Gelukkig zeg je het zelf; er is Android ICS/Jelly Bean op te zetten; weliswaar werkt niet alles dan. Maar wel dual boot dus je draait zowel Android als WebOS erop.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:36:32 #78
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117569419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar wel véél goedkoper dan een gangbare prijs (zo'n $200) Dezelfde verkoper biedt ook harde schijven (¤100 goedkoper dan gangbaar) en Android sticks ($20 lager) aan voor véél lagere prijzen dan gangbaar.

Gelukkig geniet je op Ebay paypal bescherming dus voor de gein heb ik er een gekocht. Mocht ik na 44 dagen niets zien; paypal claim.

[..]

Gelukkig zeg je het zelf; er is Android ICS/Jelly Bean op te zetten; weliswaar werkt niet alles dan. Maar wel dual boot dus je draait zowel Android als WebOS erop.
De 'gangbare' prijs aan het einde van productcyclus van dit product was 99 dollar, zoals op verschillende plekken te lezen, een verschil van 30 dollar vind ik niet zo groot voor een product dat in het 'westen' al niet meer op de markt is ;)

Maar qua prijs is het prima, en voor de mensen onder ons die heerlijk willen aankloten met roms/andere dingen ( *O* :9 :@ ) is het een leuke vijftig euro! :) (beter dan een A13chip device die je voor die prijs kunt krijgen!)
Koekje d'r bij?
pi_117570466
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef eleganza het volgende:
De 'gangbare' prijs aan het einde van productcyclus van dit product was 99 dollar, zoals op verschillende plekken te lezen, een verschil van 30 dollar vind ik niet zo groot voor een product dat in het 'westen' al niet meer op de markt is ;)
Dat was de prijs die HP vroeg ja, maar niet de marktwaarde. De HP Touchpads gingen na die 2x verkopen (ze werden in 2x voor $99 verkocht; beide keren heb ik getracht er een te bemachtigen maar beide keren kwam ik vast te zitten in de trage servers) weg voor makkelijk $200-300 (afhankelijk van geheugengrootte). Nu is dat uiteraard minder geworden maar op Ebay staat de 32GB nog steeds voor zo'n $200. Dus is $70 nog steeds veel te weinig.

Oh, en de Touchpad werd alleen in de VS, Australië en een paar landen in de EU verkocht, niet in China/Azië. Dus zou wel heel vreemd zijn dat iemand in China over minstens 47 Touchpads zou beschikken (huidige stand).
quote:
Maar qua prijs is het prima, en voor de mensen onder ons die heerlijk willen aankloten met roms/andere dingen ( *O* :9 :@ ) is het een leuke vijftig euro! :) (beter dan een A13chip device die je voor die prijs kunt krijgen!)
Daar heb je wel gelijk in. Ik weet 100% zeker dat ik niets krijg en dus 44 dagen zit te wachten, maar dan kan ik nog gewoon een paypal claim maken.
Net als de kopers van die HDD's en Android Sticks.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:55:53 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117570663
Mja. :P Ik vraag me ook af of 't echt wat is. Vooral omdat het meerdere keren dezelfde koper is die feedback heeft achtergelaten. Zo kun je zelf een kettingreactiepyramide maken van eigen users en bij jezelf zogenaamd 'producten' kopen. Dan heb je opeens 300 feedbacks zonder ook maar iets hebben hoeven doen, de prijzen van die producten worden laag gehouden, omdat de Ebay-fee dan ook laag is, het kost wel wat, goede feedback creëren. Dure producten heeft die seller ervoor nog niet verkocht... ik vind het maar erg verdacht. 3TB hardeschijf ook voor 40 usd ofzo. :') Dan moeten er echt alarmbellen afgaan. Maar goed, dat is mijn mening. Je kunt het uiteraard proberen met Ebay/Paypal-dekking. :D Misschien wat gedoe, maar dan kun je i.i.g. niet naar je geld fluiten... zou je denken.

Ik heb vorig jaar een HP Touchpad bemachtigd (fysieke shop, openingsstunter, bijna doodgedrukt). Moet zeggen, voelt oerdegelijk aan en het scherm werkt echt supersmooth en is kwalitatief top. Misschien niet de krachtigste machine als je kijkt dat er nu allerlei Tegra 3 tabs zijn enzo. Maar ik heb 'em dualboot geïnstalleerd. M'n moeder vond het WebOS geweldig. Ik denk net als bij iOS dat mensen zonder verstand van gadgets enzo daar beter mee overweg kunnen; de kunst van het weglaten. Ik heb er ook ICS opgezet met behulp van CyanogenMOD, maar dat vond moederlief, die de tablet al gauw overnam, maar kon daar wat minder mee uit te voeten. Geef je ze veel keuze en mogelijkheden wordt het zulke digibeten allemaal al gauw teveel.

Beetje laat terug van seminaar trouwens en ook gebeld dat ik vroeg moet werken al morgen dus ik heb nu net wel Flambe erop gezet. Werkt prima lijkt het. :Y Android 4.1.1 met fingerprint van de Nexus 7. Heeft nog altijd musquito-geluid wanneer het scherm gedimd is en 'plopt' als je 'em aanzet. Maar als het goed is, zouden hiermee mogelijke dode touchscreens verleden zijn. Meer kan ik nog niet vertellen, maar 't ziet er verder prima uit eigenlijk en die geluidsissues ga je je niet echt aan ergeren. Musquito-geluid gaat nagenoeg op in omgevingsgeluiden als die van je computer/laptop en koelkast, hoor je alleen als je je oor er dichtbij houdt en dat plopperdeplopperdeplop gedoe, mja, dat doet 'ie niet random ofzo, dat is wanneer de speaker klaar moet zijn voor actie dat de stroom erop wordt gezet ofzo. Meer kan ik er nog niet echt over vertellen. Denk dat ik 'em pas dagelijks ga gebruiken zodra m'n Cheese case er is. :Y

@ eleganza: reviews zijn altijd leuk! *O* Zeker omdat 'ie nu vrij populair is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117571441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef shiznuts het volgende:
Mja. :P Ik vraag me ook af of 't echt wat is. Vooral omdat het meerdere keren dezelfde koper is die feedback heeft achtergelaten. Zo kun je zelf een kettingreactiepyramide maken van eigen users en bij jezelf zogenaamd 'producten' kopen. Dan heb je opeens 300 feedbacks zonder ook maar iets hebben hoeven doen, de prijzen van die producten worden laag gehouden, omdat de Ebay-fee dan ook laag is, het kost wel wat, goede feedback creëren. Dure producten heeft die seller ervoor nog niet verkocht... ik vind het maar erg verdacht. 3TB hardeschijf ook voor 40 usd ofzo. :') Dan moeten er echt alarmbellen afgaan. Maar goed, dat is mijn mening. Je kunt het uiteraard proberen met Ebay/Paypal-dekking. :D Misschien wat gedoe, maar dan kun je i.i.g. niet naar je geld fluiten... zou je denken.

Ik heb vorig jaar een HP Touchpad bemachtigd (fysieke shop, openingsstunter, bijna doodgedrukt). Moet zeggen, voelt oerdegelijk aan en het scherm werkt echt supersmooth en is kwalitatief top. Misschien niet de krachtigste machine als je kijkt dat er nu allerlei Tegra 3 tabs zijn enzo. Maar ik heb 'em dualboot geïnstalleerd. M'n moeder vond het WebOS geweldig. Ik denk net als bij iOS dat mensen zonder verstand van gadgets enzo daar beter mee overweg kunnen; de kunst van het weglaten. Ik heb er ook ICS opgezet met behulp van CyanogenMOD, maar dat vond moederlief, die de tablet al gauw overnam, maar kon daar wat minder mee uit te voeten. Geef je ze veel keuze en mogelijkheden wordt het zulke digibeten allemaal al gauw teveel.
Ach ik zie wel. Ik verwacht i.i.g. niets.
Ik moet gewoon onthouden dat ik over 44 dagen ga kijken of ik toevallig een tablet in huis heb liggen, zo niet; paypal claim en hopen dat dat weinig gedoe oplevert.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:21:22 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117572018
Das inderdaad zo. Nou ja, de nerd in me is zwak, want dan bereid ik me ook maar alvast voor op gedoe. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier nog een voor minder, gewoon doen joh: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4abcbff811 ( :+ ).

[..]
Zie 'More chances to get what you want', daar staan er nog een paar gelist.
Stond nadrukkelijk door Ebay bijgeschreven dat het gecovered was door hun bescherming.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:53:59 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117573436
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Boppos het volgende:
Heeft er hier iemand nu een Ainol Fire/Flame met een andere rom zonder problemen? Bij problemen denk ik aan:
Plop geluid (bij wifi uit)
Touch screen dingen
Wifi bereik
oplaadproblemen

Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan bestellen, waar ik zo goed als zeker weet dat de touch screen blijft werken? (en nee ik heb geen zin in taobao maar aliexpress is wel goed hoor)
Of is dat niet te zeggen en is het Russisch roulette met de fire?

Die pipo U1 heeft een te kleine accu voor mij. Maar zijn er andere met 1280x800, 768 of 720 ips schermen en een beetje snel met veel aansluitingen?
Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef eleganza het volgende:

Heb morgen nog evt wel tijd om een mini video reviewtje van mn auroraatje te maken, liefhebbers? 8)7
Altijd,kom maar op :9
quote:
0s.gif Op

woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Ian8 het volgende:

@eleganza

Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)

Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.

Alvast bedankt.

(Jij ook bedankt Shiznuts)

De Cube mini. Die moet tegen december al wat goedkoper te krijgen zijn (vooral met de quadcores die komen).

@ hierboven, hou nu een op over die touchpad! straks wil ik er ook nog 1 :P! Maar ik ben wat bang over het aantal claims die ik dan moet gaan openen... (gaat paypal dan nog betalen?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117579819
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.

[..]

Altijd,kom maar op :9

[..]

De Cube mini. Die moet tegen december al wat goedkoper te krijgen zijn (vooral met de quadcores die komen).

@ hierboven, hou nu een op over die touchpad! straks wil ik er ook nog 1 :P! Maar ik ben wat bang over het aantal claims die ik dan moet gaan openen... (gaat paypal dan nog betalen?)
Is de Cube Mini niet verwant met Aoson M11? :?
pi_117581499
Nog alternatieven voor de Ramos W30? Die Sanei blijkt dus niet zo best te zijn...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 12:28:59 #86
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_117583568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef eleganza het volgende:

[..]

De problemen met de Fire zijn tot op heden nog niet opgelost, je zou moeten wachten op nieuwere roms/updates na de feestdagen in China. De 'nieuwe batch' is nog niet foutloos gebleken. Als je NU direct een foutloze tablet wilt hebben dan kun je in principe (als je wil toegeven op resolutie gebied, kiezen voor een Aurora II, heb nog geen enkel probleem met het beestje ervaren. En anders wachten op eventuele nieuwe tablets of updates van de Fire.
Bedankt voor de reacties. Jammer te horen dat de problemen er nog steeds zijn... Aurora II is niet echt een upgrade voor mij, er is hier in huis al een Elf II. Wil toch wel naar minimaal 1280*800 en IPS met goede accuduur... misschien maar even wachten tot een nieuwe van Ainol met 1280*800 .

[ Bericht 18% gewijzigd door Boppos op 04-10-2012 12:47:15 ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 14:32:54 #87
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117587710
Krijg mn camera niet goed opgezet (statief te kort 8)7 ) dus die videoreview zit er helaas niet in.

Heb m nu helemaal uitgeplozen, het enige wat NIET werkt is Youtube. Beetje vaag verhaal, moet wel te fixen zijn. Standbytijd met wifi uit is echt super, had m gisteravond volgeladen, wifi uit, was vanmorgen 98%! (na 10 uur standby!) Nou hopen dat die externe accu nog op tijd komt, zodat ik alles lekker kan gebruiken en m nog kan bijladen enzo 8)7
Koekje d'r bij?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:48:59 #88
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117590737
Die touchpad ziet er aantrekkelijk uit, is het ook wat qua scherm en snelheid?
pi_117596768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
Die touchpad ziet er aantrekkelijk uit, is het ook wat qua scherm en snelheid?
Scherm is best aardig; 1024x768 IPS scherm. De processor (Qualcomm Snapdragon S3 APQ8060) is natuurlijk niet meer het nieuwste van het nieuwste maar ik geloof dat die nog aardig mee kan komen. (ik heb gelezen dat de CPU iets minder is als de Tegra 2 maar de GPU veel beter is dan de Tegra 2; zo kon geloof ik iemand geen 1080p met een Tegra 2 tablet afspelen maar wel met de Touchpad).

Ik heb de ontwikkeling van dit apparaat niet meer gevolgd sinds een klein jaar simpelweg omdat de prijzen eerst te hoog waren en er momenteel wel betere tablets te halen zijn (ik wacht op een goede betaalbare quad core uit China). Maar het feit dat de Android/Cyanogenmod ontwikkeling op XDA fora nog prima loopt zegt ook wel wat.

Maar de kans is 99% dat wij niks krijgen; deze 32GB Touchpads gaan op Ebay nog voor zo'n $200 over de toonbank, dus dat we er een krijgen voor $70 lijkt mij hoogstwaarschijnlijk een utopie.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:07:08 #90
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117597202
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef eleganza het volgende:
Krijg mn camera niet goed opgezet (statief te kort 8)7 ) dus die videoreview zit er helaas niet in.

Heb m nu helemaal uitgeplozen, het enige wat NIET werkt is Youtube. Beetje vaag verhaal, moet wel te fixen zijn. Standbytijd met wifi uit is echt super, had m gisteravond volgeladen, wifi uit, was vanmorgen 98%! (na 10 uur standby!) Nou hopen dat die externe accu nog op tijd komt, zodat ik alles lekker kan gebruiken en m nog kan bijladen enzo 8)7
Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.

Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt. ;( _O- Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
_

Over de HP Touchpads; ik ga er ook vanuit dat ik na 44 dagen een claim kan filen bij Paypal, maar de mogelijkheid dat het wel gewoon zo zou zijn en je anders een goede deal had misgelopen weegt zwaarder dan het gedoe om je geld terug te verlangen (wat er vanwege Ebay & Paypal & VISA-dekking niet zo heel negatief uitziet) mocht het niet zo zijn.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:35:32 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117598436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.

Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt. ;( _O- Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
_

Over de HP Touchpads; ik ga er ook vanuit dat ik na 44 dagen een claim kan filen bij Paypal, maar de mogelijkheid dat het wel gewoon zo zou zijn en je anders een goede deal had misgelopen weegt zwaarder dan het gedoe om je geld terug te verlangen (wat er vanwege Ebay & Paypal & VISA-dekking niet zo heel negatief uitziet) mocht het niet zo zijn.
Ja wij willen nu gewoon een review :@ !

- Notitie voor zelf, CC aanvragen wegens verzekering
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:36:55 #92
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117601747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jaaaa, jaa jaa ik weet het, maar ik kan geen opstelling vinden waarin die tablet mijn kop niet weerspiegelt 8)7 _O- Fairly uncharming, youknow.

Voor nu laat ik het denk ik zo, als ik terugkom knal ik er wel Double Stuff 24 of CM9 op. JBBBBB *O*

Also.... guess welk pakketje uit Hong Kong EINDELIJK OP HET SORTEERCENTRUM (in HK) IS AANGEKOMEN? 8)7 Zooooo, dat ga je niet menen he... -O- Net te laat voor de vakantie, tenzij DHL nog op zaterdag bezorgt... En alles mega-meezit en het pakketje op vrijdag middag/avond whatever aankomt in NL. :|W
En anders nog maar even DHL morgen bellen, ga ik sowieso even doen als t pakje onderweg naar NL is.
Koekje d'r bij?
pi_117607884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
- Notitie voor zelf, CC aanvragen wegens verzekering
Waarom ??
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:29:40 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117608189
Zodat je, zoals bij sommige Goldcard VISA-cards dan langer gedekt bent dan de 45 dagen van Paypal. ;)

Standaard is geloof ik zo'n 60 á 90 dagen, maar er zijn ook aanbieders waarbij de aankopen 360 dagen verzekerd zijn.
pi_117611402
ik heb FPSe gekocht maar als ik m installeer dan krijg ik, nadat ie gedownload is, de mededeling dat er insufficient storage space available is :? het is maar 1,5mb groot en ik heb meer dan 500mb vrij :? iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Wie dit leest is hek.
pi_117613684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb FPSe gekocht maar als ik m installeer dan krijg ik, nadat ie gedownload is, de mededeling dat er insufficient storage space available is :? het is maar 1,5mb groot en ik heb meer dan 500mb vrij :? iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Even zoeken naar directory bestanden die het blokkeert!!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:14:49 #98
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117619461
quote:
Die had ik idd voor mn vader besteld, en daar ook :P

DHL heeft daarstraks via twitter het verlossende woord gegeven, hij komt NIET op tijd aan :'( ;( Het pakketje is op weg naar Leipzig, waar het het weekend gaat doorbrengen. Kinda unfortunate, want alleen pakjes die op vrijdag/zaterdag (lokale tijd) worden geshipt gaan via Leipzig :X Als ie nou woensdag geshipt was, was er geen vuiltje aan de lucht :(

Gelukkig houdt DHL m vast tot ik weer terug ben ^O^
Koekje d'r bij?
pi_117619943
Ik zag dat ze de productlijn van de Window Yuandao N70 aan het vergroten waren een S model en een HD model. Gisteren op Merimobiles een dag actie waarbij de N70 S, 8GB voor 83 eu ging dus deze meteen besteld. Ik had dit model al eerder gezien op aliexpress en daar staat bij heel veel shops dat het om het volgende product gaat : Android 4.1.1 Yuandao N70 Dual engine S 7 inch IPS G-glass screen Dual Core1.6GHz 8GB Cortex A9 CPU RK3066 WiFi Mali 400 GPU

De specs kloppen niet het is namelijk geen IPS scherm vandaar waarschijnlijk ook de enorm lage prijs.

Nu dus maar mijn order laten aanpassen naar de Hyundai Hold X 16GB. De Pipo U1 mist HDMI en met de Fire nog te veel problemen en iemand met android kennis op Slatedroid geeft aan dat het moeilijk voor Ainol gaat worden de Fire/Flame uit te rusten met Jelly Bean omdat hun huidige Android roms al erg brak geprogrammeerd zijn.

Zijn er hier al mensen met een Hold X?
pi_117620215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Even zoeken naar directory bestanden die het blokkeert!!
aha, ik had al eerder een illegale versie geprobeerd te installeren :P dus daar zal het wel door komen. Maar hoe/waar kan ik die bestanden vinden?
Wie dit leest is hek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')