abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2012 @ 06:35:20 #26
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_117453587
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :) mede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.

En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel

Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles :)

Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij

Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door HaerdenC op 01-10-2012 06:43:00 ]
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_117463839
Vandaag een Cube U30GT gekocht..wat is de beste app om ebooks in te lezen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 oktober 2012 @ 16:15:58 #28
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117467883
Aldiko is een vrij populaire.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117469946
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 06:35 schreef HaerdenC het volgende:
Mijn Ramos W22Pro is aangekomen. Aangekocht bij DealExtreme voor 230 euro (ik ben er mij van bewust dat ik hem goedkoper had kunnen kopen maar is een zakelijke aankoop en bij DealExtreme kloppen altijd mooi de facturen en alles + die ken ik en nooit last mee gehad)

Mijn zoontje Linus was erg benieuwd :) mede dankzij hem dat ik een tablet gekocht heb tegenwoordig zijn er meer en meer scholen die IPad's hebben dus hij moet er beetje mee overweg kunnen.
[ afbeelding ]

En dat ging behoorlijk snel! Hier zie je dat de Ramos erg dun is. Eigenlijk best een knap toestel
[ afbeelding ]

Nadelen:
- initieel in het Chinees en moeten prutsen om hem op engels/nederlands te krijgen
- google account ingegeven -> Google Play Store -> Error -101
- Youtube werkte niet
- wat geprutst ... uiteindelijk system restore gedaan
- Totaal andere interface -> google account toegevoegd -> Alles ok nu
- Enkel Chinese lader en geen opzetstukje -> Mediamarkt zo een adaptortje gaan kopen
- Wifi is matig van kwaliteit ... minder goed bereik dan bv mijn Xperia Ray GSM
- Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles :)

Voordelen
- Goed scherm met mooie diepe kleuren
- Zeer snel (dual core A9)
- Zeer goede grafische prestaties ook in spelletjes
- degelijk gebouwd
- propere afwerking
- via hoofdtelefoon uitgang goed geluid en aanschakelbaar aan stereo
- uitbreiding met 32 GB micro SD werkte dus 16 GB intern + 32 SD
- zeer dun
- goede batterij

Voor de prijs van 1/3 van een Ipad ben ik erg tevreden. Owja levertermijn was ongeveer 4 weken en kwam aangetekend via de post. Geen douane kosten moeten betalen.
Waar the fuck heb je het besteld?? _O-
pi_117470787
ik gok dealextreme
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:47:54 #31
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117471845
De vraag was retorisch. :P

Je kunt 'Alles is echt in het Chinees dus ook de handleiding en alles' eigenlijk geen nadeel noemen, als je het verwachten kan van een item dat je uit China haalt (dat niet voor de internationale markt bedoeld is eigenlijk).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:13:30 #32
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117472790
Eiiiindelijk mijn Aurora II in huis :D Huzzah :D

Prachtig mooi scherm zeg, wauw! Heb alleen wat wifi problemen, maar dat komt in eerste instantie door mijn (SMC) router die ALLE androidtoestellen (en soms iDevices) naar een 192.168.2.X doorstuurt ipv 192.168.1.X ... Ontieglijk irritant, maar heb nog geen oplossing weten te vinden... :| Heb nog wat klikkende geluidjes hier en daar, wel irritant

Iemand suggesties voor een goeie (4.1?) rom voor de AII? Er zijn er al flink wat te vinden iig!

Stond een halfgekronkelde 50/20 dollars op het pakje, waarschijnlijk zo onleesbaar dat ze hem niet belast hebben :P Als de hoesjes morgen nog komen ben ik een blij mens XD
Koekje d'r bij?
pi_117476339
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:26 schreef Vicky het volgende:
Vandaag een Cube U30GT gekocht..wat is de beste app om ebooks in te lezen?
Ben erg benieuwd naar hoe goed de WiFi is van de Cube U30GT, denk er zelf ook over om deze te kopen heb nu een PiPo U1 en deze heeft een erg slechte Wifi.
pi_117477669
Tot nu toe werkt het prima.
Ik heb wel wat 'problemen' met de facebookapp en ik kan geen ebook bestanden openen vanuit mijn mail..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117480034
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef Vicky het volgende:
Tot nu toe werkt het prima.
Ik heb wel wat 'problemen' met de facebookapp en ik kan geen ebook bestanden openen vanuit mijn mail..
Moetje even goed zoeken :*
pi_117480777
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 18:13 schreef eleganza het volgende:
Eiiiindelijk mijn Aurora II in huis :D Huzzah :D

Prachtig mooi scherm zeg, wauw! Heb alleen wat wifi problemen, maar dat komt in eerste instantie door mijn (SMC) router die ALLE androidtoestellen (en soms iDevices) naar een 192.168.2.X doorstuurt ipv 192.168.1.X ... Ontieglijk irritant, maar heb nog geen oplossing weten te vinden... :| Heb nog wat klikkende geluidjes hier en daar, wel irritant

Iemand suggesties voor een goeie (4.1?) rom voor de AII? Er zijn er al flink wat te vinden iig!

Stond een halfgekronkelde 50/20 dollars op het pakje, waarschijnlijk zo onleesbaar dat ze hem niet belast hebben :P Als de hoesjes morgen nog komen ben ik een blij mens XD
De mijne draait probleemloos op deze: http://www.slatedroid.com(...)iiupdated2012-09-28/.
pi_117485013
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Moetje even goed zoeken :*
huh?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117485486
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

huh?
Je hebt er zat apps om e-book te lezen !
pi_117485669
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Je hebt er zat apps om e-book te lezen !
oh die app heb ik al..
ala ik een mailtje krijg met een ebook dan krijg ik.die niet automatisch in de reader-app.
misschien komt dat omdat ik eerst de app gedownload heb en daarna pas de mail ingesteld heb.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117485779
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh die app heb ik al..
ala ik een mailtje krijg met een ebook dan krijg ik.die niet automatisch in de reader-app.
misschien komt dat omdat ik eerst de app gedownload heb en daarna pas de mail ingesteld heb.
Welke mail programma dan? :P
pi_117486039
emailprogramma vande tablet.
hmm... net Aldiko verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kapt ie ermee..hmm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_117488949
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef Vicky het volgende:
emailprogramma vande tablet.
hmm... net Aldiko verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nu kapt ie ermee..hmm
oh gut ! :*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:53:34 #43
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117496178
Heb mn router gefixt. Kan niet geloven dat ik dit niet een jaar eerder heb bedacht 8)7

Heb 'wifi altijd aan' aanstaan en heb m gisteravond nog even tot 100% volgeladen, waarna ik een tijdje (30 min?) gebrowsed heb, en een uitzendinggemist aflevering (HD) van 40 minuten heb gekeken (100%brightness) [had skype overigens wel aangemeld, hele nacht aangebleven]. Daarna op standby, en ik kon vanmorgen nog een 45 min browsen/facebooken etc. Toen ie op 17% zat was ie binnen 5 min uit. Normaal verbruik met wifi aan?

Ik wil graag root access, heb ook gevonden hoe dat moet, maar wil op dit moment nog even de originele rom die er op staat (zonder te veranderen van kernel oid) er op laten staan. Heb een upgrade via recoverymode gevonden. Mijn vraag is echter (miss klink ik nu als een enorme noob, maar ik heb nog nooit een device geroot zonder er een andere rom op te zetten) blijft de rom dan nog stabiel (en hetzelfde werken enzo. Vind het echt een enorme n00bvraag, maar beter gevraagd dan achteraf spijt 8)7 Verwacht eigenlijk dat er niks gebeurt naast 'superuser' access, maar dat wil ik graag zeker weten :Y
Koekje d'r bij?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:23:42 #44
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117498430
Het klinkt anders of je er aardig wat verstand van hebt. :D Top dat je je router gefixt hebt ook! :P

Met een root gebeurt idd weinig, een ROM past de firmware aan, een root zet alleen hier en daar wat bestandjes, past wat waarden aan e.d. om superuser access te verkrijgen, maar verder niks non-destructiefs in feite. Maar goed, zoals altijd zal iedereen je zeggen dat het natuurlijk op eigen risico blijft. :+

Ik moet ook maar eens m'n Aurora II upgraden. Eigenlijk ook eens kijken of de Fire al een firmware heeft waarmee mensen nog geen verneukte touchscreens aan over hebben gehouden.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:21:50 #45
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117500124
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:23 schreef shiznuts het volgende:
Het klinkt anders of je er aardig wat verstand van hebt. :D Top dat je je router gefixt hebt ook! :P

Met een root gebeurt idd weinig, een ROM past de firmware aan, een root zet alleen hier en daar wat bestandjes, past wat waarden aan e.d. om superuser access te verkrijgen, maar verder niks non-destructiefs in feite. Maar goed, zoals altijd zal iedereen je zeggen dat het natuurlijk op eigen risico blijft. :+

Ik moet ook maar eens m'n Aurora II upgraden. Eigenlijk ook eens kijken of de Fire al een firmware heeft waarmee mensen nog geen verneukte touchscreens aan over hebben gehouden.
De Zyxel modem (vanuit waar alles verdeeld wordt hier in dit studentenhuis, naar 16 man) gaf alleen in het 192.168.1.X mask IP adressen uit, en vrat de 2.X dus niet. Meende dat het standaard ip-adres van mn router ook 1.X is, maar die gaf blijkbaar automatisch 2.X adressen uit. Mijn laptop pakte blijkbaar via DHCP wel automatisch een 1.X adres, maar blijkbaar wil dat niet bij android... :\
Heb mn router maar even geconfigureerd op 1.X, en nu doet mn tablet het wel, maar vreemd genoeg mn telefoon nog steeds niet Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik m een static ip had toegekend, dat zoek ik zo even uit :Y

Heb een hoop apps die gepatcht kunnen worden namelijk, maar je kunt pas patchen als je root access hebt :9 Scheelt je weer wat centjes op dure apps :9

En ik zou nou niet zeggen dat ik een mega-expert ben, maar ik heb een goeie leerschool gehad met mijn HTC HD2, heb hem namelijk (dat was de EERSTE keer dat ik iets ging flashen/rooten/whatnot) vanuit Winmobile 6.5 naar android geflasht. In eerste instantie op SD, maar dat vond ik ruk werken, dus toen heb ik m maar op 't nand geheugen geflasht. Was redelijk wat werk, maar dat maakte bijvoorbeeld het rooten en flashen (en INT2D installeren) van de HTC Desire van mn pa een stuk makkelijker :Y Ohja, heb natuurlijk ook mn Zenithink ZT-180 gehad, die ik zelf ging updaten, dat was ook een drama met toen nog chinese programmaatjes van waaruit je hem moest flashen XD Ik kan dus wel wat met telefoons/tablets/peecees. *O* En trots. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door eleganza op 02-10-2012 12:43:32 ]
Koekje d'r bij?
pi_117511192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef eleganza het volgende:

[..]

De Zyxel modem (vanuit waar alles verdeeld wordt hier in dit studentenhuis, naar 16 man) gaf alleen in het 192.168.1.X mask IP adressen uit, en vrat de 2.X dus niet. Meende dat het standaard ip-adres van mn router ook 1.X is, maar die gaf blijkbaar automatisch 2.X adressen uit. Mijn laptop pakte blijkbaar via DHCP wel automatisch een 1.X adres, maar blijkbaar wil dat niet bij android... :\
Heb mn router maar even geconfigureerd op 1.X, en nu doet mn tablet het wel, maar vreemd genoeg mn telefoon nog steeds niet Denk dat het te maken heeft met het feit dat ik m een static ip had toegekend, dat zoek ik zo even uit :Y

Heb een hoop apps die gepatcht kunnen worden namelijk, maar je kunt pas patchen als je root access hebt :9 Scheelt je weer wat centjes op dure apps :9

En ik zou nou niet zeggen dat ik een mega-expert ben, maar ik heb een goeie leerschool gehad met mijn HTC HD2, heb hem namelijk (dat was de EERSTE keer dat ik iets ging flashen/rooten/whatnot) vanuit Winmobile 6.5 naar android geflasht. In eerste instantie op SD, maar dat vond ik ruk werken, dus toen heb ik m maar op 't nand geheugen geflasht. Was redelijk wat werk, maar dat maakte bijvoorbeeld het rooten en flashen (en INT2D installeren) van de HTC Desire van mn pa een stuk makkelijker :Y Ohja, heb natuurlijk ook mn Zenithink ZT-180 gehad, die ik zelf ging updaten, dat was ook een drama met toen nog chinese programmaatjes van waaruit je hem moest flashen XD Ik kan dus wel wat met telefoons/tablets/peecees. *O* En trots. 8-)
Met dank aan Linux,leer je ook nog eens wat :P
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 17:32:28 #47
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117511829
Ik kan dat altijd wel bewonderen... een vrouw die nog handig is ook! _O_

Heb vroegâh (nou ja, hij ligt nog altijd ergens) een Samsung Omnia SGH-i900 gehad met Windows Mobile erop. Die ook aan alle kanten gehackt. Was nog met een resistief scherm. :P Daar begon het allemaal mee. Daarna met meer smartphones en vooral tablets aan de slag. Iesch leuck.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 19:24:08 #48
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117515746
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:32 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan dat altijd wel bewonderen... een vrouw die nog handig is ook! _O_

Heb vroegâh (nou ja, hij ligt nog altijd ergens) een Samsung Omnia SGH-i900 gehad met Windows Mobile erop. Die ook aan alle kanten gehackt. Was nog met een resistief scherm. :P Daar begon het allemaal mee. Daarna met meer smartphones en vooral tablets aan de slag. Iesch leuck.
Heb vijf jaar rondgelopen met een HTC Tytn. Toetsenbord. Resistief scherm. Winmobile 6,1. Die baksteen heeft alles overleefd. Heb m in januari ingeruild voor mn huidige HTC Desire Z, die overigens zonder enige hacks perfect draait! ^O^

Overigens vind ik flashen/rooten net zo iets als koken. Als je goed kunt lezen, en overal de juiste kabels (ingredienten) in doet, kom je een heel eind. En dan kan zelfs een vrouw het 8)7 c_/

Ik heb ook altijd het motto: zelluf doen. Met behulp van google. Mensen vragen zich altijd af waarom ik die dingen weet, maar alle kudos voor google, die mij altijd helpt alles te vinden wat ik wil weten :Y) Ben ook bezig mn nintendo DS met fuse problemen te fixen, altijd zelluf doen.

Nog even terugkomend op 't rooten. Kostte me een welgetelde 7 seconden, en hij is nog exact zoals ie was, maar nu met root access :D *gaat een zooi aan apps installeren*
Koekje d'r bij?
pi_117524705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef eleganza het volgende:

[..]

Heb vijf jaar rondgelopen met een HTC Tytn. Toetsenbord. Resistief scherm. Winmobile 6,1. Die baksteen heeft alles overleefd. Heb m in januari ingeruild voor mn huidige HTC Desire Z, die overigens zonder enige hacks perfect draait! ^O^

Overigens vind ik flashen/rooten net zo iets als koken. Als je goed kunt lezen, en overal de juiste kabels (ingredienten) in doet, kom je een heel eind. En dan kan zelfs een vrouw het 8)7 c_/

Ik heb ook altijd het motto: zelluf doen. Met behulp van google. Mensen vragen zich altijd af waarom ik die dingen weet, maar alle kudos voor google, die mij altijd helpt alles te vinden wat ik wil weten :Y) Ben ook bezig mn nintendo DS met fuse problemen te fixen, altijd zelluf doen.

Nog even terugkomend op 't rooten. Kostte me een welgetelde 7 seconden, en hij is nog exact zoals ie was, maar nu met root access :D *gaat een zooi aan apps installeren*
*O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:07:29 #50
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117525260
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*O*
N64 emulatorrrrr *O* ^O^
M'n hele avond vergooid aan Zelda.
Oeps.

App-tip: N64oid! :Y

Update over De cube U30GT, denk niet dat ze hem daadwerkelijk hebben geshipt zaterdag. Staat inmiddels nog steeds op 'elektronische shipping info ontvangen' das wel balen. Kan natuurlijk niet met April/July in contact komen door de vakantie, maar dit is wel balen, met een valse belofte die ze me deden in dat opzicht! :N
Koekje d'r bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')