SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Feyenoord Rotterdam
Dit was mijn tweede packquote:Op donderdag 27 september 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer had ik de lapo zonder dat ik het doorhad, daarom duurde het zo lang. Nu wil ik zelf ook geld aan packs uitgeven doordat iedereen zo'n geluk heeft
Niet doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer had ik de lapo zonder dat ik het doorhad, daarom duurde het zo lang. Nu wil ik zelf ook geld aan packs uitgeven doordat iedereen zo'n geluk heeft
Wordt duurderquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
Hij gaat nu voor 175k (althans dat is de laagste BIN). Ik denk alleen dat hij duurder word. Wat denken jullie?
Gaat minstens 3 ton wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:00 schreef Fuszy het volgende:
Hij gaat nu voor 175k (althans dat is de laagste BIN). Ik denk alleen dat hij duurder word. Wat denken jullie?
Die Colombiaan is populair.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
wie is de el shaarawy van dit moment?
quote:
Ik dus ook met die Clichy plots veel beter dan de pakjes voor geld of van de pre-order/early accessquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik Gerrard aan het begin en nu dit. Heb nog 15 euro om aan packs te spenderen. Kocht deze gewoon voor coins.
Oké de lol is er al vanaf, hou maar op met FUTquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik Gerrard aan het begin en nu dit. Heb nog 15 euro om aan packs te spenderen. Kocht deze gewoon voor coins.
Hoe speel je 4-4-2 met 5 verdedigers?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik verlies gewoon wedstrijden door mijn trage verdediging
Speel nu 4-4-2 met Balotelli en Bent maar ik verlies gewoon van teams met lagere ratings door mijn verdediging die uit Heitinga,Vertonghen,Bosingwa,Gallas en Toure bestaat
Ik ga al wegquote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké de lol is er al vanaf, hou maar op met FUT
CB op doel. Geen wonder dat je dan alles verliest.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe speel je 4-4-2 met 5 verdedigers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |