Een nederlandse versie van het Engelse Coach Trip dus. Ben benieuwd naar wat voor types het zijn, de UK versie is altijd wel erg leuk en succesvol!quote:RTL komt met Oh Oh Europa
RTL 5 komt dit najaar met een nieuwee realityshow: Oh Oh Europa. Dat laat RTL weten aan RTL Boulevard.
Volgens RTL wordt het geen nieuwe Oh Oh Cherso, maar gaan koppels (broers, zussen, vrienden, hippies, nerds) on tour door Europa waarbij de typische trekpleisters aandoen, zoals Disneyland Parijs.
Elke week valt er een koppel af. Daarvoor komt dan weer een nieuw stel in de plaats. Een reisleider moet de groep in het gareel zien te houden. Het winnende stel krijgt 25.000 euro.
De reis begint in Vaals en gaat via grote steden en wereldberoemde attracties richting Zuid-Europa.
Oh Oh Europa komt dit najaar op de buis.
Heb gewoon op open nieuw deel geklikt, meer niet. Bovendien is dit pas het tweede deel dus het is geen wereldramp op zich. Anders moet een mod even de TT aanpassenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Mascleta het volgende:
Mis topicnummer in TT en OP is achterhaald.
Nu wordt het wel spannend morgen!
Hun exitkaarten zijn vervallenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Nou wie gaat er uit denken jullie?
Ik denk Tamara en Marielle
ik hoop het nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef Revanches het volgende:
Ik hoop Jeroen en die andere gozer.
Die Friezen? Die vind ik ook niet zo heel veel aan tbhquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef Revanches het volgende:
Ik hoop Jeroen en die andere gozer.
Dat dus.quote:
Gaat jammer genoeg toch niet gebeuren. Ik denk dat jill& kelly, alex & thomas en mika &martijn onaantastbaar zijn. Ik vraag me meer af hoe ze het gaan doen als alledrie de koppels tot het eind erin blijven.. moeten ze dan weer op elkaar stemmen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 04:39 schreef SanAnt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kwal mag er van mij uit !
Mooie is dat Mika het van hem ook kan hebben, ergens zit er dus wel iets goeds in die knulquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef Revanches het volgende:
Die Martijn vind ik anders wel een relaxte gozer, hij relativeert altijd als Mika weer staat te zeiken.
Mooie dubbelzinnige zinquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mooie is dat Mika het van hem ook kan hebben, ergens zit er dus wel iets goeds in die knul![]()
Denk ik niet, als ze slim zijn kicken ze die nieuwe koppels er gelijk uit zodat alleen de originele cast overblijftquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mooie is dat Mika het van hem ook kan hebben, ergens zit er dus wel iets goeds in die knulEn ach, mensen als Mika moeten er ook zijn, dan ga je de rest van de wereld weer iets meer waarderen
![]()
Maar ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar de finaleweek en ook naar of de kans van nieuwe koppels om te winnen net zo groot is als die van de koppels van het eerste uur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |