103 euro is een goeie deal, maar let wel op dat je de Aurora II/2! bestelt! Mondjesmaat worden er ook nog oude aurora (1)'s verkocht, en die zijn qua specs net wat minder. Heb zelf 3wk geleden de aurora II met china shipping (guhhhh) besteld voor 94 euro. (117dollar bij buyincoins)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Ian8 het volgende:
@eleganza
Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)
Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.
Alvast bedankt.
(Jij ook bedankt Shiznuts)
Maar wel véél goedkoper dan een gangbare prijs (zo'n $200) Dezelfde verkoper biedt ook harde schijven (¤100 goedkoper dan gangbaar) en Android sticks ($20 lager) aan voor véél lagere prijzen dan gangbaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Waarom? Seller heeft een goede reputatie.......mooie prijs: lijkt mij niet slecht hoor!
Gelukkig zeg je het zelf; er is Android ICS/Jelly Bean op te zetten; weliswaar werkt niet alles dan. Maar wel dual boot dus je draait zowel Android als WebOS erop.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:23 schreef eleganza het volgende:
[..]
Kan prima, draait alleen geen Android he!
is qua prijs prima, en er is ook nog android op te flashen via CM9 zie hier: http://liliputing.com/201(...)u-to-hps-tablet.html - miss ga ik deze ook nog voor mezelf bestellen, tis qua specs wel aardig, met bluetooth.
De 'gangbare' prijs aan het einde van productcyclus van dit product was 99 dollar, zoals op verschillende plekken te lezen, een verschil van 30 dollar vind ik niet zo groot voor een product dat in het 'westen' al niet meer op de markt isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maar wel véél goedkoper dan een gangbare prijs (zo'n $200) Dezelfde verkoper biedt ook harde schijven (¤100 goedkoper dan gangbaar) en Android sticks ($20 lager) aan voor véél lagere prijzen dan gangbaar.
Gelukkig geniet je op Ebay paypal bescherming dus voor de gein heb ik er een gekocht. Mocht ik na 44 dagen niets zien; paypal claim.
[..]
Gelukkig zeg je het zelf; er is Android ICS/Jelly Bean op te zetten; weliswaar werkt niet alles dan. Maar wel dual boot dus je draait zowel Android als WebOS erop.
Dat was de prijs die HP vroeg ja, maar niet de marktwaarde. De HP Touchpads gingen na die 2x verkopen (ze werden in 2x voor $99 verkocht; beide keren heb ik getracht er een te bemachtigen maar beide keren kwam ik vast te zitten in de trage servers) weg voor makkelijk $200-300 (afhankelijk van geheugengrootte). Nu is dat uiteraard minder geworden maar op Ebay staat de 32GB nog steeds voor zo'n $200. Dus is $70 nog steeds veel te weinig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:36 schreef eleganza het volgende:
De 'gangbare' prijs aan het einde van productcyclus van dit product was 99 dollar, zoals op verschillende plekken te lezen, een verschil van 30 dollar vind ik niet zo groot voor een product dat in het 'westen' al niet meer op de markt is
Daar heb je wel gelijk in. Ik weet 100% zeker dat ik niets krijg en dus 44 dagen zit te wachten, maar dan kan ik nog gewoon een paypal claim maken.quote:Maar qua prijs is het prima, en voor de mensen onder ons die heerlijk willen aankloten met roms/andere dingen (![]()
![]()
) is het een leuke vijftig euro!
(beter dan een A13chip device die je voor die prijs kunt krijgen!)
Ach ik zie wel. Ik verwacht i.i.g. niets.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef shiznuts het volgende:
Mja.Ik vraag me ook af of 't echt wat is. Vooral omdat het meerdere keren dezelfde koper is die feedback heeft achtergelaten. Zo kun je zelf een kettingreactiepyramide maken van eigen users en bij jezelf zogenaamd 'producten' kopen. Dan heb je opeens 300 feedbacks zonder ook maar iets hebben hoeven doen, de prijzen van die producten worden laag gehouden, omdat de Ebay-fee dan ook laag is, het kost wel wat, goede feedback creëren. Dure producten heeft die seller ervoor nog niet verkocht... ik vind het maar erg verdacht. 3TB hardeschijf ook voor 40 usd ofzo.
Dan moeten er echt alarmbellen afgaan. Maar goed, dat is mijn mening. Je kunt het uiteraard proberen met Ebay/Paypal-dekking.
Misschien wat gedoe, maar dan kun je i.i.g. niet naar je geld fluiten... zou je denken.
Ik heb vorig jaar een HP Touchpad bemachtigd (fysieke shop, openingsstunter, bijna doodgedrukt). Moet zeggen, voelt oerdegelijk aan en het scherm werkt echt supersmooth en is kwalitatief top. Misschien niet de krachtigste machine als je kijkt dat er nu allerlei Tegra 3 tabs zijn enzo. Maar ik heb 'em dualboot geïnstalleerd. M'n moeder vond het WebOS geweldig. Ik denk net als bij iOS dat mensen zonder verstand van gadgets enzo daar beter mee overweg kunnen; de kunst van het weglaten. Ik heb er ook ICS opgezet met behulp van CyanogenMOD, maar dat vond moederlief, die de tablet al gauw overnam, maar kon daar wat minder mee uit te voeten. Geef je ze veel keuze en mogelijkheden wordt het zulke digibeten allemaal al gauw teveel.
Zie 'More chances to get what you want', daar staan er nog een paar gelist.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hier nog een voor minder, gewoon doen joh: http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item4abcbff811 ().
[..]
Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Boppos het volgende:
Heeft er hier iemand nu een Ainol Fire/Flame met een andere rom zonder problemen? Bij problemen denk ik aan:
Plop geluid (bij wifi uit)
Touch screen dingen
Wifi bereik
oplaadproblemen
Kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan bestellen, waar ik zo goed als zeker weet dat de touch screen blijft werken? (en nee ik heb geen zin in taobao maar aliexpress is wel goed hoor)
Of is dat niet te zeggen en is het Russisch roulette met de fire?
Die pipo U1 heeft een te kleine accu voor mij. Maar zijn er andere met 1280x800, 768 of 720 ips schermen en een beetje snel met veel aansluitingen?
Altijd,kom maar opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef eleganza het volgende:
Heb morgen nog evt wel tijd om een mini video reviewtje van mn auroraatje te maken, liefhebbers?
De Cube mini. Die moet tegen december al wat goedkoper te krijgen zijn (vooral met de quadcores die komen).quote:Op
woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Ian8 het volgende:
@eleganza
Super bedankt voor je post!
De Aurora heeft nu mijn voorkeur. Ik ben redelijk handig met custom roms etc. (draai jb op mijn blade:)) Ik denk dat ik dan via Aliexpress ga bestellen. (103 euro inclusief dhl shipping en 5 diamond reviews ofzoiets seller)
Ik ben echter pas 2 december jarig dus heb nog wel even om erover natedenken. Komen er binnenkort nog interessante tablets uit? Ik ben Gizchina in de gaten aan het houden. Zijn er trouwens interessante alternatieven voor de Aurora? Met bijv. wel een HD scherm.
Alvast bedankt.
(Jij ook bedankt Shiznuts)
Is de Cube Mini niet verwant met Aoson M11?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.
[..]
Altijd,kom maar op
[..]
De Cube mini. Die moet tegen december al wat goedkoper te krijgen zijn (vooral met de quadcores die komen).
@ hierboven, hou nu een op over die touchpad! straks wil ik er ook nog 1! Maar ik ben wat bang over het aantal claims die ik dan moet gaan openen... (gaat paypal dan nog betalen?)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Janesh was goed te spreken over de Cube U30GT MINI. Zit er zelf ook over te denken om die te halen.
Bedankt voor de reacties. Jammer te horen dat de problemen er nog steeds zijn... Aurora II is niet echt een upgrade voor mij, er is hier in huis al een Elf II. Wil toch wel naar minimaal 1280*800 en IPS met goede accuduur... misschien maar even wachten tot een nieuwe van Ainol met 1280*800 .quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef eleganza het volgende:
[..]
De problemen met de Fire zijn tot op heden nog niet opgelost, je zou moeten wachten op nieuwere roms/updates na de feestdagen in China. De 'nieuwe batch' is nog niet foutloos gebleken. Als je NU direct een foutloze tablet wilt hebben dan kun je in principe (als je wil toegeven op resolutie gebied, kiezen voor een Aurora II, heb nog geen enkel probleem met het beestje ervaren. En anders wachten op eventuele nieuwe tablets of updates van de Fire.
Scherm is best aardig; 1024x768 IPS scherm. De processor (Qualcomm Snapdragon S3 APQ8060) is natuurlijk niet meer het nieuwste van het nieuwste maar ik geloof dat die nog aardig mee kan komen. (ik heb gelezen dat de CPU iets minder is als de Tegra 2 maar de GPU veel beter is dan de Tegra 2; zo kon geloof ik iemand geen 1080p met een Tegra 2 tablet afspelen maar wel met de Touchpad).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:48 schreef Coenehv het volgende:
Die touchpad ziet er aantrekkelijk uit, is het ook wat qua scherm en snelheid?
Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:32 schreef eleganza het volgende:
Krijg mn camera niet goed opgezet (statief te kort) dus die videoreview zit er helaas niet in.
Heb m nu helemaal uitgeplozen, het enige wat NIET werkt is Youtube. Beetje vaag verhaal, moet wel te fixen zijn. Standbytijd met wifi uit is echt super, had m gisteravond volgeladen, wifi uit, was vanmorgen 98%! (na 10 uur standby!) Nou hopen dat die externe accu nog op tijd komt, zodat ik alles lekker kan gebruiken en m nog kan bijladen enzo
Ja wij willen nu gewoon een reviewquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.
Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt.![]()
Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
_
Over de HP Touchpads; ik ga er ook vanuit dat ik na 44 dagen een claim kan filen bij Paypal, maar de mogelijkheid dat het wel gewoon zo zou zijn en je anders een goede deal had misgelopen weegt zwaarder dan het gedoe om je geld terug te verlangen (wat er vanwege Ebay & Paypal & VISA-dekking niet zo heel negatief uitziet) mocht het niet zo zijn.
Jaaaa, jaa jaa ik weet het, maar ik kan geen opstelling vinden waarin die tablet mijn kop niet weerspiegeltquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je er al de Double Stuff ROM opgemikt? Daarmee wil alles wel. En anders heb je Blackmart nog.
Er is niet echt een overweging te vinden om er geen ROM op te zetten in principe.
Je statief te kort? Wat ies deesche? Het gaat niet om de grootte, maar hoe je 'em gebruikt.![]()
Stel je 'em ergens anders op wil het vast wel, bedoel ik te zeggen.
Waarom ??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
- Notitie voor zelf, CC aanvragen wegens verzekering
Even zoeken naar directory bestanden die het blokkeert!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb FPSe gekocht maar als ik m installeer dan krijg ik, nadat ie gedownload is, de mededeling dat er insufficient storage space available ishet is maar 1,5mb groot en ik heb meer dan 500mb vrij
iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Die had ik idd voor mn vader besteld, en daar ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Cube U30GT free shipping with DHL
aha, ik had al eerder een illegale versie geprobeerd te installerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even zoeken naar directory bestanden die het blokkeert!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |