Wat deed ze?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stink naar 2 verschillende gore rituals parfums en ik mocht niks kopen bij de ICI paris van Bram want toen we 3sec binnen waren daar wilde ie al weg omdat achterlijke verkoopster
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.quote:
Eh, ook hoiquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.en dan op een vet wazige manier.
Hihi!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ohai![]()
Prijzencircus geweest![]()
Jas gekauft
Dezelfde als Dwyn
Klinkt...leukquote:Op donderdag 27 september 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond bij philosophy te kijken. Dus met rug naar haar toe. 2x Kei hard HALLO HALLO. Ik reageer niet want sta met rug naar haar toe producten te kijken. Daarna draai ik maar om: hallo. KUN JE HET VINDEN? GEWOON RUIKEN EN VOELEN HOOR.en dan op een vet wazige manier.
Ik ben er wel benieuwd naar! Misschien even langs de douglas als ik morgen naar de markt ga.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt...leuk
Ik heb bij Sephora dat luchtje van Lady Gaga getest en stiekem is ie toch wel lekker
Geen make up gekocht bij de 3 voor 10 *trots*
Hij is echt lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar! Misschien even langs de douglas als ik morgen naar de markt ga.
Mijne is ook maat 42!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel in maat 44
But who cares
Nee kut hèquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden niet eens blush bij sephora
Kut sephoraquote:Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee kut hèDie zocht ik ook..
Plus sizequote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mijne is ook maat 42!'Hippe' maten
Ik wil eerst ruiken en bij Ici kun je niet normaal ruiken zonder dat er iemand op je komt af gevlogen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja
Ik haal Gaga lekker bij de Ici Paris![]()
Want daar heb ik nog bonnen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |