SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Volgens mij moet je dan even met EA bellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:37 schreef vanpers het volgende:
Zelf heb ik in het begin van Fifa 12 ook FUT gespeeld, in de loop van tijd ben ik het niet meer gaan doen. Nu Speel ik inmiddels FUT met Fifa 13, op mijn PS3 gaat alles goed maar ik kan niet inloggen op de webapp. Ik krijg steeds de melding dat mijn account vergrendeld is. Wel heb ik een veiligheidsvraag ingesteld op de PS3. Nu geeft hij aan dat ik met mijn PS3 in moet loggen en het daarna nog een keer moet proberen maar ook dit helpt niet.
Misschien is dit hier al regelmatig voorbij gekomen maar heeft iemand een oplossing voor mij om in de webapp te komen?
Je bedoelt dat je steeds een daily gift krijgt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een fout weer van EA, hopelijk ben ik de enige die het ontdekt heeft
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Meld je steeds af en daarna weer aan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.
Wat kut dat je steeds moet refreshen omdat de web app vast loopt bij het zoeken zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.
Ik weet niet zeker of het bij jou ook werkt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat kut dat je steeds moet refreshen omdat de web app vast loopt bij het zoeken zeg
Had dat eerder gezegd, voordat ik daily gifts kreegquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Ach, deze bug is zo erg nog niet. Ik heb er zo weer 10k bij verdient in 10 minuten
Kom er ook pas nu achter. Jammer dat ik nu weg moet, maarja 10k erbij!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, voordat ik daily gifts kreeg
Dankje, even op zoek naar een telefoon nummer dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan even met EA bellen.
Heb je tamper data al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:49 schreef stoereboii het volgende:
Hoe doe je die bug dan?
Verlengd weekend
idd die dingen zijn fucking irritantquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
ik maar denken dat die skillgames leuk zouden zijn, frustrerende kut dingen zeg
als je ze mastert wordt je misschien eindelijk een goede spitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
Klopt, is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |