SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Niks mis met die 1ste hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet dat ik nu weer als fanboi wordt bestempeld door sommigen, maar....
Dit is wel een "held" (niet letterlijk een held, maar iemand die ik erg kan waarderen)
En Sold, blij hier mee?quote:Hamilton vervangt Schumacher bij Mercedes
Lewis Hamilton vervolgt zijn Formule 1-loopbaan in 2013 bij Mercedes. De wereldkampioen van 2008 komt over van McLaren.
Mercedes heeft de komst van de 27-jarige Brit vrijdag bevestigd.
"Het is tijd voor een nieuwe uitdaging", liet Hamilton weten. "Ik denk dat we samen mooie dingen kunnen bereiken, bijvoorbeeld het winnen van de titel."
McLaren kondigde aan dat Sauber-coureur Sergio Perez Hamilton vervangt. De Mexicaan laat in het huidige seizoen goede dingen zien bij de Zwitserse middenmoter, met podiumplaatsen in Maleisië en Canada.
De afgelopen weken werd Hamilton voortdurend in verband gebracht met Mercedes. De Duitse renstal erkende pas donderdag bij monde van teambaas Ross Brawn de interesse in de Brit die al op dertienjarige leeftijd een contract bij McLaren tekende.
Bij Mercedes tekende Hamilton een verbintenis tot eind 2015 die voorziet in een jaarsalaris van bijna negentien miljoen euro.
Schumacher
Door de komst van Hamilton moet Michael Schumacher vertrekken bij Mercedes.
De 43-jarige Duitser heeft niet veel indruk gemaakt sinds hij begin 2010 terugkeerde in de Formule 1. Hamilton wordt de teamgenoot van Nico Rosberg.
"Ik wens Hamilton het beste", zegt Schumacher op de website van Mercedes. "Ik wil het team bedanken voor het vertrouwen en ik verheug me op de komende races."
Perez
McLaren wil niet zeggen voor welke duur het Perez aan zich heeft gebonden.
"Ik ben heel erg blij deze overstap", zegt Perez in een verklaring. "McLaren is een van de grootste teams in de historie van de Formule 1. Het is een eer dat ik in 2013 de teammaat van Jenson Button mag zijn."
De afgelopen maanden werd Perez in verband gebracht met Ferrari. Hij is dan ook lid van de Ferrari Driver Academy en heeft zelfs getest voor de 'Scuderia'. Kansen op een stoeltje bij Ferrari in 2013 had hij echter niet. President Luca di Montezemolo vindt de Mexicaan nog niet ervaren genoeg.
Whitmarsh
"Namens iedereen bij McLaren heet ik Sergio welkom. Zijn prestaties in 2012 hebben ons ervan overtuigd dat hij een groot talent is", meldt teambaas Martin Whitmarsh van McLaren. "Hij heeft alles in zich om uit te groeien tot een titelkandidaat."
Whitmarsh staat ook stil bij het vertrek van Hamilton. "Een groot hoofdstuk van zijn leven heeft hij bij ons geschreven. Hij zal altijd lid blijven van een selecte club, die van coureurs die een titel behaalden in dienst van McLaren."
Ik vind het echt een mooie uitleg van hoe mensen met internet om moeten gaan, helaas dat er niet naar geluisterd zal wordenquote:
Als het eruit moet, moet het eruit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef Frankii het volgende:
Wie poept er hier wel eens tijdens het uitgaan?
Ja.. Is nog niet allemaal duidelijk maar die kerel had blijkbaar echt issues, lijkt er op dat ie eerst z'n buurvrouw of huisbazin oid vermoord heeft en daarna er zelf een einde aan heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef Bozz187 het volgende:
Cliff! is halfsack nu ook in het echt dood?
Hoezo? dan juist er hard bij krijsen met je dronken kopquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Frankii het volgende:
Ik vind het altijd zo naar als je dik aan de spetter bent en er is maar één wc.
holyshit, that's crazyquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja.. Is nog niet allemaal duidelijk maar die kerel had blijkbaar echt issues, lijkt er op dat ie eerst z'n buurvrouw of huisbazin oid vermoord heeft en daarna er zelf een einde aan heeft gemaakt.
Die heeft schijnbaar al vrij lang issuesquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ja.. Is nog niet allemaal duidelijk maar die kerel had blijkbaar echt issues, lijkt er op dat ie eerst z'n buurvrouw of huisbazin oid vermoord heeft en daarna er zelf een einde aan heeft gemaakt.
Wat pas naar is als je aan de spetter bent en er is géén wc.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Frankii het volgende:
Gewoon BRATATAT doen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Frankii het volgende:
Het word pas erg als er een rij is en je nodig moetquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat pas naar is als je aan de spetter bent en er is géén wc.
http://www.tmz.com/2012/0(...)th-destructive-path/quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die heeft schijnbaar al vrij lang issues
http://uk.eonline.com/new(...)aign=imdb_topstoriesquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://www.tmz.com/2012/0(...)th-destructive-path/
Misschien ook wel de reden waarom hij uit de serie is..
Dat gaat me dan net iets te fur!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
http://uk.eonline.com/new(...)aign=imdb_topstories
hij schijnt ook een een kat doodgeslagen te hebben
volgens mij al vanaf 2005 niet goed met hemquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://www.tmz.com/2012/0(...)th-destructive-path/
Misschien ook wel de reden waarom hij uit de serie is..
Moet er niet aan denken!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het word pas erg als er een rij is en je nodig moet
He also once dated Katy Perry.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
http://uk.eonline.com/new(...)aign=imdb_topstories
hij schijnt ook een een kat doodgeslagen te hebben
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had hij aan haar maar een eind gemaakt.
he doe ff normaal ja :squote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb een mute knopquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is wel mogelijkquote:
Nah, want als ik aan de spetter was ging ik niet naar de kroegquote:
Goed bekeken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, want als ik aan de spetter was ging ik niet naar de kroeg
Dat is ook handig ja, voordat je gaat nog ff flink op het potje zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Goed bekeken.
Ik draaide gister een massieve bolus voor het stappen, dat was fijn.
Je poept pas goed als je maar één keer hoeft te vegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef KneusTeun het volgende:
Je poept pas goed als je tussen door moet doorspoelen
Je bent pas een baas als je dat met het laatste velletje kan doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je poept pas goed als je maar één keer hoeft te vegen.
Mistique op Sensation met bijpassende assesoire?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was te iig te laat
Echt? Wat een droeftoeters daar zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zjozz
NBA LIVE 13 gaat ook weer niet door![]()
http://www.gamer.nl/nieuws/392129/nba-live-13-geannuleerdquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Echt? Wat een droeftoeters daar zeg
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/392129/nba-live-13-geannuleerd
Weer hetzelfde verhaal
Rond 2 uur a half 3 mag je het weer proberenquote:
oke hugoquote:
Ik heb daar vaste plekken voor,kleine cafés en shoarmatenten waar je relax kan gaan schijten. Zit er altijd wel een in de buurtquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef Frankii het volgende:
Wie poept er hier wel eens tijdens het uitgaan?
Ik heb ook wel een paar plekjes inderdaad. Al fiets ik ook wel eens naar huis als ik in de buurt ben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb daar vaste plekken voor,kleine cafés en shoarmatenten waar je relax kan gaan schijten. Zit er altijd wel een in de buurt
Keihard fietsen! En staand, anders drukt t zo als je gaat zitten op je zadel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een paar plekjes inderdaad. Al fiets ik ook wel eens naar huis als ik in de buurt ben.
Juist wel zittend, anders loopt het eruit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Keihard fietsen! En staand, anders drukt t zo als je gaat zitten op je zadel.
Nee joh, dicht knijpen! Als je gaat zitten kruipt ie weer omhoog.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Juist wel zittend, anders loopt het eruit.
.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh, dicht knijpen! Als je gaat zitten kruipt ie weer omhoog.
Ja, maar als je dan uiteindelijk op de pot zit..moet je niet meer. Je moet hem bij de ring houden en onder controle houden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:39 schreef Frankii het volgende:
[..]
.
Hij moet juist omhoog kruipen, heb je weer wat meer tijd om de boel binnen te houden.
Op zich een goede strategie. Al vind ik het wel fijn om zo nu en dan wat lucht te kunnen laten ontsnappen, en dat is weer vrij spannend als je drol er al half uitsteekt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan uiteindelijk op de pot zit..moet je niet meer. Je moet hem bij de ring houden en onder controle houden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Pixell het volgende:
Power to the people!! Euh... Gamer!
[ afbeelding ]
Vanaf het dak van het ING gebouw is niks te zien mi mang, vanmiddag tijdens de lunch ook niks gezien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:09 schreef Bozz187 het volgende:
michiel, is de shit al aan in arnhem?
http://www.powned.tv/nieu(...)ht_om_project_x.html
als er vanaaf bier gedaan wordt, hoop ik dat ik geen gezeur krijg met het naar arnhem komenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaf het dak van het ING gebouw is niks te zien mi mang, vanmiddag tijdens de lunch ook niks gezien.
Wat ben je van plan te doen met die laptop? 5 keer hetzelfde programma draaien?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef dreamzk het volgende:
Negers ik ben weer online, heb net nieuwe laptop aangeschaft. 4gb DDR3 geboost naar 16gb
haha 16, heb in ieder geval genoeg..quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef dreamzk het volgende:
Negers ik ben weer online, heb net nieuwe laptop aangeschaft. 4gb DDR3 geboost naar 16gb
8 pron films van 1080p tegelijkertijd aanzetten. Lekker toch.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te doen met die laptop? 5 keer hetzelfde programma draaien?
Heb een T-shirt met die opdrukquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je meer aan een goeie gpu+veel gddr.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
8 pron films van 1080p tegelijkertijd aanzetten. Lekker toch.
Bon, ik weet toch niet veel van computers maar die gast vroeg ik mn DDR wou boosten dus ik vond het wel een goed idee. Kan dit ding wat langer mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een goeie gpu+veel gddr.
Acer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:16 schreef dreamzk het volgende:
lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bon, ik weet toch niet veel van computers maar die gast vroeg ik mn DDR wou boosten dus ik vond het wel een goed idee. Kan dit ding wat langer mee.
Dat heb ik op een t-shirtquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:32 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
leuke troll welquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
Kijk hoe slim die apple gebruikers zijn!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daar ben jij een van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
Kijk hoe slim die apple gebruikers zijn!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pronte borsten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En daar ben jij een van.
[ afbeelding ]
Apple 5.![]()
Drugs.
Hoi Joris,quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vooruit,Joris maar even uit de kast getrokken
ik moet werken morgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heej vanavond ontmoeting Sold??*/&
Balen nu moet ik vanavond alleen met de resident DJ van de ontmoeting de kroeg in vanavondquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ik moet werken morgen.![]()
Gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrij.
De vooruitgang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Balen nu moet ik vanavond alleen met de resident DJ van de ontmoeting de kroeg in vanavond
Hoi Joris,quote:
Ga je stappen met DJ Elastiek?!?!?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Balen nu moet ik vanavond alleen met de resident DJ van de ontmoeting de kroeg in vanavond
Haten is verlaten hequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ga je stappen met DJ Elastiek?!?!?
Waar haal je het vandaanquote:
opperbaasquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee joh, hij telde toch al niet meer mee
doe ff normaal johquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Areumdawo sarangseureowo
Keurae neo hey keurae baro neo hey
Deze?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Areumdawo sarangseureowo
Keurae neo hey keurae baro neo hey
Want?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef badboynova het volgende:
net thuis van het werk zonder fifa
Het was te druk op het werk, dus kon hem niet ophalen.quote:
Bang voor whoop ass.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het was te druk op het werk, dus kon hem niet ophalen.
Ik zal je eerst whiepen voor je echt whoop ass krijgquote:
Volgens mij gebruik je de verkeerde smiley want dit is natuurlijk dubbel goed nieuws.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef badboynova het volgende:
net thuis van het werk zonder fifa
oke michhasquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je de verkeerde smiley want dit is natuurlijk dubbel goed nieuws.
Ga voor de 30ste keer deze week overnieuw beginnen met skyrim ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je de verkeerde smiley want dit is natuurlijk dubbel goed nieuws.
OPnieuw!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga voor de 30ste keer deze week overnieuw beginnen met skyrim ofzo
Net zo als incest in Friesland tochquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Overnieuw is echt prima limburgs
Vlaoi ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn xbox woensdag pas opgehaald en hem gisteren niet eens aangehadquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga voor de 30ste keer deze week overnieuw beginnen met skyrim ofzo
Bron?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
hij stond gister gewoon aan hoor?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb mijn xbox woensdag pas opgehaald en hem gisteren niet eens aangehad
Het is trouwens opnieuw, en dertigste of 30e, maar NOOIT 30ste![]()
Dag Stef
OP in een coop spel waar bijna alle vijanden je eigenlijk niets kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Cliffy het volgende:
"lichtelijk" OP wapen gevonden in BL2
Wie geeft nou een fuck om Jou en dat negatieve gepost van jou de laatste tijd. Je ziet Nick,Sold en mij toch ook niet reageren op dat Borderlands gezemmel maar zodra het over FIFA of voetbal gaat sta jij vooraan om te reageren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb mijn xbox woensdag pas opgehaald en hem gisteren niet eens aangehad
Het is trouwens opnieuw, en dertigste of 30e, maar NOOIT 30ste![]()
Dag Stef
ga lekker vliegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OP in een coop spel waar bijna alle vijanden je eigenlijk niets kunnen doen?
idd, dit plaatje stond op ze xboxquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hij stond gister gewoon aan hoor?
Is geen Metro hequote:Op vrijdag 28 september 2012 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
Hier, een spelletje voor jou
[ afbeelding ]
Dat komt omdat ik niet over Borderlands 2 praat in dit topic, omdat ik die game niet eens heb. Zodoende is er niks van mij om op te reageren. Eerste deel van je post is dus onwaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie geeft nou een fuck om Jou en dat negatieve gepost van jou de laatste tijd. Je ziet Nick,Sold en mij toch ook niet reageren op dat Borderlands gezemmel maar zodra het over FIFA of voetbal gaat sta jij vooraan om te reageren.
Ja op die manier welquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
Hier, een spelletje voor jou
[ afbeelding ]
Dat heb je wel vaker hequote:
huh? wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
haha kan je nou geen duits of ben je gweoon dom
nee daar snap ik geen kloot van!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:56 schreef KoningStoma het volgende:
can you not prate deutsh or are you dum
Dat dacht ik ook, de trailer vond ik niet zo denderend.quote:Op zaterdag 29 september 2012 05:39 schreef KoningStoma het volgende:
Dredd 3D (2012) - IMDb
Dit is blijkbaar toch een goeie film. Ik dacht dat het een beetje een goedkope ripe off zou worden.
De actie is goed. Veel slowmo. Dode mensen en mensen die dood aan het gaan zijn, zien er daadwerkelijk uit zoals ze er in het echt eruitzien. Dat zie je eigenlijk nooit. Het verhaal is wel een beetje oppervlakkig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 07:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, de trailer vond ik niet zo denderend.
Klinkt wel aardig. Had van het verhaal ook niet veel verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 07:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De actie is goed. Veel slowmo. Dode mensen en mensen die dood aan het gaan zijn, zien er daadwerkelijk uit zoals ze er in het echt eruitzien. Dat zie je eigenlijk nooit. Het verhaal is wel een beetje oppervlakkig.
nou enquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja alsje spot ga je naar de hel
Daar is hij al, Arnhemquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja alsje spot ga je naar de hel
jezus is een kettelaar hoe durf hem je hem te noemenquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wacht maar als in december jezus terugkeert dan kijk je wel anders
ik dacht dat xerxes jouw god wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
jezus is een kettelaar hoe durf hem je hem te noemen
dr is maar een echte god dat is xenu, prijs xenu of je ziel word levend verbrand
ok ik deed toch maar alsofquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
jezus is een kettelaar hoe durf hem je hem te noemen
dr is maar een echte god dat is xenu, prijs xenu of je ziel word levend verbrand
quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik dacht dat xerxes jouw god was
[ afbeelding ]
Het had een raptekst kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
Droge bek. Koffie, maar mijn vriendin zit in valencia.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het had een raptekst kunnen zijn![]()
Pierrie! Jawel hoor en met uwes?quote:
Ja rustig aan, ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkamp, beetje beunen. Wakker worden zonder peuken is zeker ruk, ik hoef gelukkig alleen de straat over te steken om ze te halenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pierrie! Jawel hoor en met uwes?
Alleen wakker worden zonder sigaretten is kut
hehe nicequote:Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja rustig aan, ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkamp, beetje beunen. Wakker worden zonder peuken is zeker ruk, ik hoef gelukkig alleen de straat over te steken om ze te halen
Ja joh, je lacht je kapot. Veel meer dan een weekend daar rondlopen en keihard te zuipen hoef je niet te doenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe nice. Was wel goed bevallen toch
?
Ach, 2 minuten op de fiets en ik heb ze ook, het is er alleen altijd zo tering druk
Het probleem is natuurlijk dat men het niet waardeert als je in slechts een boxershort die shit gaat kopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja rustig aan, ben een film aan het bouwen van het afgelopen introkamp, beetje beunen. Wakker worden zonder peuken is zeker ruk, ik hoef gelukkig alleen de straat over te steken om ze te halen
Ik ben wel een keer in mijn badjas gegaan, is dat ook vreemd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk dat men het niet waardeert als je in slechts een boxershort die shit gaat kopen
Eerder baasquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer in mijn badjas gegaan, is dat ook vreemd?
Wel open toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
deed ik ook wel eens, naar de coffeeshop op zondag om toilet papier te stelen :p lekker op sloffen en badjasquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ga je hem verbouwen? of opknappen? mijn vriendin wil de van haar choppenquote:Op zaterdag 29 september 2012 11:57 schreef Bozz187 het volgende:
Zo leuk winterproject gevonden, de rebel opknappen die al een jaar in de schuur staat
Gaat ook gewoon naar Barcaquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Villa, Pedro verkopen en Neymar bij Barça
Wat is dit voor een slecht SBS6 verhaalquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
deed ik ook wel eens, naar de coffeeshop op zondag om toilet papier te stelen :p lekker op sloffen en badjas
Om toiletpapier te stelen zegt deze manquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
deed ik ook wel eens, naar de coffeeshop op zondag om toilet papier te stelen :p lekker op sloffen en badjas
Ditquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slecht SBS6 verhaal
Dan kan je toch meteen daar schijten of waquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:18 schreef KneusTeun het volgende:
op zondag brak zijn en willen schijten, maar papier op, en tegenover was een shop en dan ging ik daar even naar de plee om papier te bietsenen aangezien ik eerst schijt en dan douche is het niet handig om me dan al aan te kleden
ik kan dan beter een rol meenemen, hoef ik meteen s'avonds niet weer of eventueel bezoek etcquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan je toch meteen daar schijten of wa? Scheelt je ook nog een paar liter
Supermarkt was zeker te ver wegquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik kan dan beter een rol meenemen, hoef ik meteen s'avonds niet weer of eventueel bezoek etc
Duitse SBS6, meer kan ik er niet van makenquote:
Het mag even gezegd wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god wat is Heidi een tyfus kind
dat is dikke 9 jaar terug, toen winkels nog op zondag dicht waren.... anders had ik dat wel gedaan hèquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Supermarkt was zeker te ver weg
Het heeft hier vrij lang geduurd voordat de supermarkten op zondag open waren, dat is pas sinds een jaar of twee. Als je dan echt moet schijten snap ik het wel, je reet afvegen met kranten is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Supermarkt was zeker te ver weg
Dan ga je toch meteen douchen na het schijten hoef je niet te vegenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het heeft hier vrij lang geduurd voordat de supermarkten op zondag open waren, dat is pas sinds een jaar of twee. Als je dan echt moet schijten snap ik het wel, je reet afvegen met kranten is ook weer zoiets.
Ben ik niet echt fan vanquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ga je toch meteen douchen na het schijten hoef je niet te vegen
Als jij hard gezopen hebt, hoe hard is jou poep dan? dan loop ik liever 20 meter naar de shop om even papier te fixen en zodat je met alle comfort kan schijten. Dat jullie dan met je blote handen de schijt van je ring veegt moet je zelf weten. Ik heb er geen issue's mee om even 20 meter te lopenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Tilburg ja?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het heeft hier vrij lang geduurd voordat de supermarkten op zondag open waren, dat is pas sinds een jaar of twee. Als je dan echt moet schijten snap ik het wel, je reet afvegen met kranten is ook weer zoiets.
Het is wel de beste optie wanneer je geen papier hebtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben ik niet echt fan van![]()
[ afbeelding ]
Ja serieus, en ik ken het probleem dus ook. Alleen liepen wij naar de shoarmatent direct achter ons, aangezien ons contact met de buren niet echt je van het wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Tilburg ja?
Ach er zijn ook nog buren he
Jup, laat nu net zo zijn dat de shop de eerste buurman was, de rest was american today (zondag dicht) kaper (zondag dicht) en een telecom winkel (zondag dicht)quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Tilburg ja?
Ach er zijn ook nog buren he
Ophouden, naar de kroeg gaan, daar schijten terwijl je bier drinktquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel de beste optie wanneer je geen papier hebt
Van de ring? Dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als jij hard gezopen hebt, hoe hard is jou poep dan? dan loop ik liever 20 meter naar de shop om even papier te fixen en zodat je met alle comfort kan schijten. Dat jullie dan met je blote handen de schijt van je ring veegt moet je zelf weten. Ik heb er geen issue's mee om even 20 meter te lopen
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef KneusTeun het volgende:
Maar goed, je mag het sbs6 noemen, ik heb in ieder geval niet met me blote handen me reet van restanten hoeven ontdoen, Dus liever normaal en Duits dan smerig en pauper.
Aparte techniek hou je er op naquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef KneusTeun het volgende:
Maar goed, je mag het sbs6 noemen, ik heb in ieder geval niet met me blote handen me reet van restanten hoeven ontdoen, Dus liever normaal en Duits dan smerig en pauper.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hmm geen wc op de badkamerquote:
Nee, is apart bij ons, vandaarquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm geen wc op de badkamer?
Het is gewoon amateuristisch van je. Ik haal altijd papier op zaterdag om dit soort dingen te verkomenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
Nouja, uit jouw gezeur kan ik opmaken dat ik niet het huis mag verlaten om papier te scoren, omdat dat niet "normaal" schijnt te zijn. Ik leg alleen uit dat ik dat er wel voorover heb om lekker kalm te kunnen schijten en vegen.
Dat is altijd nog de beste oplossing. Maar daaraan denken als je geen boodschappen hoeft te doen is lastigquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon amateuristisch van je. Ik haal altijd papier op zaterdag om dit soort dingen te verkomen
Ik haal altijd op zaterdag ochtend boodschappen voor een groot deel van de volgende weekquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is altijd nog de beste oplossing. Maar daaraan denken als je geen boodschappen hoeft te doen is lastig
plaatje 2 en 3 is herkenbaarquote:
Maar jij bent dan ook een hardwerkend man die alles goed kan plannen, net zoals mijn vriendinquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik haal altijd op zaterdag ochtend boodschappen voor een groot deel van de volgende week
op = op hequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is altijd nog de beste oplossing. Maar daaraan denken als je geen boodschappen hoeft te doen is lastig
Als je werkt op Zaterdag, daarna pilsje op werk en naar huis wil je dat wel is vergeten.... Maar ik was vergeten dat jij natuurlijk nooit iets vergeetquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon amateuristisch van je. Ik haal altijd papier op zaterdag om dit soort dingen te verkomen
Klopt. Maar soms kan het kneiterhard gaan. Dan denk je van, nou, dit red ik nog wel even. En dan is het ineens op. Nu gebeurt me dat gelukkig nooit meer want ik heb tijdens de Hamsterweken bij de Appie 96 rollen ingeslagenquote:
Ik werk zowat elke zaterdag. Als je zoveel waarde hecht aan het schijten vergeet je het papier ook niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je werkt op Zaterdag, daarna pilsje op werk en naar huis wil je dat wel is vergeten.... Maar ik was vergeten dat jij natuurlijk nooit iets vergeet
Gebeurt me nog steeds wel is, alleen nu is de supermarkt op zondag open! ben ook bijna elke zondag wel naar de super om nog iets te halen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms kan het kneiterhard gaan. Dan denk je van, nou, dit red ik nog wel even. En dan is het ineens op. Nu gebeurt me dat gelukkig nooit meer want ik heb tijdens de Hamsterweken bij de Appie 96 rollen ingeslagen
Is goed lieverd, scheelt dat ik de enigste persoon op de wereld ben die dit vergeet. En nu weet ik hoe ontzettend raar ik ben en ga ik maar is opzoek naar professionele hulp.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik werk zowat elke zaterdag. Als je zoveel waarde hecht aan het schijten vergeet je het papier ook niet.
Hier zit de supermarkt vrij dichtbij en is tot 8 uur open, dus dan is het makkelijker om nog snel iets te halenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms kan het kneiterhard gaan. Dan denk je van, nou, dit red ik nog wel even. En dan is het ineens op. Nu gebeurt me dat gelukkig nooit meer want ik heb tijdens de Hamsterweken bij de Appie 96 rollen ingeslagen
Zaterdag om half 9 de wekker en om half 10 sta ik te kijken welk papier ik neem bij de AHquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een hardwerkend man die alles goed kan plannen, net zoals mijn vriendinNiet dat mijn vriendin een man is, maar je snapt het idee
Begin dan ook meteen over dat hipster gedragquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is goed lieverd, scheelt dat ik de enigste persoon op de wereld ben die dit vergeet. En nu weet ik hoe ontzettend raar ik ben en ga ik maar is opzoek naar professionele hulp.
Wat voor gehucht is dat dan?!?! Appie is hier tot 22:00 elke dag.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zit de supermarkt vrij dichtbij en is tot 8 uur open, dus dan is het makkelijker om nog snel iets te halen
Driedubbellaags, extra zachtquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaterdag om half 9 de wekker en om half 10 sta ik te kijken welk papier ik neem bij de AH
Er staat nergens dat ik iets vergeet hequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat voor gehucht is dat dan?!?! Appie is hier tot 22:00 elke dag.
EN JIJ VERGEET OOK DINGEN!>!! STEF LEES JE DAT IK BEN NIET MEER REMY!
Dat was ik nog even vergeten. En het feit dat ik niet begin te huilen als er een foto op een forum verschijntquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begin dan ook meteen over dat hipster gedrag
Nee hoor je bent nog steeds alleenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat voor gehucht is dat dan?!?! Appie is hier tot 22:00 elke dag.
EN JIJ VERGEET OOK DINGEN!>!! STEF LEES JE DAT IK BEN NIET MEER REMY!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor je bent nog steeds alleen
Ik haat mensen die van dat schuurpapier halen, en net doen alsof dat normaal isquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Driedubbellaags, extra zachtAlleen het beste voor mijn billetjes
Oh hier ook, zelfs tot 10 uur open. AH XL, beste supermarkt van Nederlandquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zit de supermarkt vrij dichtbij en is tot 8 uur open, dus dan is het makkelijker om nog snel iets te halen
Huilen? Dat was nog niks hoorquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was ik nog even vergeten. En het feit dat ik niet begin te huilen als er een foto op een forum verschijnt
Dat heb ik eigenlijk ook 80% van de keren is het de vriendin die boodschappen doet, en als ik meega komen we met belachelijk veel snoep etc thuisquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh hier ook, zelfs tot 10 uur open. AH XL, beste supermarkt van NederlandMaar dan nog, mijn vriendin haalt schoonmaakspullen en wcpapier etcetera. Ik denk daar vaak echt niet aan, ik ben in de supermarkt alleen maar bezig zoveel mogelijk eten voor zo weinig mogelijk geld te scoren
![]()
Ik had niks anders verwacht. Fout ventjequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh hier ook, zelfs tot 10 uur open. AH XL, beste supermarkt van NederlandMaar dan nog, mijn vriendin haalt schoonmaakspullen en wcpapier etcetera. Ik denk daar vaak echt niet aan, ik ben in de supermarkt alleen maar bezig zoveel mogelijk eten voor zo weinig mogelijk geld te scoren
![]()
Ik doe eigenlijk wel altijd boodschappen, maar zij haalt dat soort dingen. Ik ben beter in eten kopen. Ik ben overigens wel goed in schoonmakenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook 80% van de keren is het de vriendin die boodschappen doet, en als ik meega komen we met belachelijk veel snoep etc thuis
Boh deze week schnitzels bij de AH Nick, 2 voor 2 euro. Hier ligt de vriezer al volquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had niks anders verwacht. Fout ventje
Ben al onderwegquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh deze week schnitzels bij de AH Nick, 2 voor 2 euro. Hier ligt de vriezer al vol
Vlees halen wij wel bijna altijd bij de slager, dat smaakt gewoon serieus zoveel beter. Daar betaal ik wel extra voorquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh deze week schnitzels bij de AH Nick, 2 voor 2 euro. Hier ligt de vriezer al vol
Klopt, maar dat wordt me te gortig als ik kijk wat er hier doorheen gaat. Wij zijn redelijk rijke tata's maar om nou zoveel geld ervoor neer te tellen, neequote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vlees halen wij wel bijna altijd bij de slager, dat smaakt gewoon serieus zoveel beter. Daar betaal ik wel extra voor
Borderlands #3 - TTquote:
Vier lagen, extra zacht met aloë veraquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaterdag om half 9 de wekker en om half 10 sta ik te kijken welk papier ik neem bij de AH
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vier lagen, extra zacht met aloë vera
Vaak wel ja, al zit er nog maar 1 echte slager hierquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vlees halen wij wel bijna altijd bij de slager, dat smaakt gewoon serieus zoveel beter. Daar betaal ik wel extra voor
Wij vreten ook belachelijk veel vlees eigenlijkquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt me te gortig als ik kijk wat er hier doorheen gaat. Wij zijn redelijk rijke tata's maar om nou zoveel geld ervoor neer te tellen, nee
Af en toe ga ik ook terug naar de roots enkel laags en grof zodat ik het kwaliteits spul meer kan waarderenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vier lagen, extra zacht met aloë vera
Ik dacht dat ik de enige was die dat deed, nu hoef ik me er niet meer voor te schamenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Af en toe ga ik ook terug naar de roots enkel laags en grof zodat ik het kwaliteits spul meer kan waarderen
Baasquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ik nam naar me werk ook wel is eigen rol papier mee, omdat ze daar van die grijze rollen hadden die gewoon echt enkel laags recycled papier waren
hihi xDquote:
Ja, op mijn Desirequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:07 schreef Michhas het volgende:
Pieter heb jij wel eens CyanogenMod gebruikt?
quote:
Wordt een leuke avondquote:
Heb je wel eens vastgezeten op het bootscreen?quote:
Klopt, want zelfs als we verliezen kijken we van boven af toe hoe jullie worstelen om van RKC te winnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente wordt vanavond gewoon weer even op de plek gezet
3-1 Ajaxquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wordt een leuke avond
Waar zetten we op in?
1-2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |