SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke malloot heeft mij dat wijsgemaakt dan? Seytan uit vuur gemaakt enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Christelijk theologie is dat. Satan is geen engel in de islam.
Seytan is in de Koran ook van vuur gemaakt, maar als Djin, niet engel. Engelen zijn van 'Nur' - Licht - gemaakt. Verder geen idee wiequote:Op vrijdag 28 september 2012 02:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Welke malloot heeft mij dat wijsgemaakt dan? Seytan uit vuur gemaakt enzo.
Flauw zeg. Was gewoon een goof in de bijbel en in de remake hebben ze dat gauw aangepast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Seytan is in de Koran ook van vuur gemaakt, maar als Djin, niet engel. Engelen zijn van 'Nur' - Licht - gemaakt. Verder geen idee wie
Nope, echt kernverschillen. In de Bijbel hebben engelen een vrije wil, in de Koran niet, worden ze gezien als man / vrouw, in de Koran weer niet. Grote verschillen qua beschrijving.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Flauw zeg. Was gewoon een goof in de bijbel en in de remake hebben ze dat gauw aangepast.
En als ik kruimels in bed laat vallen, seytan çarparmi?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, echt kernverschillen. In de Bijbel hebben engelen een vrije wil, in de Koran niet, worden ze gezien als man / vrouw, in de Koran weer niet. Grote verschillen qua beschrijving.
Het is een weidverspreid gezegde idd, van Turkije tot aan Syrie gehoord, maar geenenkel referentie in Islamitische bronnen gevonden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
En als ik kruimels in bed laat vallen, seytan çarparmi?
Joden geloven volgens mij ook niet in een duivel zoals bij de christenen, toch? Al helemaal niet in de vorm van een gevallen engel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, echt kernverschillen. In de Bijbel hebben engelen een vrije wil, in de Koran niet, worden ze gezien als man / vrouw, in de Koran weer niet. Grote verschillen qua beschrijving.
In de Joodse Bijbel verschijnt hij voor het eerst als een Engel in die met God een discussie aangaat over Job ( Eyup ), niet als een vijand van Adam.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Joden geloven volgens mij ook niet in een duivel zoals bij de christenen, toch? Al helemaal niet in de vorm van een gevallen engel.
Job Cohen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Joodse Bijbel verschijnt hij voor het eerst als een Engel in die met God een discussie aangaat over Job ( Eyup ), niet als een vijand van Adam.
waarom eet je in bedquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
En als ik kruimels in bed laat vallen, seytan çarparmi?
Bij de ministerie van religieuze zaken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef xminator het volgende:
Respect Trigger, zal ik ook ambtenaar worden? Dan ken ik me ook verdiepen in het geloof.
hitten op turkse meisjes, cok ayipquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
yataga gel.. laten we nu gaan slapen schat, het is al laat geworden..
verdiep jij je maar in het Ministerie van Trannysquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef xminator het volgende:
Respect Trigger, zal ik ook ambtenaar worden? Dan ken ik me ook verdiepen in het geloof.
wat is er.. Mirin'quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
hitten op turkse meisjes, cok ayip
Dat is toch jouw gebied van expertise.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:36 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
verdiep jij je maar in het Ministerie van Trannys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |